AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 F.eks. fregner, litt større nese, mellomrom mellom fortennene, bollekinn osv. osv. Altså ikke alle trekkene på en og samme person, men om man likevel kan ha et pent/søtt ansikt selv om man kanskje selv har trodd at det er små feil som gjør at man aldri får et klassisk pent ansikt (det optimale). Anonymkode: 321d9...e2a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Ingen er optimale Anonymkode: 64e80...dd5
calavi Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Jeg synes ofte jenter med slike særtrekk er de peneste, men jeg misliker selvfølgelig min egne. Det er vel ganske typisk... 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 27 minutter siden, calavi skrev: Jeg synes ofte jenter med slike særtrekk er de peneste, men jeg misliker selvfølgelig min egne. Det er vel ganske typisk... Ja, enig i det. Ser bare pene trekk hos andre, men hos meg selv derimot.. Anonymkode: 321d9...e2a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #7 Skrevet 18. juli 2016 Slike jenter kan absolutt være pene. Det første eksempelet jeg kommer på er Cara Delevingne. Samtidig tror jeg folk blir litt mer delt? Mange vil elske et spesielt utseende, andre vil kanskje ikke fordra det. Litt som sterke meninger, det kommer an på den som leser (eller ser). Anonymkode: e6a41...a96
PaperFlower Skrevet 18. juli 2016 #8 Skrevet 18. juli 2016 De menneskene jeg synes ser aller penest ut har som oftest én eller to ting som gjør at de ser litt annerledes ut enn folk som er "vanlig" pene mennesker med det som regnes som et "perfekt" utseende. 1
Gjest Krigerunge Skrevet 18. juli 2016 #9 Skrevet 18. juli 2016 Jeg har "litt spesielle" trekk i ansiktet og folk har ikke spart på komplimentene med meg iallefall. Så ja, det tror jeg nok. Man skiller seg litt ut når man har litt annerledes trekk enn den gjennomsnittlige, pene kvinnen. Det er opptil hver enkelt å bedømme om det er positivt eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #10 Skrevet 18. juli 2016 3 minutter siden, Warchild skrev: Jeg har "litt spesielle" trekk i ansiktet og folk har ikke spart på komplimentene med meg iallefall. Så ja, det tror jeg nok. Man skiller seg litt ut når man har litt annerledes trekk enn den gjennomsnittlige, pene kvinnen. Det er opptil hver enkelt å bedømme om det er positivt eller ikke. Kanskje du har vært veldig heldig med trekkene, man kan jo og være litt mer uheldig. Anonymkode: 321d9...e2a
Gjest Krigerunge Skrevet 18. juli 2016 #11 Skrevet 18. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du har vært veldig heldig med trekkene, man kan jo og være litt mer uheldig. Anonymkode: 321d9...e2a Personlig vil jeg ikke påstå at jeg er så heldig, mens noen andre mener det. Det er litt merkelig det der. Alt etter øyet som ser, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #12 Skrevet 18. juli 2016 Ja! For eksempel Simone Eriksrud og Tina Williamson er hotte på egne spesielle måter Anonymkode: cdbb8...d0a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #13 Skrevet 18. juli 2016 * Tinashe (Bakasa Roll) Williamson Anonymkode: cdbb8...d0a
Gjest vkt Skrevet 18. juli 2016 #14 Skrevet 18. juli 2016 Syns unike trekk kan være veldig vakkert selv om andre mener det motsatte.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #15 Skrevet 18. juli 2016 Jeg synes det avhenger svært mye av selve trekkene og på hvilken person de sitter. Jeg er enig i det mange sier at dette kan gjøre utseende til vedkommende mer interessant, men det kan også virke litt uheldig inn. Jeg synes det er vanskelig å si uten å se ansiktet til en bestemt person. Anonymkode: 9f1ef...c0b
Gjest MadameDeRosa Skrevet 18. juli 2016 #16 Skrevet 18. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: F.eks. fregner, litt større nese, mellomrom mellom fortennene, bollekinn osv. osv. Altså ikke alle trekkene på en og samme person, men om man likevel kan ha et pent/søtt ansikt selv om man kanskje selv har trodd at det er små feil som gjør at man aldri får et klassisk pent ansikt (det optimale). Anonymkode: 321d9...e2a Er det en feil å ha fregner, bollekinn, mellomrom mellom tennene? Er det feil det da? Og er det å være klassisk pen, egentlig det peneste? Ikke i mine øyne. I mine øyne er det unike og spesielle det som gjør personen ekstra fin og unik! Så ja, man kan selvfølgelig være pen, søt, fin, vakker selv om man har det som du anser som feil. Det kan være akkurat det som gjør personen ekstra interessant, eksotisk, pen, nydelig og unik!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #17 Skrevet 18. juli 2016 Jeg har ganske stor nese, og ble stoppet på butikken av en dame som fortalte meg at hun syntes jeg var såå pen. Ikke hverdagskost for meg å få høre, så jeg tror som nevnt over at skjønnhet er veldig subjektivt, og at utstråling har mye å si ☺️ Anonymkode: d3c7f...f24 1
Lykkehjerte Skrevet 18. juli 2016 #18 Skrevet 18. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: F.eks. fregner, litt større nese, mellomrom mellom fortennene, bollekinn osv. osv. Altså ikke alle trekkene på en og samme person, men om man likevel kan ha et pent/søtt ansikt selv om man kanskje selv har trodd at det er små feil som gjør at man aldri får et klassisk pent ansikt (det optimale). Anonymkode: 321d9...e2a Så absolutt! Ofte slike trekk som gjør en modell også! (Kjenner noen som i sin ungdom ble mobbet for sitt utseende, som den dag i dag håver inn krone på krone, fordi nettopp pga sitt utseende ble h*n oppdaget som modell.) Med et smil i ansiktet er alle uansett vakre!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #19 Skrevet 18. juli 2016 Synes de peneste jentene har noe unikt ved ansiktet. Anonymkode: b1fdb...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #20 Skrevet 18. juli 2016 Det er så absolutt noe ekstra tiltrekkende med kvinner som har en spesiell ytre sjarme som skiller seg ut. Anonymkode: 4a57a...df4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå