Gjest visuelt utrykk Skrevet 8. november 2004 #1 Del Skrevet 8. november 2004 Hei er kvinne i min beste alder og har masse lyst på sex. Men jeg har også lyst til å se kåt ut noen ganger ikke bare være det. Noen tips hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #2 Del Skrevet 8. november 2004 Eh... tips til hva da? Tips til å se kåt ut? Gå inn på badet, still deg foran speilet, onaner, legg merke til det uttrykket du har, øv deg på det, og bruk det så når du trenger det. Men vil du bare se KLAR ut for seg, så er det jo bare å bruke øynene. Flørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 8. november 2004 #3 Del Skrevet 8. november 2004 våte / fuktige øyner er vel ett godt tegn på at man er kåt eller? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 8. november 2004 #4 Del Skrevet 8. november 2004 Bruk hvit kajal innpå våtlinjen på øye De har utrolig mange "call me" jenter i annonser å sånn. Vi brukte det mye når jeg spilte i ungdomsteater, lærte de på sminke kurs der...... Ellers så har jeg ingen tips, er du kåt så ser du sikkert kåt ut også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #5 Del Skrevet 9. november 2004 fuktige lepper og glimt i øye samt litt utfordrende klesvalg. Hva gjør dere for å vise at dere er kåte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ditlef Skrevet 9. november 2004 #6 Del Skrevet 9. november 2004 Som mann vil jeg påstå at mange jenter har et eller annet med utseendet som gjør at de alltid SER kåte ut. Men har vel etterhvert erfart at disse ikke er noe kåtere enn andre jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 9. november 2004 #7 Del Skrevet 9. november 2004 Sløret blikk, tunge øyelokk og smale øyne, rødme i kinnene, får jeg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå