AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 At en lærer på ungdomsskolen av og til fantaserer seksuelt om elevene sine og fantaserer om å ha sex med ungdommer ned til tretten år? Jeg har en diskusjon med en kompis som tror at det er noe "alle" lærere gjør og at det ikke er en stor ting som folk bare ikke snakket om,mens jeg har en idealistisk tro på at lærere eller andte som omgås ungdommer ikke gjør slike ting. Hvis dere legger bort at det er moralsk dårlig, tror dere det er vanlig og er det greit så lenge det holdes til fantastien? Anonymkode: 18517...c19
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: At en lærer på ungdomsskolen av og til fantaserer seksuelt om elevene sine og fantaserer om å ha sex med ungdommer ned til tretten år? Jeg har en diskusjon med en kompis som tror at det er noe "alle" lærere gjør og at det ikke er en stor ting som folk bare ikke snakket om,mens jeg har en idealistisk tro på at lærere eller andte som omgås ungdommer ikke gjør slike ting. Hvis dere legger bort at det er moralsk dårlig, tror dere det er vanlig og er det greit så lenge det holdes til fantastien? Anonymkode: 18517...c19 Jeg er lærer og tror ikke det er spesielt vanlig nei. Kanskje mer vanlig på videregående. Anonymkode: 74843...5ac
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lærer og tror ikke det er spesielt vanlig nei. Kanskje mer vanlig på videregående. Anonymkode: 74843...5ac Jeg håper de har sperrer og jeg men. Men trettenåringer håper jeg ikke er vanlig uansett. Anonymkode: 18517...c19
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 På den ungdomsskolen sønnene mine gikk på for 10-15 år siden, var det definitivt en mannlig lærer som ikke visste helt hvor grensen gikk. Han var visstnok gift med en svært lite attraktiv dame, og var barnløs. Ikke at det er noen unnskyldning, kun bakgrunnsinformasjon. Denne læreren var ingen Adonis akkurat, liten lyshåret og litt "femi" på et vis. Uansett, ungdommene pratet om at han fikk ereksjon under svømmeundervisning med 8-klassejenter, altså 13-14 åringer. Badebukser skjuler jo ikke akkurat mye...I tillegg var han svært "fysisk" med elever, altså ungdomsskolejenter mellom 12 og 16. Klemming, holde rundt, "herje" osv. Så vidt jeg vet skjedde det ikke noe mer enn den type ting jeg har beskrevet, men jeg tviler ikke på at han godt kunne tenke seg å gå lengre, men rett å slett ikke turte. Etter min mening burde denne mannen ikke vært lærer, bade på grunn av det jeg har beskrevet, men også på grunn av en uegnet personlighet generelt. Han hadde rett og slett ikke "pondus" nok til å oppnå respekt hos elevene. Siden vi er inne på denne "Lolita" problematikken, så kan man jo og nevne at noen tenåringsjenter kan være nokså "frekke" og "skamløse", iallefall når det gjelder klesstil og verbal adferd. Jeg tenker de søker oppmerksomhet og bekreftelse på sin nyoppdagede kvinnelighet/tiltrekningskraft, og ikke noe mere enn det. Men de kan altså i noen tilfeller være "drøye" nok til å gjøre voksne menn på både 25 og 35 rimelig utilpass og ille berørt. Anonymkode: 12177...882 2
Mari Y Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 Det aner jeg ikke. Folk kan ha fantasier om så mangt.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På den ungdomsskolen sønnene mine gikk på for 10-15 år siden, var det definitivt en mannlig lærer som ikke visste helt hvor grensen gikk. Han var visstnok gift med en svært lite attraktiv dame, og var barnløs. Ikke at det er noen unnskyldning, kun bakgrunnsinformasjon. Denne læreren var ingen Adonis akkurat, liten lyshåret og litt "femi" på et vis. Uansett, ungdommene pratet om at han fikk ereksjon under svømmeundervisning med 8-klassejenter, altså 13-14 åringer. Badebukser skjuler jo ikke akkurat mye...I tillegg var han svært "fysisk" med elever, altså ungdomsskolejenter mellom 12 og 16. Klemming, holde rundt, "herje" osv. Så vidt jeg vet skjedde det ikke noe mer enn den type ting jeg har beskrevet, men jeg tviler ikke på at han godt kunne tenke seg å gå lengre, men rett å slett ikke turte. Etter min mening burde denne mannen ikke vært lærer, bade på grunn av det jeg har beskrevet, men også på grunn av en uegnet personlighet generelt. Han hadde rett og slett ikke "pondus" nok til å oppnå respekt hos elevene. Siden vi er inne på denne "Lolita" problematikken, så kan man jo og nevne at noen tenåringsjenter kan være nokså "frekke" og "skamløse", iallefall når det gjelder klesstil og verbal adferd. Jeg tenker de søker oppmerksomhet og bekreftelse på sin nyoppdagede kvinnelighet/tiltrekningskraft, og ikke noe mere enn det. Men de kan altså i noen tilfeller være "drøye" nok til å gjøre voksne menn på både 25 og 35 rimelig utilpass og ille berørt. Anonymkode: 12177...882 Det er jeg enig i. Men er det greit å ta dette med seg inn i fantasier når man onanerer, eller se på denne oppførselen som noe annet enn "fjortisopprør"? Jeg mener at de fleste holder en profesjonell avstand også i fantasien, mens vennen min mener at mange lærere ville sett på trettenåringene også som seksuelle objekter. Anonymkode: 18517...c19
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 Hvor vanlig dette er, er jo helt umulig å si. Da måtte man i så fall utført dybdeintervjuer, og selv da tviler jeg på at de fleste hadde vært ærlige. Selvsagt forekommer det. Jeg opplevde, som nevnt over her, noen lærere det gikk rykter om. Ereksjon i svømmetime er jo ganske prekært, men selv mindre ting som at det var noen mannlige lærere som ble ekstra pågående. Har jobbet noe som vikar og jeg ser jo også disse jentene som er veldig opptatt av å få respons på sin nye kvinnelighet, som nevnt over her. Det er det krysningspunktet der man er "fri" med kroppen, går med korte topper og heiser armene over hodet, samtidig som man viser de første tegnene til å bry seg om hvordan man ser ut og "poserer" litt. De har de barnslige gestene der de kan hoppe opp og slenge armene om en mannlig lærer, samtidig som seksualiteten er begynt å utvikle seg litt og de vet hva de gjør. Så dette spesielt da jeg jobbet i barneskole, med jentene rundt 12 år (hvorav flere så ut som de var 15-16). Det krysningspunktet er vanskelig å forholde seg til. Ultimat sett vil de jo ha oppmerksomhet. På skolen jeg jobbet synes jeg de mannlige lærerne var veldig flinke - de visste hvordan de skulle få kontroll og respekt, og ikke gi etter for alt dette. De klarte å se at de var barn samtidig som de skulle tas alvorlig. Dvs. de ble respektert som voksne, men ikke i kraft av at de var begynt å bli kjønnsmodne. Det å være lærer er i det hele tatt en veldig viktig jobb som krever utrolig mange ulike egenskaper. Skulle ønske terskelen for å kunne bli lærer, samt kompensasjonen, var høyere. Anonymkode: 19381...f61 1
Minitroll Skrevet 19. juli 2016 #8 Skrevet 19. juli 2016 Mange som er hebefile. Dvs tenner på tenåringer og pre-tenåringer (11-14 år). Var hvertfall mange sånne i mitt barndomsnabolag. Ganske vemmelig, men tror ikke noen av disse forgrep seg på noen.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #9 Skrevet 19. juli 2016 Og man lurer på hvorfor menn ikek gidder jobbe i barnehage, barneskole, ungdomsskole eller videregående.... Anonymkode: 8f6c0...176
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #10 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og man lurer på hvorfor menn ikek gidder jobbe i barnehage, barneskole, ungdomsskole eller videregående.... Anonymkode: 8f6c0...176 Fordi de sitter på KG og leser hypotetiske spørsmål som blir stilt, og derav mister motet til noe de alltid har drømt om å gjøre? Hvis en mann sitter på KG og leser denne tråden og så blir demotivert for å jobbe med barn og unge, så er det vel og bra. Denne tråden er ikke offensivt rettet mot noen, og normale mennesker tar seg ikke nær av den. Anonymkode: 19381...f61 2
Gothminister Skrevet 19. juli 2016 #11 Skrevet 19. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At en lærer på ungdomsskolen av og til fantaserer seksuelt om elevene sine og fantaserer om å ha sex med ungdommer ned til tretten år? Anonymkode: 18517...c19 Ja jeg vil tro at det er langt mer normalt en hva de fleste en gang våger å tenke. Mannlige lærere er jo normale menn.
kisskissbangbang Skrevet 19. juli 2016 #12 Skrevet 19. juli 2016 Et øyeblikk siden, Gothminister skrev: Ja jeg vil tro at det er langt mer normalt en hva de fleste en gang våger å tenke. Mannlige lærere er jo normale menn. Og normale menn seksualiserer 13-åringer? 1
Gothminister Skrevet 19. juli 2016 #13 Skrevet 19. juli 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Og normale menn seksualiserer 13-åringer? Jeg tror ikke alder nødvendigvis spiller inn i fantasier. Det handler nok mer om hvordan individet ser ut. Jeg tror vi alle skal være svært så glade for at vi ikke kan lese andres tanker og fantasier. Det ville blitt et voldsomt sjokk for de fleste.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #14 Skrevet 19. juli 2016 6 minutter siden, Gothminister skrev: Jeg tror ikke alder nødvendigvis spiller inn i fantasier. Det handler nok mer om hvordan individet ser ut. Jeg tror vi alle skal være svært så glade for at vi ikke kan lese andres tanker og fantasier. Det ville blitt et voldsomt sjokk for de fleste. Han sier at han tror lærere tenner på alderen spesifikt og ulovligheten i det. Er det og greit? TS. Anonymkode: 18517...c19
Gothminister Skrevet 19. juli 2016 #15 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han sier at han tror lærere tenner på alderen spesifikt og ulovligheten i det. Er det og greit? TS. Anonymkode: 18517...c19 Nei jeg tror ikke lærere flest tenner og fantaserer spesifikk på alder. Ellers er alle former for fantasier en privatsak som ingen skal dømmes for.
linsejesus Skrevet 19. juli 2016 #16 Skrevet 19. juli 2016 En mann med normalt utviklet seksualitet vil bli tiltrukket av jenter som ser kjønnsmodne ut. Det er ikke alderen i seg selv som betyr noe. Kvinner med et visst størrelsesforhold mellom hofte og midje er litt mer fruktbare, derfor er det så mange menn som tiltrekkes av det. Og så har vi tusen variasjoner etter det, noen liker eldre, tykkere, høyere, etc. Alt må være "lov" å tenne på, og alt må være lov å gjøre så lenge det er mellom to likestilte individer som vet konsekvensene av det de gjør. Altså ikke sex mellom voksne og barn, f.eks.
Gjest Axl Rose Skrevet 19. juli 2016 #17 Skrevet 19. juli 2016 Skjer nok det, men tror ikke det er vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå