AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Har et møte i morgen, det er med en person jeg kun har møtt en gang. Det er via NAV. Fikk beskjed om å avlyse for så å kontakte saksbehandler. Eller møte opp. Dette møtet er et bli-kjent opplegg bare. Skal møtes i en cafè i byen. Har tenkt mye på det møtet og bestemt meg for å avlyse. For jeg må fokusere på behandling. Noe psykolog er enig i. Møtet var på Fredag. Lørdag skulle jeg tenke igjennom det og si ifra på søndag. Via mail eller sms, som avtalt. Kan ringe, men bare hvis jeg er komfortabel med det. Noe jeg ikke er. Jeg sendte mail i går. - ingen svar. Sendte mail i dag og sms - ingen svar. Prøvde å ringe - ingen svar. Så har ikke fått bekreftelse på at beskjeden er mottatt. Sendte beskjed til saksbehandleren hos NAV også. Siden det var søndag, fikk beskjed om å sende en beskjed via nav.no. Skal jeg bare gå videre og anta at beskjeden om avlysning er mottatt? Har litt panikk her for det verste jeg vet er å avlyse ting, komme for sent eller ikke møt opp. Anonymkode: 0a65c...b28
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Om du har sendt melding til rett nr så har du avlyst. Ikke uroe deg. Alt du trenger er bevis på at du har avlyst (SMS). Om vedkommende i andre enden gidder lese/svare på meldinger er ikke din sak og ikke noe du bør ofre tid på. Det er midt i fellesferien, så trolig har noen bare glemt å lese beskjedene sine. Men, igjen, det er selvsagt ikke din feil. Anonymkode: a21e9...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå