Gå til innhold

Flere single over 30 som ønsker familie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I år blir jeg 33, og er fremdeles like singel som alltid. Har hele livet ønsket meg barn og familie, jobber som jordmor og er glad i barn. Frem til jeg var 30 var jeg avslappet rundt dette, hadde noen forhold, men ingen dønn seriøse. Men nå føler jeg at årene etter 30 bare flyr avgårde. Venninner rundt meg har både ett og to barn (og noen tre, og en til og med fire!), mens her sitter jeg alene i min ettroms sokkelleilighet. 

Er bare litt trist og lei for tiden. Det begynner jo å haste også, dersom jeg skal treffe en mann, bo sammen en stund, og gjerne få flere barn. 

Vet ikke helt hva jeg ville med denne tråden, søke litt trøst i felles skjebne kanskje? Noen flere i samme situasjon?

Anonymkode: dc6cf...9c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er en mann på 30+ som ønsker meg barn og familie. Kunne du tenkt deg å møtes, slik at vi kan begynne å parre og formere oss? Jeg stiller med stasjonsvogn og to-roms leilighet.

Anonymkode: b0df5...d0b

• Liker 2
Gjest HøyMørkog40
Skrevet (endret)

Ja,årene etter 30 årene føles nesten som de flyr av gårde.. Kjenner meg igjen..Har ikke hatt mange (men gode)forhold..Var jo seriøst også fra min side,men blei gjort slut med sånn plutselig uten at jeg skjønte hvorfor..Tar en pause fra forhold tenkt jeg...Også  er mann nesten 40,men gjør ikke noe det....Du kommer helt sikkert til å finne det du søker....

Endret av HøyMørkog40
Stavefeil!!
Skrevet

Ja, er samme situasjon her, vil bare møte den rette for meg, syntes det er viktig at man får barn med noen man kan se for seg at man ikke går i fra hverandre før barna er godt voksne, eller livet ut.

Lykke til med å finne noen, skal ikke alltid være enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...