chi Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Finnes det noen her inne med god intuisjon eller litt klarsynte? Vi har en skjønn datter på 2.5 år, og jeg ønsker meg så veldig et barn til. Dessverre har vi mistet ett under svangerskapet (ble påvist at det ikke var levedyktig og måtte ta kirurgisk abort over 3 måneder på veg). Ingenting tilsier at vi ikke skal få det til, men tiden går og ingen nytt knøtt "flytter inn". Jeg kommer ikke til å arrestere dere som blir provosert over spørsmålet mitt, og gir klemmer til dere som vil forsøke dere på mitt spørsmål ☺❤ 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Nå skal jeg si hva som jeg får opp (husk at det ikke er noe fasit, men altså det jeg får opp i mitt klarsyn) : Ja det får jeg opp, at det blir et barn nr 2! Føler at det faktisk blir ganske snart! Og får opp et koselig bilde av deres fine småtroll sammen på det jeg tror er et julekort! Så det knøttet flytter inn om ikke så altfor lenge! Anonymkode: d88ca...d1c 1
chi Skrevet 19. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2016 Åh, dette var koselig å lese mens jeg spiser frokost. Tusen takk ❤
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 7 timer siden, chi skrev: Åh, dette var koselig å lese mens jeg spiser frokost. Tusen takk ❤ Så bra! Hadde vært koselig om du vil oppdatere! Altså når knøttet har flyttet inn! I mellomtiden (lettere sagt enn gjort) skal du legge alle bekymringene vekk, se for deg gleden av å være gravid, og se for deg din datter med sitt søsken på fanget! Se på babybilder av henne, og kjenn på den fine følelsen av at du skal få oppleve det igjen! Anonymkode: d88ca...d1c
chi Skrevet 19. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2016 Oppdatering skal komme, når jeg har gode nyheter å bringe 😊 Forresten; kommer dine klarsyn på kommando, eller poppe de bare opp? Jeg synes dette feltet er veldig spennende ☺
Joe12 Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 Spennende! Håper det slår til @chi Noen som ser noe hos meg..?
chi Skrevet 28. juli 2016 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2016 Pusher denne opp igjen. Noen flere som vil prøve seg med sine evner? ☺
Skrotnes Skrevet 28. juli 2016 #8 Skrevet 28. juli 2016 Noen klarsynte som kan fortelle meg om julenissen kommer med gaver i år? Har bare fått fra andre de siste årene. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #9 Skrevet 18. august 2016 Jeg tror en gutt:) Anonymkode: 7c104...14f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå