AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Jeg prøver å ikke analysere for mye, men vil gjerne ha tilbakemelding på en situasjon. Det er en mann jeg har kjent i noen år jeg liker. Jeg har spurt flere ganger om han vil finne på noe en dag. Han har alltid sagt nei eller vært litt unnvikende. Så jeg spurte han hvorfor. Da sa han at han trenger tid til å stole på noen igjen etter å ha blitt så såret tidligere. Jeg vet det forrige forholdet hans endte veldig dårlig, samboeren var utro mot han over lengre tid. De hadde vært sammen i mange år. Det jeg lurer på er om han sa det som noe generelt eller om han trengte tid før vi kanskje kunne bli noe? Det virker som han liker meg og som han flørter, men jeg blir fort usikker. Det skal mye til før jeg ser noe positivt selv om noen liker meg. Det er noe fysisk kontakt og han responderer alltid positiv til det. Håper noen kan hjelpe meg, bare å spørre hvis det er noen dere lurer på Anonymkode: f8b36...91f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Jeg ville ikke gjort noe mer. Om han brukte det som unnskyldning da han ikke er interessert (hvilket er sannsynlig) eller om han faktisk trenger tid, er jo irrelevant. Du har signalisert din interesse. Dersom "tiden er riktig" ville han vel bedt deg ut selv. Anonymkode: 58c00...b40 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Jeg kan gjerne vente, har jo likt han lenge allerede. Er bare vanskelig å ikke vite om det kan skje noe etterhvert eller ikke. Anonymkode: f8b36...91f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 https://www.youtube.com/user/gettheguyteam/videos Mange tips her Anonymkode: d5265...45b 1
exictence Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Kan ikke vite sikkert om han ikke er interessert. Men han er tydeligvis ikke klar eller har lyst på et forhold med deg. Om han er klar senere med deg, kan kanskje være. Men nå har du tatt initiativ og det vet han. Tar du bare mer og mer initiativ kan du risikere nei mange ganger og at han unnviker deg helt. La det bli opp til han å ta initiativ nå, om han evt skulle gjøre det. Ville ikke ventet og sett det an. Prøv å glem ham som mulig kjæreste. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 Veldig umulig for oss å vite om han trenger tid eller ikke. Hvorfor spør du han ikke bare? Så mange problemer her i verden kunne vært løst hvis folk bare prata sammen! Må jo være vedig greit å få et svar slik at du slipper å evt ha noen forhåpninger. Du kan jo si: Skjønner godt at du trenger litt tid etter ditt forrige forhold, men som du vet så liker jeg deg godt. Tror du at d kan være noe håp for at vi kan møtes når du føler deg klar for det? Anonymkode: 3ecc4...97b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #7 Skrevet 18. juli 2016 Har du for vane å avvise andre TS? Anonymkode: 0546e...d21
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #8 Skrevet 18. juli 2016 Jeg har vært der hvor han er.. Anbefaler deg ikke å gå å vente på han. For din del i saken, bør du gå videre. Om han kommer tilbake så kommer han tilbake, da tar man ting der og da, kommer an på hvordan tilstanden er der og da. Men NÅ, sånn som det er nå, går du videre. Venter du, spår jeg ikke noe særlig fremtid for dere sådan. Anonymkode: d5265...45b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #9 Skrevet 18. juli 2016 Tusen takk for mange gode svar Anonymkode: f8b36...91f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #10 Skrevet 18. juli 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du for vane å avvise andre TS? Anonymkode: 0546e...d21 Hvorfor spør du om det? Ser ikke helt hva det har med dette å gjøre. Jeg avviser mennesker i forskjellige situasjoner, som alle andre gjør. Å avvise og å bli avvist er endel av livet... Anonymkode: f8b36...91f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #11 Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør du om det? Ser ikke helt hva det har med dette å gjøre. Jeg avviser mennesker i forskjellige situasjoner, som alle andre gjør. Å avvise og å bli avvist er endel av livet... Anonymkode: f8b36...91f Siden du er så redd for å bli avvist selv. Anonymkode: 0546e...d21
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #12 Skrevet 18. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Siden du er så redd for å bli avvist selv. Anonymkode: 0546e...d21 Vet ikke helt om jeg er redd for å bli avvist. Er mer at jeg gjerne skulle visst om det kan bli noe her. Tror uansett det skal mye til før jeg kommer over han, jeg har prøvd det meste. Tenker jeg ser hvordan det går neste gang vi ses. Skal prøve å ta det rolig. Anonymkode: f8b36...91f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #13 Skrevet 18. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å ikke analysere for mye, men vil gjerne ha tilbakemelding på en situasjon. Det er en mann jeg har kjent i noen år jeg liker. Jeg har spurt flere ganger om han vil finne på noe en dag. Han har alltid sagt nei eller vært litt unnvikende. Så jeg spurte han hvorfor. Da sa han at han trenger tid til å stole på noen igjen etter å ha blitt så såret tidligere. Jeg vet det forrige forholdet hans endte veldig dårlig, samboeren var utro mot han over lengre tid. De hadde vært sammen i mange år. Det jeg lurer på er om han sa det som noe generelt eller om han trengte tid før vi kanskje kunne bli noe? Det virker som han liker meg og som han flørter, men jeg blir fort usikker. Det skal mye til før jeg ser noe positivt selv om noen liker meg. Det er noe fysisk kontakt og han responderer alltid positiv til det. Håper noen kan hjelpe meg, bare å spørre hvis det er noen dere lurer på Anonymkode: f8b36...91f Anonymkode: d5265...45b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #14 Skrevet 18. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: d5265...45b Jeg tror jeg har sett den før, Matthew Hussey er fantastisk! Men er godt å få en liten refresh. Tror jeg skal gå for den neste gang når vi kommer inn på det. Jeg håper jeg kan få en avklaring, så får jeg prøve å gå videre hvis det kommer et avslag. Anonymkode: f8b36...91f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #15 Skrevet 18. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg har sett den før, Matthew Hussey er fantastisk! Men er godt å få en liten refresh. Tror jeg skal gå for den neste gang når vi kommer inn på det. Jeg håper jeg kan få en avklaring, så får jeg prøve å gå videre hvis det kommer et avslag. Anonymkode: f8b36...91f Hei, Avviste en jente for mange år siden som noen lunde taklet det på lik linje som denne fyren henviser til i videosnutten. Jeg er mann men har fått med meg Matthew på grunn av flere henvisninger til han på Kvinneguiden i andre tråder Veldig smarte tips! Men denne jenta var allerede "high value" når hun gikk på VGS og taklet ting på en slik måte Matthew snakker om i flere videoer, da kan du tenke deg hvordan hun er flere år i ettertid. Gjett om jeg har angret på at jeg avviste Anonymkode: dec16...53b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #16 Skrevet 18. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Avviste en jente for mange år siden som noen lunde taklet det på lik linje som denne fyren henviser til i videosnutten. Jeg er mann men har fått med meg Matthew på grunn av flere henvisninger til han på Kvinneguiden i andre tråder Veldig smarte tips! Men denne jenta var allerede "high value" når hun gikk på VGS og taklet ting på en slik måte Matthew snakker om i flere videoer, da kan du tenke deg hvordan hun er flere år i ettertid. Gjett om jeg har angret på at jeg avviste Anonymkode: dec16...53b Nå er ikke jeg ts, men lurer på hvorfor du ikke kan kontakte henne igjen, hvis du fortsatt tenker på henne? Vet hun at du liker henne ennå? Hva legger du i "high value" hos ei jente/dame? Bare nysgjerrig... Anonymkode: 8862c...24a 1
FayFerner Skrevet 18. juli 2016 #17 Skrevet 18. juli 2016 Jeg synes du skal gå videre. Han har sagt nei gjentatte ganger når du har spurt om å finne på noe. Han sier han trenger tid, så ok, da er han på et annet sted i livet nå. Respekter det. Du kan ikke stå på det stedet sammen med ham, du må gå videre. Kanskje kommer han når han er klar, kanskje han aldri blir klar, fordi du og han ikke var det rette, kanskje treffer du en annen på din vei som var ment kun for deg.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #18 Skrevet 18. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er ikke jeg ts, men lurer på hvorfor du ikke kan kontakte henne igjen, hvis du fortsatt tenker på henne? Vet hun at du liker henne ennå? Hva legger du i "high value" hos ei jente/dame? Bare nysgjerrig... Anonymkode: 8862c...24a Huff, tja. Er så komplisert å beskrive det uten å ha noen konkrete eksempler, det er egentlig ikke et ord jeg bruker. Men har sett noen av videoene og tipsene til Matthew og han beskriver en "high value" ganske bra Det kommer nok veldig an på hvem du spør, tenker jeg. Men for min del tenker jeg ofte på henne og hvordan hun er når jeg ser videoene hans. Hun er ganske "real", på en måte. Hun vet ikke at jeg tenker så mye om henne, men jeg tror hun er klar over at jeg er interessert og jeg har fortalt henne at jeg har tatt meg selv i å angre på avvisningen. Anonymkode: dec16...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå