Gå til innhold

Kan jeg ta teoriprøven denne uka?

Anjuse

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å ta teorien før jeg reiser, og har hele tiden trodd jeg kunne søke om dette når som helst og deretter komme til vegvesenet når det passer meg for å ta prøven. Tanken slo meg plutselig at det såklart kunne være en behandlingstid lengre enn som så, stemmer dette? Tror dere det er mulighet for meg å ta denne uken dersom jeg søker imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skal ikke se bort fra at du kan det. Det er bare et krav om at søknaden er registrert for at du skal kunne ta teoriprøven. Selve vandelssjekken tar vel noen uker.

Registrer søknaden på nett i dag og ring trafikkstasjonen i morgen og hør.

Anonymkode: 0693a...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du søkt om førerkort, tror det er siste seks måneder? Er vandel og helse godkjent og ingen sperrefrist? Da skal du kunne møte opp og avlegge teoriprøven til førerkortet der og da i åpningstiden. 

Men det er lite hensiktsmessig å ta teoriprøven med mindre du kan din teori på fingrene. Strykprosenten er høy. 

Anonymkode: 37fe4...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18/07/2016 at 21.24, Anjuse skrev:

Jeg har veldig lyst til å ta teorien før jeg reiser, og har hele tiden trodd jeg kunne søke om dette når som helst og deretter komme til vegvesenet når det passer meg for å ta prøven. Tanken slo meg plutselig at det såklart kunne være en behandlingstid lengre enn som så, stemmer dette? Tror dere det er mulighet for meg å ta denne uken dersom jeg søker imorgen?

Du trenger ikke å søke om å ta teoriprøven, de aller fleste trafikkstasjoner har drop-in for å ta den, så sjekk på https://www.vegvesen.no/ hvor din nærmeste trafikkstasjon ligger og finn ut når de har drop-in. Den jeg var på hadde drop-in på mandager og torsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar! Teorien er tatt og bestått for et par dager siden :)

Anonymkode: 64dd2...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...