Anonymjente200 Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Men er det mulig om du har ett HANDICAP?KAN DETTE HINDRE DEG?Til at det partneren din og du har ønsker om i fremtiden?:( Har sjekket litt rundt om kring på nettet + mye mer Når du vet at ett barn kreve mye av du og du er redd for at du ikke vil klare det/samtidig som du har troa så sier : kroppen din to forskjellige ting og du blir meget forvirret :'( :'( :'( Svært så forvirret jente
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Ro deg ned, herregud Anonymkode: ef56f...e1a 2
Gjest Becky48 Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Hvis du er usikker på om du skal få barn med ditt handicap så er det best å la være. Du kan ikke returnere barnet om det viser seg at du ikke får det til. Er ikke alle som skal ha barn. Har selv et nært familiemedlem som valgte på grunn av sitt handicap å ikke få barn da hun hadde nok med smertene og klare seg selv. Hun ville ikke utsette et barn for alt styret hun selv må gjennom.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Forøvrig kan vi se at du skrev den 23 april at du var 16-17 år, hvorvidt dette stemmer eller ei vet ikke vi, men ja Anonymkode: ef56f...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Hva slags handikap er det snakk om? Klarer du å ta vare på barnet store deler selv, eller er det sånn at den andre må gjøre det meste av jobben? Er det sånn at du kan ha permisjon med barnet alene? Mye som spiller en rolle her. Det viktigste er at dere klarer å ta vare på barnet, gi omsorg og støtte, alt det barnet trenger, pluss det emosjonelle. Ikke lurt å få barn hvis det blir en stor belastning for dere, og at det ender med at dere ikke klarer å tilfredsstille de behovene et barn har Anonymkode: 60e9b...1d2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forøvrig kan vi se at du skrev den 23 april at du var 16-17 år, hvorvidt dette stemmer eller ei vet ikke vi, men ja Anonymkode: ef56f...e1a Leste det jeg også. Du er 16-17 år og har lenge tenkt på å få barn, ts? Anonymkode: d44b8...c5d 5
Anonymjente200 Skrevet 18. juli 2016 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forøvrig kan vi se at du skrev den 23 april at du var 16-17 år, hvorvidt dette stemmer eller ei vet ikke vi, men ja Anonymkode: ef56f...e1a Det stemmer
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #8 Skrevet 18. juli 2016 Både at du ikke er myndig en gang, har et handikap og måten du skriver på, tyder på at du ikke bør få barn. Du bør bli mer moden først. Anonymkode: 27728...f76 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #9 Skrevet 18. juli 2016 Hvis det stemmer at du er 16-17 år, hvorfor slikt hastverk med å få barn? Du har mange år på deg enda du skal ikke få barn bare fordi kjæresten din ønsker det, du må ville det selv og klare det. Har du/dere fast jobb/inntekt? Du er bare ungjenta enda, kjære deg. Hvor gammel er kjæresten din? Anonymkode: 60e9b...1d2 2
Anonymjente200 Skrevet 18. juli 2016 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags handikap er det snakk om? Klarer du å ta vare på barnet store deler selv, eller er det sånn at den andre må gjøre det meste av jobben? Er det sånn at du kan ha permisjon med barnet alene? Mye som spiller en rolle her. Det viktigste er at dere klarer å ta vare på barnet, gi omsorg og støtte, alt det barnet trenger, pluss det emosjonelle. Ikke lurt å få barn hvis det blir en stor belastning for dere, og at det ender med at dere ikke klarer å tilfredsstille de behovene et barn har Anonymkode: 60e9b...1d2 Ble utsatt for en stygg ulykke og har vert på rehablitering og mye frem og tilbake mellom sykehus og fikk mye traumer og fikk tilbud om psykolog som jeg går til 3.ganger i uka.Dette året har vert tøft for meg og min partner,som har stått opp i allt dette.Vi vil klare og gi alt ett barn vill trenge både fysisk og psykisk.Jeg er en omsorgsfull person har jeg hørt andre sier til venner og familien min og mye mer
Gjest Becky48 Skrevet 18. juli 2016 #11 Skrevet 18. juli 2016 Uansett så er det lite smart å planlegge å få barn før du er 20, handicap eller ikke. Når dere ha hatt et så tøft år som du sier så er det vel bedre å bruke litt tid på å komme seg, finne seg selv og alt det der. Høres utrolig lite gjennomtenkt ut å få barn slik din situasjon er nå.
Ruccula Skrevet 18. juli 2016 #12 Skrevet 18. juli 2016 Jeg sier bare...nei nei nei!! Komboen alt for ung, handicap og psykiske problemer er et stort NEI til barn i god tid fremmover! 6
atropos Skrevet 18. juli 2016 #13 Skrevet 18. juli 2016 Vent til du er 22-23. Vil du fremdeles ha barn, kjør på. 16-17 år er for tidlig for å få barn uansett mental tilstand. 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #14 Skrevet 18. juli 2016 1 time siden, atropos skrev: Vent til du er 22-23. Vil du fremdeles ha barn, kjør på. 16-17 år er for tidlig for å få barn uansett mental tilstand. 22-23 er også for ungt...alt for ungt Anonymkode: 30338...3d7 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #15 Skrevet 18. juli 2016 2 timer siden, Anonymjente200 skrev: Ble utsatt for en stygg ulykke og har vert på rehablitering og mye frem og tilbake mellom sykehus og fikk mye traumer og fikk tilbud om psykolog som jeg går til 3.ganger i uka.Dette året har vert tøft for meg og min partner,som har stått opp i allt dette.Vi vil klare og gi alt ett barn vill trenge både fysisk og psykisk.Jeg er en omsorgsfull person har jeg hørt andre sier til venner og familien min og mye mer Hva om du legger det på is for nå. Fortsetter med rehabilitering og psykolog og blir så frisk du kan. Med mål om at du gjerne vil ha barn en dag? Jeg regner med du ikke har fullført videregående engang om du bare er 16/17? Det er ikke lurt å få barn uten å engang ha fullført minimal skolegang handicappet eller ikke..Jeg tror det kan bli veldig mye både fordi du er svært ung og i tillegg har du fryktelig mye annet på deg akkurat nå i forhold til andre på din egen alder. Jeg tror hverken du eller et barn vil få det bra om du får barn nå på lengre sikt. Anonymkode: ab175...503 1
lingua franca Skrevet 18. juli 2016 #16 Skrevet 18. juli 2016 Tror ikke handicappet er problemet her, gitt.... 4
atropos Skrevet 18. juli 2016 #17 Skrevet 18. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 22-23 er også for ungt...alt for ungt Anonymkode: 30338...3d7 Det kommer an på hvilken livssituasjon man er i. Kroppen er best rustet til svangerskap i 20 åra, og leger er bekymret for den økende alderen blant førstegangsfødende her i landet. At du sier at 23 år er alt for ungt er din personlige mening, ikke helsemessig forankret. Men jeg synes nok at Ts virker useriøs i spm sitt, og tviler på at denne tråden er legitim. Er nok en tenåring som kjeder seg i ferien... 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #18 Skrevet 18. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 22-23 er også for ungt...alt for ungt Anonymkode: 30338...3d7 Nei, nå får du gi deg. Hvordan kan du mene det? Kjenner flere på alderen som har mer på stell og er mer stabile enn folk i 30-40 årene. Dette er induviduelt. Anonymkode: 0842c...67f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå