AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Del Skrevet 19. juli 2016 Jeg bestilte en pakke i kjæresten sitt navn.(Han vet om det) og han fikk hentelapp i går. Kunne ikke skrive mitt eget navn da jeg ikke har fått endret adresse enda. Noen som vet om jeg kan hente den, eller om det er kjæresten som er nødt? Anonymkode: 7e877...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #2 Del Skrevet 19. juli 2016 Hvem skaleverer du hente hos? Posten er mindre streng enn postnord. Nordpolen er verst. Men du risikerer nei uansett. Spørs også på hvor du har bestilt pakken fra Anonymkode: 8ece5...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 19. juli 2016 #3 Del Skrevet 19. juli 2016 Jeg vil tro at du kan hente den. Jeg henter pakker for mannen min "hele tiden" og har aldri hatt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Del Skrevet 19. juli 2016 Det pleier å stå på hentelappen om det krever legitimasjon. Det avhenger av om den er sendt rekommandert og hvem som tar seg av forsendelsen. Hvis den helt enkelt er for stor for stor for postkassen f.eks. så skal det ikke være noe problem. Anonymkode: 93d2b...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #5 Del Skrevet 30. juli 2016 Jeg har gjort det flere ganger Anonymkode: 6cb79...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå