AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Jeg har dessverre sett meg nødt til å kutte mesteparten av kontakten med en bror med, for å si det populærspråket, psykopatiske trekk. Han har i alle år psyket meg ned. Nå vil han hindre meg i å ha kontakt med et annet nært familiemedlem. Bare et hjertesukk i natten. Så sitter jeg her, ganske så ensom. Jeg vet jeg blir å forsømme behovet for hjelp og støtte det andre familiemedlemmet har i en vanskelig tid, men jeg er ikke sterk nok til å stå i mot psykopaten og heiagjengen hans. Om man bare kunne velge sin famlie. Anonymkode: 52ea9...1d8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Hvorfor tror du din bror er psykopat? Hvorfor ber du han ikke bare dra til helvete med å blande seg i dine saker og sier at du gjør som du selv vil? Hvis det ikke passer han, har det jo ingenting å si? Dere har jo ikke kontakt uansett? Drit i han og gjør som du selv vil. Anonymkode: 9f547...018 2
Gjest NotNaomi Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Hvis du sier til deg selv at du ikke er sterk nok,så ja,da blir du ikke det. Husk at du bestemmer selv hva du vil gjøre. Å gjøre ting som skremmer deg,å være dristig,gir deg masse styrke. Hvis du lar være å gjøre noe,så mister du mer og mer mot,for det kan hende du fortsetter å ikke tørre. Hva kan broren din gjøre deg da? Jeg syns det høres veldig trist ut at du har en sånn bror.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Han har gjennom historien vår psyket meg ned systematisk. Han er mye eldre. I tillegg har han vært fysisk hardhendt mot både meg og sin datter. Han skal bestemme alt og har mange av trekkene. Jeg tror ikke han er fullblods psykopat men kranglingen med alt og alle gjør at flere med erfaringer innen helsesektoren ymter frampå om en personlighetsforstyrrelse. Jeg er hundset, underkuet og nervevrak av mange års oppvekst sammen med ham. Dette er ikke noen vanlig søskenkonflkt da han har vært betydelig eldre, og tydeligvis nøt makten han hadde da han mishandlet meg psykisk. Noe som pågikk til han selv var 35 og viste hva han gjorde. Jeg satte meg i respekt...delvis, en periode, men det tyter i gjennom hver gang jeg ikke adlyder hans vilje. Nå går dette ut over et kjært familiemedlem som har en sykdom, og trenger all min støtte. Han vil hindre det. I tillegg har han fire andre i familien sin med seg mot meg. Tåpelig, ja. Beintøft. Dette ble bare mitt perspektiv. En sak har alltid to sider. Anonymkode: 52ea9...1d8 1
Gjest Snuppi Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har dessverre sett meg nødt til å kutte mesteparten av kontakten med en bror med, for å si det populærspråket, psykopatiske trekk. Han har i alle år psyket meg ned. Nå vil han hindre meg i å ha kontakt med et annet nært familiemedlem. Bare et hjertesukk i natten. Så sitter jeg her, ganske så ensom. Jeg vet jeg blir å forsømme behovet for hjelp og støtte det andre familiemedlemmet har i en vanskelig tid, men jeg er ikke sterk nok til å stå i mot psykopaten og heiagjengen hans. Om man bare kunne velge sin famlie. Anonymkode: 52ea9...1d8 Du må gjøre det som er fornuftig for deg. Hvorfor vil broren din hindre deg i å ha kontakt med denne personen? Har denne personen hatt en konflikt med broren tidligere?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 Ja, denne personen truet med å melde han til barnevernet. Dette på grunn av en vel hardhendt oppdragelse av datteren da hun var liten. Anonymkode: 52ea9...1d8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 Men ingen vits. Dette er bare en tragedie. Håper dere får en fin dag. ☺️ Anonymkode: 52ea9...1d8
Gjest Snuppi Skrevet 19. juli 2016 #8 Skrevet 19. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, denne personen truet med å melde han til barnevernet. Dette på grunn av en vel hardhendt oppdragelse av datteren da hun var liten. Anonymkode: 52ea9...1d8 Som jeg skrev tidligere, du må gjøre det som er fornuftig for deg.
Gjest Snuppi Skrevet 19. juli 2016 #9 Skrevet 19. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ingen vits. Dette er bare en tragedie. Håper dere får en fin dag. ☺️ Anonymkode: 52ea9...1d8 Ingen vits?! Du har et familiemedlem som du er glad i som trenger deg. Dette mennesket stod opp mot din bror som du hevder har psykopatiske trekk. Vær et medmenneske!!!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #10 Skrevet 19. juli 2016 Unnskyld Snuppi. Skal kjempe. Er bare så utslitt. Anonymkode: 52ea9...1d8
Gjest Snuppi Skrevet 19. juli 2016 #11 Skrevet 19. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld Snuppi. Skal kjempe. Er bare så utslitt. Anonymkode: 52ea9...1d8 Jeg trenger ingen unnskyldning. Du har noen som trenger deg. Du vil angre om du ikke stiller opp.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #12 Skrevet 19. juli 2016 Ja, jeg vet. Men ting som har skjedd i dag. Måten han tok meg på, for å holde meg unna henne, gjorde meg helt nedbrutt. Ligger litt nede for telling nå, etter å ha fulgt denne personen vi krangler om gjennom et langt sykdomsforløp. Jeg skal heller ikke si for sikkert at han er psykopat, men muligheten er dessverre der. Mange tror at han er en såååååå flott person da, mens atter andre har erfart strategiene hans. Jeg skal ikke stille diagnoser på folk. Vet bare at jeg må holde meg unna nå., latterliggjøringen, beskyldingengene, antagelsene, hånligheten, nedvurderingen av meg som en idiot, som et svakt menneske osv. Jeg får pleie den pleietrengende i smug, eller ta en storkonflikt og fortelle ham at han en forbanna Google-doktor uten peiling. Dette blir komplisert. Anonymkode: 52ea9...1d8
Gjest Snuppi Skrevet 19. juli 2016 #13 Skrevet 19. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vet. Men ting som har skjedd i dag. Måten han tok meg på, for å holde meg unna henne, gjorde meg helt nedbrutt. Ligger litt nede for telling nå, etter å ha fulgt denne personen vi krangler om gjennom et langt sykdomsforløp. Jeg skal heller ikke si for sikkert at han er psykopat, men muligheten er dessverre der. Mange tror at han er en såååååå flott person da, mens atter andre har erfart strategiene hans. Jeg skal ikke stille diagnoser på folk. Vet bare at jeg må holde meg unna nå., latterliggjøringen, beskyldingengene, antagelsene, hånligheten, nedvurderingen av meg som en idiot, som et svakt menneske osv. Jeg får pleie den pleietrengende i smug, eller ta en storkonflikt og fortelle ham at han en forbanna Google-doktor uten peiling. Dette blir komplisert. Anonymkode: 52ea9...1d8 Du vet hvem han er. Psykopat eller ei, han høres ikke god ut. Ta avstand til drittsekken og gjør det som er rett ovenfor deg selv og familiemedlemmet. Bare ta avstand og ignorer.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #14 Skrevet 19. juli 2016 Takk Snuppi. Skal det ja. Pust i bakken nå, og gyve løs videre nå. Men er ikke lett når en stor og sterk drittsekk står i veien for deg. Anonymkode: 52ea9...1d8
Gjest Snuppi Skrevet 19. juli 2016 #15 Skrevet 19. juli 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Snuppi. Skal det ja. Pust i bakken nå, og gyve løs videre nå. Men er ikke lett når en stor og sterk drittsekk står i veien for deg. Anonymkode: 52ea9...1d8 Det skjønner jeg meget godt. Men bare drit i ham. Som sagt; du vet hvem/hva han er og aldri glem det. Han har ingen makt over deg så lenge du ikke tillater ham det. Husk det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå