Gå til innhold

Trenger støtte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Som mange av dere sikkert vet så har jeg i 5 år trent karate. Jeg er ei aktiv jente på ssnart 18 år-faktisk bursdagen min i morgen :D.

Uansett, i begynnelsen av desember har jeg gradering til nytt belte og det er her jeg trenger litt støtte. Fra i dag av skal jeg løpe hver dag, ihvertfall fram til graderingen. Jeg trente hver dag før, men siden jeg nå i høst sluttet å være konkurranseaktiv, har treningene, blitt færre, dog det blir ihvertfall 3 treninger i uka. Jeg liker ikke at formen min ikke er den helt samme som den alltid ellers har vært, derfor skal jeg ta skikkelig krafttak og ta meg sammen! Hver eneste dag. Og det er her jeg trenger støtten. Jeg er jo vant til å trene hver dag ellers, så det burde jo ikke bli noe problem, det er bare det at jeg hater å løpe. Ellers har jeg alltid trent karate, og fått liksom alt av kondisjon, styrke etc ut av det. Kondisjonen er ikke like bra, ellers er alt annet ok. Klærne strammer litt mer, men nå håper jeg virkelig det skal snu.

Spiser ellers relativt sunt, med et variert kosthold av fisk, kjøtt, kylling, pasta, brødmat, etc. Jeg har jo lært litt disse årene jeg har trent, men nå håper jeg virkelig jeg kan få noe støtte her, så jeg gjennomfører det. Jeg har holdt mine løfter før, og skal gjør det igjen. Dette er nemlig jeg som skal gjøre, og blir rimelig ensom med dette.

Målet mitt er ikke å gå ned i vekt eller bli i bedre form, siden jeg allerede er i ganske bra form. Jeg må forbedre pusten(lider av anstrengelses astma) og stramme opp kroppen litt.

Løper en runde som tar ca. 30 min. Kommer nok antageligvis til å løpe en runde og gå en runde, slik at det tar 1 time tilsammen eller noe sånt. Jeg kommer til å skrive rapport så ofte jeg kan.

I dag fikk jeg bare tatt 1 runde, men løp bare litt under 3/4 av runden, resten litt over 1/4 gikk jeg. Målet er å løpe hele runden i strekk. Er rimelig fornøyd, siden det er en stund sist jeg løp denne runden, siste jeg gjorde det så løp jeg hele igjennom.

Dette SKAL jeg klare!

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med 18-årsdagen :blomst:

Lykke til med treningen! Du klarer sikkert å nå målet ditt med en god porsjon vilje og innsats!

Skrevet

Gratulerer med dagen. Håper du får en fin dag! :bursdag:

Skrevet

Takk så mye!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Grattis med dagen! :D :bursdag:

Og gradering går lettere enn man skulle tro.. ;) Du kommer til å klare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...