Gå til innhold

Har du tørketrommel?

Gjest Xavia

Har du tørketrommel?  

1. 1. Har du tørketrommel?

• Ja, og den brukes flittig.
      27
    • Ja, men den brukes så og si ikke.
      8
    • Nei, men jeg skulle ønske jeg hadde.
      7
    • Nei, det har jeg ikke behov for.
      13

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har tørketrommel og bruker den alltid. Bortsett fra om sommeren da. Har ikke så veldig stor plass og liker ikke å ha tøy hengende rundt omkring.

Det jeg synes er dumt med tørketrommel er at det blir så mye støv på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg ønsker meg det veldig. Liker mykt sengetøy og myke håndduker. Alt untatt bukser og enkelte gensere ville blitt tørket i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tørketrommel i vaskekjellern, men jeg har aldri brukt den. Vet ikke en gang hvordan jeg skrur den på, og ikke vet jeg hvilke klær jeg kan putte i den heller. Ser at mange bruker den på sengetøy og håndklær.

Vi har et eget rom til tørking, stryking og oppbevaring av klær, så jeg har strengt tatt ikke behov for tørketrommel. Og den bruker vel mye strøm, gjør den ikke?

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke, men vet at vi får det til jul.

Har ønsket meg det lenge for å bruke til sengetøy og håndkler. Har hund, og dermed mye hundehår rundt omkring. Tørketrommelen fjerner mye av hundehårene i sengetøyet (ja, voffsen får sove i senga).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Ja, jeg har og bruker den ofte.

Til treningstøy, olabukser, håndklær, sengetøy, undertøy, sokker + div.

Gensere, bukser og t-skjorter henger jeg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi har tørketrommel. Har et veldig lite bad, så klær må henges opp på soverommet. Da er det greit å få unna det verste:sengetøy, håndklær, undertøy (ikke alt...he,he), sokker o.l. Klær som lett blir krøllete, eller som skal vaskes på 40grader eller mindre - henger jeg selvfølgelig opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har tørketrommel, men bruker den ikke mye. Håndklær og sengetøy er herlige etter å ha blitt tromlet, men resten henger jeg rett opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har .. og bruker den ofte. Orker ikke lufttørkede håndklær.. synes de blir så stive..

Og med masse treningstøy - klarer jeg ikke å få tørket tøyet "fort" nok.. til å klare å holde unna.

Har forresten lurt på om andre har lagt merke til at det loer utrolig mye mer fra håndklær - når det er brukt skyllemiddel .. enn uten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tørketrommel, og den er i bruk flere ganger om dagen. Med tre unger og masse arbeids- og treningstøy, er det helt nødvendig. Var uten tørketrommel i nesten et år etter at den forrige ble ødelagt, og jeg ble sprø av de tørkestativene som sto i veien hele vinteren. Jeg måtte vaske klær fortere enn de tørket på stativene, og det var i perioder klær overalt. :-( Dessuten er tørketrommelen ypperlig til å fjerne hundehår fra klærne. Om sommeren tørker jeg det meste ute, men jeg ønsker meg tak over klessnora...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tørketrommel og bruker den hver gang det vaskes undertøy, sengetøy, håndklær og sånt. 1-2 ganger i uka. Bruker den ikke på vanlige klær. Veldig deilig å ikke måtte ha store dynetrekk og håndklær hengende på stativ til tørk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker fellesvaskeri og synes det er utrolig lettvint med en stor tørketrommel. Jeg tørker sengeklær og hånduker i trommelen, mens klærne våre henger jeg opp på ett felles tørkerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hadde ikke klart meg uten..Kan jo ikke henge opp hånklær, blir jo stive å ekkle da..Dessuten så er det praktisk visst det du vil ha på deg bare er sånn nesten tørt. Da er det bare å hive det i tørketrommelen i et par min, så er du klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...