AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Tok med meg mannen ut for å jakte de 2 pokemonene som ble vist på appen. Men greia er at når jeg kommer frem så er jeg fortsatt i animasjonsverden. Hvordan kommer jeg til cameraet? Eller viser ikke appen hvor pokemonene er? Hva er i så fall dette blå merket? (Se vedlegg). For jeg stod nøyaktig på samme plass som det blå merket som vises på bildet. Anonymkode: 369f5...366
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Det blå merket er ikke pokemon, men pokestops. Her kan du hente baller, egg og andre ting når du kommer på høyere levels. Du må trykke på merket når du er nærme. For å komme til kamera må du trykke på pokemonen, slik som på bildet. Etter det kan du fange den. Anonymkode: 223a4...130
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Hvordan får dere frem pokemonene? Når jeg prøver dette spillet, ser jeg ingenting utenom meg selv, noen animerte veier, og tre ringer der jeg tipper det egentlig skulle stått tre pokemoner :-( har ikke klart å komme i gang. Går og går, men det er helt tomt i cyberlandskapet, bare disse ringene som dukker opp nå og da. Hva gjør jeg feil? Anonymkode: a907a...1f5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Du må gå rundt med appen åpen og så dukker de opp etterhvert som du kommer nærmt nok Anonymkode: cb20c...2be
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Den 19.7.2016 at 20.41, AnonymBruker skrev: Du må gå rundt med appen åpen og så dukker de opp etterhvert som du kommer nærmt nok Anonymkode: cb20c...2be Hvis man ikke bor litt utenfor sivilisasjonen da. Utenfor tettbebygd strøk er det svært langt mellom pokemon. Her jeg bor må jeg legge ut incense for å fange pokemon. Ellers må jeg kjøre noen kilometer for å finne nærmeste pokestop og fange pokemon. Med tanke på at spillet får folk til å komme seg ut og trimme, burde det ha vært flere spawn-punkter også utenfor tettbebygd strøk. Kanskje en sjelden og spesiell pokemon man finner på en fjelltopp? Eller gress-pokemon ute på et jorde? Mange muligheter. Det skal sies at jeg gikk tur en kilometer unna huset her og da dukket det faktisk opp en pokemon (Kakuna) så det er tydeligvis et spawnpunkt like ved de tre husene der. Da vi kjørte forbi samme sted dukket det opp en Oddish på samme sted. Anonymkode: 1accd...330
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #6 Skrevet 22. juli 2016 Du ser pokemonene når de dukker opp, de ser ut som pokemons. Men bor du ikke midt i en by er det langt mellom dem. Gikk tur i to timer i dag og fant èn. Anonymkode: b944e...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå