Gå til innhold

Før eller etter middag joggetur

Anbefalte innlegg

Gjest insta72
Skrevet

Når  er det egentlig  best å ta en joggetur . Før middagen  eller etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på dine planer og når du spiser middag. Jeg hadde foretrukket det før middag, for vi spiser middag sent, og etterpå vil jeg bare slappe av.

AnonymBruker
Skrevet

Mener du rett før eller rett etter middag? Hadde isåfall ikke greid å jogge etter middag. Greit å fordøye maten noen timer før hard aktivitet. Blir også trøttere etetr middag.

Anonymkode: 1adeb...a79

Skrevet

Alt etter hva og hvor mye du spiser og hva du føler er best. Du forbrenner ikke mer eller mindre fett ved å trene før eller etter et måltid.

Gjest insta72
Skrevet

Lurer kun fordi jeg er vant til å jogge på morran etter frokost.  Men nå får jeg ikke tid før senere  på dagen  noen uker. Tenke på energi og ork jeg da. Og jogge på tom mage er ikke så lurt .Men heller ikke veldig  full mage heller. Alltid det rare man lurer på her i verden.  He he

Skrevet

Det er ikke noe galt i å jogge på tom mage.

Gjest Runforit
Skrevet

Spiller ingen rolle. Du brenner like mange kalorier om det er det som er målet. 

Jeg foretrekker å løpe på morgenen før frokost.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor lenge før du eventuelt spiser middag, og HVA du spiser. Jeg har prøvd å jogge én time etter å ha inntatt et måltid med kjøttkaker, kokte poteter og grønnsaker, og saus. Det gikk ikke særlig bra, ble utrolig tung i magen/kroppen av det. Men hadde jeg ventet enda lengre før jeg tok joggeturen, ville det nok gått fint! Hvis jeg feks. spiser omelett med noe kjøtt (kylling, skinke etc), grønnsaker og grovt brød til middag, kan jeg fint jogge ikke så lenge etterpå. 

Anonymkode: f2a2e...9ae

AnonymBruker
Skrevet

Jogger alltid mellom jobb og middag. Spiser et lite mellommåltid før jeg går fra jobb. Hvis jeg skulle løpt etter middag ville det blitt veldig sent og da er det vanskeligere å komme seg ut.

Anonymkode: 3cded...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...