Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #1 Skrevet 8. november 2004 Jeg har nettopp fått i gave en PC som heter Acer..den er helt ny visstnok. Er dette en bra eller dårlig maskin- noen som vet? Selv har jeg ikke peil...
Gjest Kaffegjesten Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 Det du beskriver er jo bare skjermen din. Om pc'en du fikk er bra eller om den også er fra Asus er det umulig å vite noe om ettersom vi ikke aner hva selve pc'en er. Kjenner ikke Asus for annet enn deler til pc, men de lager sikkert komplette pc'er også. Delene er jo kjempekjent og ikke dårlige greier. Har bygd mange pc'er med Asus-deler, men det kan jo være med pc'en din som med biler - utvendig kjempeflott å se på, men med "liten motor" - eller ser elendig ut, men med kjempeflott "motor". Skjønner du poenget? Uansett - Asus som sådann er ikke noe å skamme seg over.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 8. november 2004 #3 Skrevet 8. november 2004 Det gjelder å lese også. Nå ser jeg at du skriver Acer - og de lager pc'er, gode pc'er - no problem. problemstillingen blir ikke annerledes enn i mitt forige innlegg - for under 1 minutt siden.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #4 Skrevet 8. november 2004 AL 1751 W- hjelper det? TCO 99? Windows XP Professional 1- 2CPU? Sier dette noe tro? Jeg aner ikke jo ikke noe om dette... (Takker for svar)
Gjest Kaffegjesten Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 Fant skjermen din tror jeg- det er en fin 17" LCD-skjerm . Du har ikke skrevet feil - at det skulle være AL 1731? TCO 99 er en kode for stråling tror jeg og er en vrdi for lite stråling. Så har jeg skjønt du har fått Window XP professional. Jeg vet ikke hva 2-CPU betyr, men CPU betyr prosessoren. Det kunne nok være mer info ett eller annet sted.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #6 Skrevet 8. november 2004 Har ikke skrevet feil. Ser at modellnr. er VT3600G, sier ikke det noe heller, Kaffegjesten? Dette er gresk... Lurer på om det er en bra maskin eller ikke bare jeg. Om Acer går for å være bra eller bare sånn passe liksom.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 8. november 2004 #7 Skrevet 8. november 2004 Ta en kikk på www.acer.no Der vil jeg tro pc'n til Gjest står nevnt.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 9. november 2004 #8 Skrevet 9. november 2004 Her finner du alle opplysninger om pc'en din. Etter mitt syn en helt grei pc. http://www.acer.no/acereuro/page9.do?dau34...&crc=3185867253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå