AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Se for deg en mann/gutt som er over middels kjekk, men ikke nødvendigvis en som kan få hvem som helst uten videre. Tilfelle 1: Han er 22 år, "fattig" student og har litt erfaring med damer. Tilfelle 2: 4 år eldre enn i tilfelle 1, ferdig med en god utdanning samt at han har en del mer erfaring med damer. Vil han ha sjans på finere damer i tilfelle 2 enn i 1? Såklart spiller andre ting en rolle, men det er ikke snakk om det nå. Anonymkode: 0894e...046
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 hehe, nei. Damer er nok ikke så overflatiske er han kjekk når han er 22, så er han like kjekk når han er 25 og ferdig utdanna Anonymkode: df939...8ff 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Når han runder 25-30 går det kun nedover med utseende. Om det var det du mente. Anonymkode: de628...299 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Det vet vi ingenting om da skjønnhet er subjektivt. Noen blir penere med alderen, andre blir det ikke. Anonymkode: 23cba...4d4 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Ikke hør på Anonymkode: de628...299 Er han kjekk fra før så er han kjekk lenge etterpå, sikkert resten av livet! Om han har en sjarme så har den muligens alltid vært der. At han gjør det dårlig på sjekkemarkedet når han er ung, gjelder de fleste av oss. Anonymkode: 9b3e3...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når han runder 25-30 går det kun nedover med utseende. Om det var det du mente. Anonymkode: de628...299 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det vet vi ingenting om da skjønnhet er subjektivt. Noen blir penere med alderen, andre blir det ikke. Anonymkode: 23cba...4d4 Det var da svært vanskelig. Tenk at utseende er mye det samme i de to tilfellene. Det er jo mange andre ting som gjør en mann kjekk: F.eks. selvtilitt, at han er ressurssterk osv osv. Det er det jeg mener. At hans "erfaringer" og alder i seg selv gjør at han er et større "Catch/fangst" for damer. Anonymkode: 0894e...046
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #7 Skrevet 18. juli 2016 Ville tatt 1 faller ikke for gamle griser. Anonymkode: 08cf8...95b 1
Gjest Hausfrau Merkelmor Skrevet 18. juli 2016 #8 Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Når han runder 25-30 går det kun nedover med utseende. Om det var det du mente. Anonymkode: de628...299 Menn er ikke kvinner. Utseende forfaller ikke med mindre livsstilen sørger for det.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #9 Skrevet 18. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var da svært vanskelig. Tenk at utseende er mye det samme i de to tilfellene. Det er jo mange andre ting som gjør en mann kjekk: F.eks. selvtilitt, at han er ressurssterk osv osv. Det er det jeg mener. At hans "erfaringer" og alder i seg selv gjør at han er et større "Catch/fangst" for damer. Anonymkode: 0894e...046 Ja det kan nok stemme på en del punkter Anonymkode: 23cba...4d4
Gjest revestrekjenta Skrevet 18. juli 2016 #10 Skrevet 18. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når han runder 25-30 går det kun nedover med utseende. Om det var det du mente. Anonymkode: de628...299 Dæven steike du må være treig. Skjønner ikke problemstillinga en gang.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #11 Skrevet 18. juli 2016 1 minutt siden, Hausfrau Merkelmor skrev: Menn er ikke kvinner. Utseende forfaller ikke med mindre livsstilen sørger for det. Tull og tøys Anonymkode: 23cba...4d4 3
Anna Maria Skrevet 18. juli 2016 #12 Skrevet 18. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når han runder 25-30 går det kun nedover med utseende. Om det var det du mente. Anonymkode: de628...299 Helt uenig. Veldig mange av oss reagerer positivt på menn i den aldersgruppen en selv er , minus pluss 10 år sånn ca. Nå når jeg er i førtiårene synes jeg menn under førti ser litt uferdige ut. Selv med rynker og levd liv, synes jeg som kvinne menn i min aldersgruppe er kjekkest. Sånn tror jeg det er for mange. Ikke alle selvsagt, og hva menn mener vet jeg ikke så mye om. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #13 Skrevet 18. juli 2016 du må være kvinne som klarer og presse så mye overfladisk vas i et så kort innlegg. Nr. 1 Menn bryr seg sjelden om utdanning annet en sin egen. Nr. 2 Menn bryr seg sjelden så mye om erfaring. Nr. 3 Menn ser best ut rundt 30 årene. kvinner blomster ofte tidlig, menn ofte sent. (så lenge man holder seg litt aktiv, noe menn er heldigere med fra naturen side.) Anonymkode: a6e54...5d3 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #14 Skrevet 18. juli 2016 2 minutter siden, Hausfrau Merkelmor skrev: Menn er ikke kvinner. Utseende forfaller ikke med mindre livsstilen sørger for det. Virkelig? Har ikke lagt merke til det i praksis. Anonymkode: de628...299 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #15 Skrevet 18. juli 2016 Menn som tar vare på seg selv blir flottere med alderen. Dessverre slutter en del å trene, pg begynner å spise drittmat når de passerer 30😭 De som tar vare på seg og kroppen er 😍😍😍 Anonymkode: c2912...4d5
Gjest Klopp Skrevet 18. juli 2016 #16 Skrevet 18. juli 2016 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når han runder 25-30 går det kun nedover med utseende. Om det var det du mente. Anonymkode: de628...299 Menn ser bra ut (så lenge de tar vare på seg selv) langt oppi 40 åra. Ja til og med 50 åra. Samme med damer. Ikke alder som avgjør om man er kjekk. Mange ser ikke en gang voksne ut før de når 25 års alderen. Mens andre ser rett og slett gamle ut alt i 20 åra. Endret 18. juli 2016 av Klopp
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #17 Skrevet 18. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: du må være kvinne som klarer og presse så mye overfladisk vas i et så kort innlegg. Nr. 1 Menn bryr seg sjelden om utdanning annet en sin egen. Nr. 2 Menn bryr seg sjelden så mye om erfaring. Nr. 3 Menn ser best ut rundt 30 årene. kvinner blomster ofte tidlig, menn ofte sent. (så lenge man holder seg litt aktiv, noe menn er heldigere med fra naturen side.) Anonymkode: a6e54...5d3 WOW!!! Anonymkode: aad0d...285 1
Marie90 Skrevet 18. juli 2016 #18 Skrevet 18. juli 2016 Skal vi svare på spørsmålstittelen eller innlegget? I tittelen spør du om menn blir kjekkere med årene - hvilket refererer spesifikt til utseende. I innlegget snakker du om at han har god utdanning og er bedre med damer, og ber oss ignorere andre faktorer da "det ikke er snakk om det nå". Så hva er - spesifikt - spørsmålet? 1
SunnivaOslo Skrevet 18. juli 2016 #19 Skrevet 18. juli 2016 I 20 årene ser mange menn ut som da de var i tenårene. I 30 årene er de på sitt beste Fra 40 og oppover? Vel,90% forfaller. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #20 Skrevet 18. juli 2016 3 minutter siden, Marie90 skrev: Skal vi svare på spørsmålstittelen eller innlegget? I tittelen spør du om menn blir kjekkere med årene - hvilket refererer spesifikt til utseende. I innlegget snakker du om at han har god utdanning og er bedre med damer, og ber oss ignorere andre faktorer da "det ikke er snakk om det nå". Så hva er - spesifikt - spørsmålet? Ok, ser flere misforstår litt hva jeg vil fram til, og innser også at trådtittellen kanskje er litt misvisende. Så prøver igjen: Slike ting som at en mann er ferdig med utdanninga si, har "noen damer bak seg"(erfaring), og generelt er blitt tryggere på seg selv - vil det gjøre han kjekkere? (Eller - i hvor stor grad?) Jeg har en kompis som mener dette, og argumentet hans stemmer forsåvidt. Han ser ganske bra ut, men hadde lite erfaring med damer helt i begynnelsen av 20-åra. Men så fikk han sin første kjæreste. Og etter det har han hatt noen damer. Så ble han ferdig med utdanninga si og fikk seg god jobb, før han fikk sin neste kjæreste. Hans siste kjæreste er den absolutt mest fysisk attraktive (og også attraktiv på andre måter) av dem han har hatt. Kan dette være for at hans "verdi" nå er økt ettersom han er mer ressursterk og har litt erfaring? Kompisen min mener at dette er en trend han ser overalt - da særlig blant de menn som "startet sent". (Altså ikke nødvendigvis i tenåra.) Håper det kom tydeligere fram nå. TS Anonymkode: 0894e...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå