Gå til innhold

Hva tenker du om folk som spiller Pokemon Go?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes du det er teit, eller synes du det er bra at folk kommer seg ut? Familien min synes jeg er skikkelig rar som spiller det.

Anonymkode: dca38...764

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det var dårlig gjort av de å ta opp serveren så den var overbelastet når jeg skulle spille :P 

Anonymkode: b80c4...f10

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes folk skal få lov å ha det gøy uten at andre folk absolutt skal ha en mening om det.

Hva synes du egentlig om lesing i parken? Eller tennis? Eller det å besøke et museum? Er de teite eller hva?

Anonymkode: 05563...269

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen formening om de som spiller det. Men jeg er så utrolig lei av artiklene og all skriveriene om dette spillet. 

Anonymkode: 8ea09...eed

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis de ikke er en del av Team Instinct så kan de brenne en viss plass.

Endret av Insanomanical
  • Liker 5
Gjest BabyBlue
Skrevet
8 minutter siden, Insanomanical skrev:

Hvis de ikke er en del av Team Instinct så kan de brenne en viss plass.

Team Mystic her :fnise: Blått er rått!

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke så mye over de som oppfører seg normalt. Men i byen jeg bor, så blir jo folk gale, de kjøre bil rundt som tullinger, og i feil kjøreretning, de skaper farlige situasjoner, samles utendørs og lager bråk, så politi har fått mye ekstra arbeid siste dagene. Og er man en av de, ja da tenker jeg mitt.

Anonymkode: 4832f...fde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ikke så mye over de som oppfører seg normalt. Men i byen jeg bor, så blir jo folk gale, de kjøre bil rundt som tullinger, og i feil kjøreretning, de skaper farlige situasjoner, samles utendørs og lager bråk, så politi har fått mye ekstra arbeid siste dagene. Og er man en av de, ja da tenker jeg mitt.

Det er nok ikke så mye spillet sin feil som at folk er generelt litt retarderte.

Anonymkode: f54a5...6a9

• Liker 7
Skrevet

Tenker de er superkule. 

AnonymBruker
Skrevet

Forbanna idioter som kaster seg over hver eneste latterlige trend eller "farsott" som kommer!

Anonymkode: a14b1...f7d

AnonymBruker
Skrevet

Står det ikke noe i Bibelen om at spill og sånt er synd..? jeg syns det er patetisk og barnslig av voksne mennesker. Totalt turn off. 

Anonymkode: 12f64...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Spiller det selv og jeg synes det er flott:) Har ikke observert noen som ikke oppfører seg når jeg har vært ute å gått. Folk kommer seg ut og trimmer, blir kjent med nye mennesker, mange laster ned sånn walk for charity apper i samme slengen(et visst beløp blir donert i ditt navn til en veldedighet for hver km du går), osv. Det er jo kjempepositivt! Er selvsagt noen som går litt bananas eller ikke følger med og beveger seg på steder de ikke skal, men sånn er det nå med det meste her i verden. Man skal ikke drikke å kjøre bil, men enkelte gjør nå det likevel.

Anonymkode: a6c60...2a4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Står det ikke noe i Bibelen om at spill og sånt er synd..? jeg syns det er patetisk og barnslig av voksne mennesker. Totalt turn off. 

Anonymkode: 12f64...ecb

Mens jeg synes det er patetisk og barnslig å lese gjennom bibelen for å finne ut av hva som er synd og ikke synd å gjøre ;)

Anonymkode: f54a5...6a9

• Liker 14
Skrevet

Jeg har ingen spesiell mening om folk som spiller pokemon go, annet enn at det er fint folk får noe annet å tenke på enn krig og elendighet.

De som irriterer meg derimot, er de som skal være så uuutrolig kule og ta et standpunkt "mot strømmen". De bruker gjerne ordene "saueflokk" og "idioter" om spillerne, mens de ser på seg selv som unike individer som tør å ha upopulære meninger. De beskriver gjerne seg selv som "en som snakker rett fra levra", og har vanskeligheter med å se det positive i mye, ikke bare pokemon😛

• Liker 6
Skrevet

Det er litt teit. :P Men, det er mer teit å ikke gjøre det man har lyst til i frykt for å bli oppfattet som teit av andre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At de er normies

Anonymkode: 4688a...b61

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke noe spesielt, egentlig. Spiller det selv - og elsker det. Er psykisk syk og sliter med å komme meg ut av huset, men har likevel fått kommet meg ut og gått rundt i 3-4 timer hver dag den siste uken, kun for å spille. Utfordrer angsten ekstremt, spesielt siden så mange andre er ivrige å snakke når de ser at du også spiller det:P

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forbanna idioter som kaster seg over hver eneste latterlige trend eller "farsott" som kommer!

Anonymkode: a14b1...f7d

Litt vel i overkant å kalle folk idioter fordi dem spiller ett spill? Handler ikke om å følge trenden, de fleste spiller det faktisk (:hakeslepp:) fordi dem liker det. Synes det er teitere å dømme mennesker og være frekk i kjeften bare fordi de har en hobby du ikke har, eller fordi de holder på med ting du ikke holder på med.

• Liker 3
Gjest BabyBlue
Skrevet
Den 19.7.2016 at 15.12, AnonymBruker skrev:

Heldigvis har jeg ikke sett så mye sykt her. Men det som bekymrer meg er at det er flere som overhodet ikke følger med når de går ute langs traffikerte områder. Nistirrer ned i mobilen og tenker ikke på at det kan komme en sykkel i full fart rundt hjørnet eller at de går over veien på feil lys. Det er mye bedre å gå ute i skog og mark. Man får muligens ikke pokemon hele veien, men er langt tryggere og blir en fin tur i tillegg. Har hørt om folk som bare sitter foran pcen hele dagen til vanlig, men som har gått ute flere mil sammenlagt siden pokemon go kom ut. Det er ganske kult! :o

Skrevet

Blir ikke det det samme prinsippet som rollespill bare at det er pokemon? Det blir vel noe lignende angry birds også? Det virker som at vanlig spill mest for gutter så jeg tenker ikke noe over det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...