Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nicegirl
Skrevet

Hei!!

:)

Hva skal vi kvinner gå med på julebordet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal vel ikke alle gå likt kledd? :wink:

Jeg synes sort er pent, gjerne kjole/skjørt og høye støvletter/sko. På julebord er det lov til å glitre litt ekstra, så detaljer i sølv eller gull gjør et antrekk lekkert.

Egentlig er det bare å stikke innom nærmeste klesbutikk, julebordsantrekkene er på plass :tunge1:

Skrevet

Rødt og svart sammen er KNALL til julebord etter min mening... Rød kjole med sorte detaljer for eksempel (hårpynt,veske,sko...).

Skrevet

I år skal jeg være helt svart :sjarmor: Har endelig funnet en kjole jeg kler med mine store hofter og smale overkropp.

Skrevet

Brun og rosa struttekjole... Fordi jeg synes det er kjedelig å gå og sort og rødt som alle andre... :tunge1:

Skrevet

*venter på det nye korsettet mitt*

Og det er svart...

Skrevet

Jeg var på julebord i helgen, og hadde på meg langt sort skjørt, sort overdel og sorte støvletter. Jeg hadde også en liten sommerfugl-nål, som gnistret i sølv og sort. Ble ganske bra syns nå jeg :ler:

Skrevet
I år skal jeg være helt svart  :sjarmor: Har endelig funnet en kjole jeg kler med mine store hofter og smale overkropp.

Hvor fant du den kjolen?

Skrevet

Siden "alle" andre går i svart, blir det vel noe i brunt/gyllent eller rødt for meg, tenker jeg! (Dessuten kler jeg ikke svart noe særlig.)

Skrevet

Tja...Har veldig lyst å kjøpe meg en ny fin kjole jeg...Skal ut å titte på lørdag!

Skrevet

Hvor fant du den kjolen?

På Lene V i våres, sort uten stropper, bittelitt drapert og med en stor sølvspenne i et slags belte som henger på siden. Ujevn lengde på skjørtet. (Hadde faktisk aldri trodd den passet meg) Vet ikke om de har de inne enda, men kanskje de har fått noen som ligner. :) Utrolig vanskelig å finne kjoler ikke sant?

Skrevet

Kjøpte kjole på lørdag! :hoppe: Den er lys rosabeige, men med svart chiffon over. Ettersittende i livet, med stropper på skuldrene, ganske langt utringet og knelang.

Synes den er såååå fin...

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg har lang, rød kjole og svarte sko. Men skal kjøpe meg et svart sjal og ny svart veske til. Noen som har tips til hvor jeg finner det? Og hva slags veske...?

Skrevet

På Lene V i våres, sort uten stropper, bittelitt drapert og med en stor sølvspenne i et slags belte som henger på siden. Ujevn lengde på skjørtet. (Hadde faktisk aldri trodd den passet meg) Vet ikke om de har de inne enda, men kanskje de har fått noen som ligner. :) Utrolig vanskelig å finne kjoler ikke sant?

Ok! Nei, det er ikke så enkelt når man har kvinnelige hofter og smal midje vettu! :wink:

Skrevet

Det er no dritt å jobbe i kommunen på denne tiden av året...- Dårlig med julebord ja!! :evil:

Skrevet

Jeg har et langt, sidt, svart skjørt som jeg skal gå med (skal på tre julebord), så har jeg tre ulike topper jeg skal gå med. En turkis og mønstrete kimono, en grønn babydoll lignende greie i silke og en sort stroppeløs topp som jeg skal ha den nyinnkjøpte røde kåpen i velur til.

Tror dette blir bra jeg. Så varierer jeg bare litt med hårpynt o.l.

Skrevet

Jeg har et langt, sidt, svart skjørt som jeg skal gå med (skal på tre julebord), så har jeg tre ulike topper jeg skal gå med. En turkis og mønstrete kimono, en grønn babydoll lignende greie i silke og en sort stroppeløs topp som jeg skal ha den nyinnkjøpte røde kåpen i velur til.

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...