Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du er turn off?

Anonymkode: 56eae...5f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Juge, selvom det er bare små uvesentlige ting, blir det for mye-er det vanskelig å tro hva som kommer ut av munnen h"ns og det blir vanskelig å forholde seg til personen.

Det er veldig lett å skjønne,spesielt hvis det er noe helt annet de sa sist gang f. eks.

Hadde en som jøg om hvor h"n bodde, var jo bare å google og se på bilder fb/insta utover/utsikten av leilighet h"ns at det var på feil side av byen forhold til det bostedet som ble sagt. Første gang vi møtes var personen oppvokst i arbeiderklasse lønn,neste gang    oppvokst med drit mye penger... And So On..

Skrevet

Jeg er selv dame så jeg svarer på hva jeg synes er turn off med menn. 

Løgner. Selvskryt. Selvopptatthet. Urenslighet. For mye parfyme, hårprodukter o.l. Utringede topper, mener også da skjorter som er halvveis oppknappet. Singleter. Fråtsing. Fising. Flexing av muskler, er så superteit. Flørting med andre damer. Svare tlf på date, går ann å svare for å avtale om å snakkes senere. Sitte å skrive mld. 

Overskriften sier på date.. Litt komisk at lista ble så lang når tilfellet er at jeg aldri har vært på date :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Største turn off på date må vel være at hun stiller med en bukse som viser hennes cameltoe.

Anonymkode: 75373...113

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Juge, selvom det er bare små uvesentlige ting, blir det for mye-er det vanskelig å tro hva som kommer ut av munnen h"ns og det blir vanskelig å forholde seg til personen.

Det er veldig lett å skjønne,spesielt hvis det er noe helt annet de sa sist gang f. eks.

Hadde en som jøg om hvor h"n bodde, var jo bare å google og se på bilder fb/insta utefor/ over utsikten av leilighet h"ns at det var på feil side av byen forhold til det bostedet som ble sagt. Første gang vi møtes var personen oppvokst i arbeiderklasse lønn,neste gang    oppvokst med drit mye penger... And So On..

"nr og se hvilken adresse telefon nr hadde.

AnonymBruker
Skrevet

Urenslighet (type ikke vaske seg på hendene etter dobesøk, hjemmedate altså), sjaskete klær med flekker på, selvskryt. Var på date med en i går som tok alt jeg sa som rasistisk og mente at politidrapene i USA var det beste som hadde skjedd på lenge. I tillegg kalte han hvite mennesker for bleikfiser. Tar meg ikke nær av det, men herregud mann. Han misforsto alt jeg sa med vilje for å fremstille meg som en rasist. Han skjønte ikke at jeg ikke ville på flere dater med han.

Anonymkode: 31edc...44c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...