AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #22 Skrevet 19. juli 2016 I utgangspunktet er det avskyelig. Men hadde jeg vært i en situasjon der jeg levde i dyp fattigdom og med barn, hadde jeg nok vurdert det. Hvis et enkelt knull kunne ha gitt meg nok penger til å sikre fremtiden både for meg selv og barna, så ja, jeg tror faktisk jeg ville gjort det. Hadde selvsagt ikke vært stolt over det, og hadde nok slitt i etterkant, men.... Under vanlige omstendigheter, hadde ikke vært aktuelt! Anonymkode: 5fdc9...077 1
makkapakka Skrevet 19. juli 2016 #23 Skrevet 19. juli 2016 1 million og håpte at han ble fort ferdig 1
Tidus Skrevet 19. juli 2016 #24 Skrevet 19. juli 2016 Jeg tror de fleste som svarer her ikke forstår at spørsmålet kan svares med hvilken som helst fantasi-sum. Altså, i den 100 % urealistiske situasjonen hvor man blir tilbudt 100.000.000.000,- for sex, så hadde alle (unntatt allerede multi-milliardærer, men kanskje også de) takket ja og spredd beina. Shit. Jeg hadde tatt to store kuker i ræva samtidig for den summen og sikret økonomien til meg selv, mine barn, og mine potensielt neste 1000 generasjoner. 4
SlemUlv Skrevet 19. juli 2016 #25 Skrevet 19. juli 2016 1 time siden, Vival skrev: Herregud, vær realistiske folk! Ingen hadde betalt 50 000 for dere 😂 Hvorfor være realistiske, når trådstarter kommer med en idiotisk påstand om at ALLE har en pris? Javel, da kan vår pris få lov å være så høy vi vil.. Om jeg kun skulle hatt sex for penger, måtte de fint ha punget ut mye mer en nevnt her altså..
Tidus Skrevet 19. juli 2016 #26 Skrevet 19. juli 2016 11 minutter siden, kattepusen skrev: Hvorfor være realistiske, når trådstarter kommer med en idiotisk påstand om at ALLE har en pris? Javel, da kan vår pris få lov å være så høy vi vil.. Om jeg kun skulle hatt sex for penger, måtte de fint ha punget ut mye mer en nevnt her altså.. Mer enn 100.000.000.000 NOK som jeg skrev over? Neppe.
blaffen Skrevet 19. juli 2016 #27 Skrevet 19. juli 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle har en pris... Hvor mye skulle du ha hatt for å ligge med en bare for penger? Du kjenner ikke personen. Anonymkode: c701c...ecd Her har trådstarter glemt andre delen av munnhellet... "Alle har sin pris men prisen trenger ikke måles i penger". Hvis jeg og familien var på flukt fra noe skikkelig kjipt(for eksempel borgerkrigen i Syria) og at jeg lå med noen var det som skulle til for å få oss over grensa og i trygghet, ja så hadde jeg nok gjort det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #28 Skrevet 19. juli 2016 Når det gjelder sex kan jeg stille gratis, så lenge kuken får fitte er den fornøyd, å når den er fornøyd er jeg det også Anonymkode: f1fed...2ff
Gjest Krigerunge Skrevet 19. juli 2016 #29 Skrevet 19. juli 2016 Endeløs kjærlighet resten av livet med garanti og hele pakka, så sprer jeg beina på sekundet! Like urealistisk som at noen hadde betalt en million for å ligge meg. Kan ikke kjøpes, med andre ord.
Gjest Kim Skrevet 19. juli 2016 #30 Skrevet 19. juli 2016 ALLE har sin pris, folk som sier "aldri i verden" og sånn, bare klarer ikke å ta inn over seg f.eks hva en million kunne gjort med livet deres... Hva er min pris? Kommer veldig an på omstendighetene tenker jeg...
Gjest Krigerunge Skrevet 19. juli 2016 #31 Skrevet 19. juli 2016 4 minutter siden, Kim skrev: ALLE har sin pris, folk som sier "aldri i verden" og sånn, bare klarer ikke å ta inn over seg f.eks hva en million kunne gjort med livet deres... Hva er min pris? Kommer veldig an på omstendighetene tenker jeg... Hadde du virkelig betalt en million for å ligge med ei dame? Tror du noen som helst hadde gjort det? Vi må skille fantasi og virkelighet. Noen mennesker eier en viss stolthet som de ikke vil krenke, med andre ord har ikke alle sin pris nei. Fæl påstand.
Gjest Kim Skrevet 19. juli 2016 #32 Skrevet 19. juli 2016 (endret) 1 minutt siden, Warchild skrev: Hadde du virkelig betalt en million for å ligge med ei dame? Tror du noen som helst hadde gjort det? Vi må skille fantasi og virkelighet. Noen mennesker eier en viss stolthet som de ikke vil krenke, med andre ord har ikke alle sin pris nei. Fæl påstand. Okey, jeg gjør det enkelt for deg: hvis noen ga deg 2 milliarder? Alle har selvsagt sin pris... Jeg snakker selvsagt om min egen pris, trenger ikke å kjøpe sex. Endret 19. juli 2016 av Kim
Gjest steinbukk79 Skrevet 19. juli 2016 #33 Skrevet 19. juli 2016 De fleste som er i forhold betaler mye for sex, da de fleste damer er dyre i drift, evig mas om penger, ny bil osv. Så fitteskatt er dyrt, vi mannfolk går på samme smellen gang på gang
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #34 Skrevet 19. juli 2016 Så forskjellige det virker som er kjønnene er her eller tar jeg feil ? Anonymkode: 98f3b...076
Gjest Krigerunge Skrevet 19. juli 2016 #35 Skrevet 19. juli 2016 5 minutter siden, Kim skrev: Okey, jeg gjør det enkelt for deg: hvis noen ga deg 2 milliarder? Alle har selvsagt sin pris... Jeg snakker selvsagt om min egen pris, trenger ikke å kjøpe sex. Ingen ville gitt meg 2 milliarder, med andre ord er spørsmålet ugyldig. Et par tusenlapper er derimot realistisk. En ekkel mann jeg kjente en gang tilbød meg 10000,- for å suge pikken hans. Han sto med kontantene foran meg og dro ned smekken mens han spurte. Jeg sa høflig ifra at det der er ikke ok, snudde ryggen til og gikk. Angret ikke et sekund. Om han sto der med en sjekk på 2 milliarder hadde jeg ledd meg ihjel og også gått der ifra.
Gjest Kim Skrevet 19. juli 2016 #36 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, Warchild skrev: Ingen ville gitt meg 2 milliarder, med andre ord er spørsmålet ugyldig. Et par tusenlapper er derimot realistisk. En ekkel mann jeg kjente en gang tilbød meg 10000,- for å suge pikken hans. Han sto med kontantene foran meg og dro ned smekken mens han spurte. Jeg sa høflig ifra at det der er ikke ok, snudde ryggen til og gikk. Angret ikke et sekund. Om han sto der med en sjekk på 2 milliarder hadde jeg ledd meg ihjel og også gått der ifra. Det stod det ingen ting om. Men jeg tror nok du hadde takket ja til et langt lavere beløp i et virkelig tilfelle.
Gjest Krigerunge Skrevet 19. juli 2016 #37 Skrevet 19. juli 2016 3 minutter siden, Kim skrev: Det stod det ingen ting om. Men jeg tror nok du hadde takket ja til et langt lavere beløp i et virkelig tilfelle.
Gjest Ajax Skrevet 19. juli 2016 #38 Skrevet 19. juli 2016 Det måtte ha blitt nok til at jeg kunne kjøpt verdigheten og selvrespekten min tilbake. Sånn 3-400 kroner eller noe 😄
Gjest Krigerunge Skrevet 19. juli 2016 #39 Skrevet 19. juli 2016 3 minutter siden, Cyrus skrev: Det måtte ha blitt nok til at jeg kunne kjøpt verdigheten og selvrespekten min tilbake. Sånn 3-400 kroner eller noe 😄 Du kunne like godt sagt du er på billigsalg.
Gjest Ajax Skrevet 19. juli 2016 #40 Skrevet 19. juli 2016 (endret) 1 minutt siden, Warchild skrev: Du kunne like godt sagt du er på billigsalg. Det er jo centimeterspris på 3-400 på peinsen min, så vi snakker nok tett oppimot 2000kroner totalt 😄 Endret 19. juli 2016 av Cyrus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå