Gå til innhold

Har du tørketrommel?

Gjest Xavia

Har du tørketrommel?  

1. 1. Har du tørketrommel?

• Ja, og den brukes flittig.
      27
    • Ja, men den brukes så og si ikke.
      8
    • Nei, men jeg skulle ønske jeg hadde.
      7
    • Nei, det har jeg ikke behov for.
      13

Anbefalte innlegg

Så var det dette med tørketrommel da...

Jeg har det, men hadde det strengt tatt vært nødvendig?

Jeg har stort og romslig bad, med god plass til å tørke klær der.

Før var jeg flink til å ikke bruke tørketrommelen så mye, nå blir det bare mer og mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Man klarer seg jo uten tørketrommel, men så er det den deilige følelsen av tromlede håndklær og sengetøy! Blir ikke det samme med lufttørket tøy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man klarer seg jo uten tørketrommel' date=' men så er det den deilige følelsen av tromlede håndklær og sengetøy! Blir ikke det samme med lufttørket tøy....[/quote']

Nei, tørker du dem ute i friluft blir de enda bedre! Mmmm, da lukter de godt da! Men ikke så lett nå på vinteren dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurélie

Jeg bruker fellesvaskeri og tørker alltid sengetøy, håndklær og den type klær som tåler det i tørketrommel. Har null plass på badet til å tørke masse klær på stativ. Og selv om jeg hadde hatt plass så ville jeg nok benyttet tørketommel alikevel. Synes det er greit å ta klesvasken og tørking under ett, og bare bli ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei, det har jeg ikkje behov for".

Vi har aldri hatt tørketrommel heime, og eg har ærlig talt aldri savna det. Har det heller ikkje her med kjæresten min.

Men altså, når eg blir stor og har famile sjølv og et stort og fint bad/vaskerom, så vil eg nok ha tørketrommel.

Men as we speak har eg absolutt ikkje behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og vi bruker den ofte.

Bruker den til alt som tåler å tørkes i tørketrommel.

Orker ikke stativ inne, og ute blir det bare "mas" (passe på om det regner, osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Étoile

Har og bruker den ofte. Orker ikke å ha sengetøy og håndklær hengende til tørk overalt, det går rett i trommelen. Det meste av klær henges opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Synes det sliter altfor mye på klærne.

Synes du?

Hvordan slites klærne?

Dette har jeg også hørt, men helt seriøst ALDRI merket noe til selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har vi ikke. Det sliter på klærne, så den ville sjelden bli brukt. Derimot har vi et tørkeskap, mye mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derimot har vi et tørkeskap' date= mye mye bedre!

Men det tar jo mye større plass da.

Vi hadde tørkeskap frem til i fjor, men da gikk det på hue og r*va ut...

(Må sies at det var i forbindelse med at vi totalrenoverte badet, at vi kastet det ut. Vi lagde helt ny romløsning, og et tørkeskap var ikke noe vi ville bruke plass på.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tørketrommel og bruker den ofte. veldig mye til å tørke klær om morgenen hvis jeg har glemt å henge dem opp om kvelden :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke spesielt stort, men heldigvis har vi god plass på badet da. Det var her da vi flyttet inn. Ville kanskje ikke installert det om det ikke fantes allerede, men tørketrommel vil jeg aldri ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tørketrommel som vi bruker hele tiden, altså etter hver vask. Har ikke lagt merke til noe slitasje på klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tørketrommel å bruka det på alle kledene til babyen vår(so dei blir mjuke og gode) - samt truser, sokka, noken handkle,koppehandkle og "store" t-skjorter.

Det andre tørka eg på stativ..

Syns sengkle blir best når det blir tørka ute- og handkle e best når dei e "harde" -viss ikkje blir en aldri tørr..

Eg kunne klart meg uten- men det e veldig greit å ha- særlig når en har en baby som bruka mykje kle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...