akershus_singel Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 (endret) Jeg er en mann i slutten av 20-årene. Teksten lyder som følger: Sitat Takk for tilbakemeldinger Endret 29. juli 2016 av akershus_singel
Gjest Edain Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Hva i all verden prøver du å formidle i det første avsnittet?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 "Oh God why" tenker jeg bare av det første avsnittet Jeg hoppet glatt over resten. Det bør vel gi en liten indikasjon. Anonymkode: 05c54...fb9 6
Gjest spicy91 Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 såklart viktig å skille seg ut, men kan du ikke heller skille deg ut med et pent bilde? første avsnitt haddd vært nei fra min side ..
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 51 minutter siden, akershus_singel skrev: Jeg er en mann i slutten av 20-årene. Teksten lyder som følger: Takk for tilbakemeldinger Det høres mer ut som du skryter over hvor sosial du er og alt du kan...og kan bli fremstilt som en skrytepave. Og om du har tid til kjæreste med et så aktivt liv? Hva med dine egenskaper? Er du rolig? Er du snill? Har du humor? Anonymkode: f2daf...a27
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 52 minutter siden, akershus_singel skrev: Jeg er en mann i slutten av 20-årene. Teksten lyder som følger: Takk for tilbakemeldinger PS! Er du flink til å lage mat? Det kan imponere damer! At du elsker å eksperimentere på kjøkkenet, og drømmer om en date der du har dekket bordet med levende lys og ferske roser, og lekkert dandert på fatet, din spesialitet, også en eller annen fransk rett... Til dessert har du selvsagt laget et eller annet ekslusivt... Anonymkode: f2daf...a27
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #7 Skrevet 18. juli 2016 Ikke bruk det her, pleas! søk på PERFEKT PROFIL. Gode tips der. Anonymkode: 24203...d95
Ananas. Skrevet 18. juli 2016 #8 Skrevet 18. juli 2016 Det eneste som gir meg noe her er listen du har helt til slutt. Nå ser det uansett ikke ut til at vi ville vært hverandres typer, men jeg tolker teksten din omtrent sånn her: Avsnitt 1: Meningsløse historier om ingenting. De er ikke interessante, ikke unike, ikke noe som tyder på at du er spesielt spontan eller innovativ, både spontanfiske og å ake på vinteren er HELT vanlige ting. Avsnitt 2: Du er en fyr som liker å gjøre ingenting, og som synes en hverdag er best når du først kan sløve, og så surre rundt, og så sløve litt til, gjerne med vin. Setning om utdanning: Jaha, hva da? Nå sier sikkert profilen din noe om retning, men det er uinteressant informasjon i seg selv. Hva vil du i det store arbeidsliv, for eksempel? Nei, jeg vil ikke ha svar her, men svar DER. Avsnitt 3: Du er musikknerd, samtidig som det du trekker frem er Stevie Wonder og Bieber? Det henger ikke på greip. Du forteller en historie som tilsier at du ikke er så opptatt av hvordan det blir, men synes det er morsomt. Skjønner ikke helt hva du prøver å fortelle at du gjorde heller. Vis HVORFOR du driver med det. Er det for å ha det gøy, er det fordi du er flink, er det fordi du liker musikk? Det er sånt damer bryr seg om. Ikke hva du gjorde den ene gangen. Og så listen din til slutt som gir meg en helt OK pekepinn på hva slags aktiviteter jeg kan vente meg om vi hadde møttes og begynt å date, det er kjekt å vite. Noe blanding av tolking og innspill her, så om du opplever at tolkingen er feil så er det vel der du burde se på hvordan du bedre kan formidle hvordan du egentlig er. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #9 Skrevet 18. juli 2016 11 minutter siden, Ananas. skrev: Det eneste som gir meg noe her er listen du har helt til slutt. Nå ser det uansett ikke ut til at vi ville vært hverandres typer, men jeg tolker teksten din omtrent sånn her: Avsnitt 1: Meningsløse historier om ingenting. De er ikke interessante, ikke unike, ikke noe som tyder på at du er spesielt spontan eller innovativ, både spontanfiske og å ake på vinteren er HELT vanlige ting. Avsnitt 2: Du er en fyr som liker å gjøre ingenting, og som synes en hverdag er best når du først kan sløve, og så surre rundt, og så sløve litt til, gjerne med vin. Setning om utdanning: Jaha, hva da? Nå sier sikkert profilen din noe om retning, men det er uinteressant informasjon i seg selv. Hva vil du i det store arbeidsliv, for eksempel? Nei, jeg vil ikke ha svar her, men svar DER. Avsnitt 3: Du er musikknerd, samtidig som det du trekker frem er Stevie Wonder og Bieber? Det henger ikke på greip. Du forteller en historie som tilsier at du ikke er så opptatt av hvordan det blir, men synes det er morsomt. Skjønner ikke helt hva du prøver å fortelle at du gjorde heller. Vis HVORFOR du driver med det. Er det for å ha det gøy, er det fordi du er flink, er det fordi du liker musikk? Det er sånt damer bryr seg om. Ikke hva du gjorde den ene gangen. Og så listen din til slutt som gir meg en helt OK pekepinn på hva slags aktiviteter jeg kan vente meg om vi hadde møttes og begynt å date, det er kjekt å vite. Noe blanding av tolking og innspill her, så om du opplever at tolkingen er feil så er det vel der du burde se på hvordan du bedre kan formidle hvordan du egentlig er. Enig! Å være "spontan" og få med seg hele festen på noe de fleste synes er gøy er IKKE unikt. Dersom du skryter av dette og nevner det som noe spesielt indikerer at du er ganske kjip ellers. Du klarte å få alle på en fest til å gjøre noe gøy EN gang. Wow... Helt ok å gjøre ingenting, men du får det ut til å høres ut som om du gjør noe spes TS. Det gjør du ikke. Og da blir det så dumt når du legger det frem som om du gjør noe ingen andre gjør. Bra at du er åpen for det meste innen musikk, som Bieber, og ikke bare hater han fordi alle andre gjør det, men... ja, *gjeeesp* Anonymkode: 6ca9c...dc0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #10 Skrevet 18. juli 2016 Hvordan teksten blir oppfattet kommer an på hvor høy du er. Du bør prøve å snike inn høyden på en eller annen måte, tidlig i teksten. Anonymkode: 623e5...7da
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #11 Skrevet 18. juli 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan teksten blir oppfattet kommer an på hvor høy du er. Du bør prøve å snike inn høyden på en eller annen måte, tidlig i teksten. Anonymkode: 623e5...7da Høyde har ikke noe å si. Anonymkode: 24203...d95
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #12 Skrevet 18. juli 2016 Skriv hva du studerer, det forteller litt om deg😊 Ta gjerne med listen, men jobb litt mer med den? Her kan du slenge inn at du er veldg glad i å spille musikk, i stedet for det innlegget lenger oppe. (Men hva mener du med storbyfeiere? Mener du storbyferie?) Anonymkode: e13ad...8ad
akershus_singel Skrevet 18. juli 2016 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2016 Alright, tusen takk. Angående det første avsnittet leste jeg et sted at det er bedre å fortelle hvordan du er gjennom å bruke eksempler framfor å bare ramse det opp. Magefølelsen sa at det ble litt for mye, ser ut som om den hadde rett. Skal nok gå og gjøre noen betydelige endringer.
Gjest Fox Mulder Skrevet 18. juli 2016 #14 Skrevet 18. juli 2016 Altfor lang tekst, kort ned slik at du har en profiltekst med noe interessant/spennende/kreativt på 3-4 setninger. Ville egentlig ikke brukt noe av det du skriver.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #15 Skrevet 18. juli 2016 Jeg derimot syns det var en kreativ tekst ( men nå er ikke jeg på datingside , så hva vet jeg ) men jeg hadde nok ikke kontaktet deg. Men det er fordi vi nok ikke matcher utfra hva du skriver . Men kreativ tekst. Anonymkode: 17850...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå