AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Har vært skikkelig på flørteren med en fyr i nesten et år nå, men pga lang avstand mellom oss har vi bare rukket å møtes 4-5 ganger, og da KUN for sex. Vi har holdt kontakten via chat og vi var begge klar over at det ikke kan bli noe mer mellom oss siden han jobber på plattform og jeg i reiselivet. Men likevel har følelsene gått over bord hos oss begge og vi er tydelig betatt av hverandre. Det er deilige følelser og vært vanskelig å avslutte. Jeg har hele tiden ønsket mer og foreslått ting som å gå ut sammen, trene, gå på kino osv, men da har han svart kort og godt "kanskje det". Jeg SER jo dette ikke er ideelt, men jeg litt mer av typen som er enten eller, mens han vingler mye. Så jeg er fullt klar over at dette bare er en kort sommerflørt og ikke mer. Men likevel... følelsene er så sterke og lysten likeså. Når han er på jobb vet jeg at han er alene og bruker mye tid på å chatte med meg. Og han sender nattasnaps at han har lyst på meg. Når han er tilbake fra jobb, er jeg som luft og selv om vi avtaler å møtes de få gangene vi er på samme plass samtidig, hender det støtt og stadig at jeg ikke hører fra han i det hele tatt. Med andre ord, han leker med meg. For da VET han at jeg er der og han har muligheten til å møte meg. Han har jo sagt tusen ganger at han syns det er deilig å ha sex med meg... Hvordan skal jeg klare å komme over han når han etter noen uker med stillhet fra min kant plutselig er på´n igjen og drar meg rett inn i garnet? Har lyst å blokkere han fra face og snap, men jeg vil liksom ikke gjøre det før jeg har snakket med han om det. Vi har kjent hverandre lenge og jeg ønsker så inderlig å høre hans side av det. Jeg må ha closure. Flere ganger har jeg prøvd å snakke med han men han er ikke typen som snakker om følelser så jeg får aldri noe ut av han. Han er hypp på sex og det er det. Helt greit det, men hvorfor la meg være i stikken når han har muligheten til å møte meg???? Dere menn, hva er greia med å trekke seg tilbake og la oss kvinner gå rundt og undre på hva dere tenker på? Anonymkode: 47433...ee9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Han har nok flere han sexer med. Du er nok ikke the one. Var du det så ville han vært med deg 24/7. Du er ok til sex, ikke noe mer. Kutt han ut og finn en som vil elske deg. Anonymkode: 2b9cb...521 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er hypp på sex og det er det. Helt greit det, men hvorfor la meg være i stikken når han har muligheten til å møte meg???? Fordi forholdet deres er basert på sex. Han er ikke interessert i å være kjæreste med deg, men å knulle deg. Anonymkode: 027e9...4e3 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 TS her. Takk, dere har rett begge to. Men skal jeg bare avslutte fra min kant uten å snakke med han først? Anonymkode: 47433...ee9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk, dere har rett begge to. Men skal jeg bare avslutte fra min kant uten å snakke med han først? Anonymkode: 47433...ee9 Bare overse han, du. Ikke svar om han kontakter deg. Sånt opplegg som det der er jo håpløst. Har havna i samme greia sjæl, så nå er det slutt! Anonymkode: 8956c...d04 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 Du kan jo sende han en snap om at du avslutter det som er Deretter sletter og blokkerer du han overalt, snap, face etc Anonymkode: fafec...ef5 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #7 Skrevet 18. juli 2016 Man må ikke ha closure, man må ikke ha noen ting. Det er mange ganger i livet man ikke får det fra ande. Det beste er om man kan skape closure for seg selv og bare gå videre. Anonymkode: 69ce2...2f0 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #8 Skrevet 18. juli 2016 Dette er ganske typisk, de har som formål å hekte deg- og bruke deg når det passer dem. KOM DEG VEKK! det er IKKE slik en sunn og god relasjon skal være, jo tidligere du kommer deg vekk jo mindre hjertesorg. Lykke til Anonymkode: 64405...bc0 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #9 Skrevet 18. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært skikkelig på flørteren med en fyr i nesten et år nå, men pga lang avstand mellom oss har vi bare rukket å møtes 4-5 ganger, og da KUN for sex. Vi har holdt kontakten via chat og vi var begge klar over at det ikke kan bli noe mer mellom oss siden han jobber på plattform og jeg i reiselivet. Men likevel har følelsene gått over bord hos oss begge og vi er tydelig betatt av hverandre. Det er deilige følelser og vært vanskelig å avslutte. Jeg har hele tiden ønsket mer og foreslått ting som å gå ut sammen, trene, gå på kino osv, men da har han svart kort og godt "kanskje det". Jeg SER jo dette ikke er ideelt, men jeg litt mer av typen som er enten eller, mens han vingler mye. Så jeg er fullt klar over at dette bare er en kort sommerflørt og ikke mer. Men likevel... følelsene er så sterke og lysten likeså. Når han er på jobb vet jeg at han er alene og bruker mye tid på å chatte med meg. Og han sender nattasnaps at han har lyst på meg. Når han er tilbake fra jobb, er jeg som luft og selv om vi avtaler å møtes de få gangene vi er på samme plass samtidig, hender det støtt og stadig at jeg ikke hører fra han i det hele tatt. Med andre ord, han leker med meg. For da VET han at jeg er der og han har muligheten til å møte meg. Han har jo sagt tusen ganger at han syns det er deilig å ha sex med meg... Hvordan skal jeg klare å komme over han når han etter noen uker med stillhet fra min kant plutselig er på´n igjen og drar meg rett inn i garnet? Har lyst å blokkere han fra face og snap, men jeg vil liksom ikke gjøre det før jeg har snakket med han om det. Vi har kjent hverandre lenge og jeg ønsker så inderlig å høre hans side av det. Jeg må ha closure. Flere ganger har jeg prøvd å snakke med han men han er ikke typen som snakker om følelser så jeg får aldri noe ut av han. Han er hypp på sex og det er det. Helt greit det, men hvorfor la meg være i stikken når han har muligheten til å møte meg???? Dere menn, hva er greia med å trekke seg tilbake og la oss kvinner gå rundt og undre på hva dere tenker på? Anonymkode: 47433...ee9 Du sier det jo selv ts : han er hypp åå sex og det er det. Også spør du hvorfor han ikke vil møte deg, i andre settinger? Da er mitt spørsmål : hvorfor i huleste gir du deg hen til en mann FØR du vet mer hva han vil, og hvor du står? Beklager, men det er så mange damer som holder på sånn her, og jeg skjønner det ikke! Hvor er selvrespekten? For det handler faktisk om dét. Jer er dame selv, men klarer ikke gi meg hen til en mann på den måten, for meg er det et stort steg å ta, det å gi seg hen, det er ikke noe jeg gjør med en tilfeldig mann, en mann som ikke vil møte deg for noe annet enn på soverommet. Men du er med på leken selv ts, det er ikke bare han som leker med deg! DU tillater at han leker med deg! DET er problemet til deg, og mange andre damer... Han trenger ikke gjøre NOE for å ha deg i lovet sitt, han får alt uten å anstrenge seg en dritt, gidder ikke ha kontakt utenom den seksuelle biten, men du er like på, gir han det han vil ha når han vil ha det...Enig med noen lenger oppe som nevnte at han kan skje ser andre også...Han er jo bare sexfiksert. Hav skal du gjøre : du skal lære deg til å bli kjent med en mann OVER TID før du gir deg hen til han. Du skal se at ahndlingene til en mann skal stå i samsvar til det han sier til deg. Ikke bare når han er han er kåt...Det må føles nedverdigende at det bare er det det går i. Du begynner i feil ende, som mange idag dessverre gjør. Aldi selv deg selv for billig, for det er det du gjør ( selv om jeg ikke liker å bruke det uttrykket ). Skaff deg ryggrad og kutt han ut NÅ! Hilsen hunkjønn. Anonymkode: eaaa0...1f0 4
Seilas72 Skrevet 18. juli 2016 #10 Skrevet 18. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk, dere har rett begge to. Men skal jeg bare avslutte fra min kant uten å snakke med han først? Anonymkode: 47433...ee9 Ja 1
calavi Skrevet 19. juli 2016 #11 Skrevet 19. juli 2016 Det er ganske tydelig at denne mannen ikke er interessert i noe annet enn sex fra tid til annen, og mest sannsynlig så har han også sex med andre, ellers hadde han nok møtt deg oftere. Du er altså ikke den eneste han holder på slik med, og en slik "samtale" faller seg jo kanskje ikke helt naturlig for han da. Han har rett og slett ikke lagt like mye i det som det du har... Så kutt kontakten og bruk heller energien din på noen som virkelig er interessert i deg.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #12 Skrevet 19. juli 2016 Det er åpenbart at ff har noe å skjule. TS vet at noe ikke stemmer, men trenger bekreftelse på det siste stedet hun burde spørre; KG-forumet. Intet nytt under sola altså! Anonymkode: a59fa...49b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #13 Skrevet 19. juli 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må ha closure. Anonymkode: 47433...ee9 Hvorfor må du det? Anonymkode: ee3f5...8d3
Cuntzilla Skrevet 19. juli 2016 #14 Skrevet 19. juli 2016 Når han er offshore så sitter han og chatter og snapper med flere damer enn deg, da har han flere på gress til han kommer hjem og får også slått ihjel litt tid når han er på jobb. Han skriver det samme til dere alle. Når han har fri så prioriterer han en eller flere av de andre damene over deg. Du trenger ikke noe samtale med han, ville bare "fadet" ut kontakten. Ikke kontakt han og ikke hopp når han sier hopp. Må du absolutt ha en klein prat med han fordi du tror det gir deg closure (det gjør ikke det), så kan du jo godt si at du nok tok dette mye mer seriøst enn han og trodde dere kom til og møtes når dere hadde anledning til det, og at du ikke har interesse av å bare være snapchat-venner. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #15 Skrevet 19. juli 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere menn, hva er greia med å trekke seg tilbake og la oss kvinner gå rundt og undre på hva dere tenker på? Anonymkode: 47433...ee9 Hva er det egentlig å lure på?? Her er det jo klart som dagen hva han vil og ikke vil. Det er jo bare du som lager problemer for deg selv . Anonymkode: 99a46...515
exictence Skrevet 19. juli 2016 #16 Skrevet 19. juli 2016 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, dere har rett begge to. Men skal jeg bare avslutte fra min kant uten å snakke med han først? Anonymkode: 47433...ee9 Ja. Det er ikke ditt ansvar eller oppgave å ta initiativ til å snakke med ham. Bare vent til han kontakter deg, for det gjør han jo når han vil ha sex eller koseprate. Da kan du si at "Jeg har forstått at du ikke er interessert i et romantisk forhold, og det er det jeg har begynt å føle at jeg vil. Det beste for meg er at vi da kutter ut kontakten og at du lar meg være i fred" Endret 19. juli 2016 av exictence
Marie90 Skrevet 19. juli 2016 #17 Skrevet 19. juli 2016 Du kan ikke forvente at andre gir deg en avslutning. Det gjelder mange områder i livet. Du må ha evnen til å gi deg selv en avslutning. Du vet han ikke er oppriktig interessert, dersom du er ærlig med deg selv. Blokker så er du allerede på vei til å komme deg videre. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #18 Skrevet 19. juli 2016 Jeg har hatt det akkurat som deg. Vi møttes mye i starten, så ble det mindre og mindre. Men han fortsatte å snappe meg og sende meldingr om at han hadde lyst på meg og alt det der (sikkert noe han sendte mange andre). Jeg tror han gjorde dette fordi han kjedet seg for han tok nesten aldri intiativ til å møte meg. En periode spurte jeg ofte og da var det alltid en eller annen unnskyldning, men fortsatt sendte han medligner til meg om natta og sa han hadde lyst på meg. Alle gangene vi møttes var det pga sex. Jeg prøvde selv å ta avstand en periode men han tok kontakt hver helg, vi begynte å møtes igjen et par ganger også var det ingenting. Hørte ikke noe en stund og plutselig kunne han ta kontakt igjen og spørre om å møtes. Jeg var som deg, ville ha avslutning men det fikk jeg ikke. Fikk etterhvert vite at han hadde flere som meg (vennine kjente en som også drev på med han). Så jeg valgte å slette han fra snap og alt det. Har ikke hørt noe etter det. Hadde han virkelig ville ha deg så hadde han tatt mer kontakt og hatt ønske om å møte deg. Du kommer bare til å såre deg selv mer ved å vente på at han tar kontakt. Slett han fra face, snap og slett nummeret hans. Ikke ta opp når han ringer deg, han vil uansett bare ha sex med deg så driter han i deg etter det. Jeg vet det er kjempevanskelig. Det var kjempehardt for meg, og det var flere ganger jeg ønsket å kontakte han igjen men lot være og nå er jeg glad for det. Det finnes så mange andre der ute som er verdt tiden din, ikke sløs det vekk på en som mest sannsynlig bare har deg der som backup når han trenger noe. Du fortjener mye bedre enn det her. Ikke ødelegg deg selv ved å tenke at du må ha avslutning på dette. Bare drit i han og kom deg videre. Anonymkode: 32fdb...024
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #19 Skrevet 19. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle gangene vi møttes var det pga sex. Jeg prøvde selv å ta avstand en periode men han tok kontakt hver helg, vi begynte å møtes igjen et par ganger også var det ingenting. Du fremstiller deg med svak viljestyrke og mye naivitet. Akkurat som TS. Tydelig at alpha-hanner har lett match å få slike som dere på kroken for å få tømt seg. Etterpå hater dere alle menn og sitter på KG. Anonymkode: a59fa...49b
Gjest Minesveiper Skrevet 19. juli 2016 #20 Skrevet 19. juli 2016 (endret) 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere menn, hva er greia med å trekke seg tilbake og la oss kvinner gå rundt og undre på hva dere tenker på? Anonymkode: 47433...ee9 Du burde heller spørre deg selv hvorfor du gidder denne type oppførsel? En mann som er oppriktig interessert i deg hadde ikke behandlet deg slik. Kutt han ut. Endret 19. juli 2016 av Minesveiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå