AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 https://pjmedia.com/trending/2016/07/16/french-authorities-cover-up-the-torture-disembowelment-of-paris-attack-victims/ Dette hører man vel ikke noe særlig om? Mennesker som ble drept i terror-angrepene i Frankrike, ble også mishandlet av terroristene! Anonymkode: f7483...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: https://pjmedia.com/trending/2016/07/16/french-authorities-cover-up-the-torture-disembowelment-of-paris-attack-victims/ Dette hører man vel ikke noe særlig om? Mennesker som ble drept i terror-angrepene i Frankrike, ble også mishandlet av terroristene! Anonymkode: f7483...7d5 Dersom dette er sant så har myndighetene direkte løyet. Spørsmålet er hvorfor de ville ha løyet om noe slikt? Er det for å spare befolkningen for de grusomme detaljene eller er det for å dempe reaksjonene mot terroren? Anonymkode: 5ba8f...4f3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Dersom dette er sant så har myndighetene direkte løyet. Spørsmålet er hvorfor de ville ha løyet om noe slikt? Er det for å spare befolkningen for de grusomme detaljene eller er det for å dempe reaksjonene mot terroren? Anonymkode: 5ba8f...4f3 Det er for å hindre "hevnangrep" på uskyldige mennesker som også er muslimer. Anonymkode: fd6f9...1d4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er for å hindre "hevnangrep" på uskyldige mennesker som også er muslimer. Anonymkode: fd6f9...1d4 Det er for å få folk til å glemme raskere og fortsette å stemme på de samme partiene som gambler med folks sikkerhet og ve og vel. Anonymkode: 2b40a...6e4 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Dissinfo. Terroristene skjøt vilt rundt seg for å drepe mest mulig. Det er var ikke noe tortur. Hvis det er sant er det sikkert like greit at vi ikke vet det. Anonymkode: b8e0c...425
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dissinfo. Terroristene skjøt vilt rundt seg for å drepe mest mulig. Det er var ikke noe tortur. Hvis det er sant er det sikkert like greit at vi ikke vet det. Anonymkode: b8e0c...425 IS driver omfattende tortur av ofrene sine. At de også gjorde det her er veldig sannsynlig. Dersom folk ikke blir opplyst om dette er dette skammelig. Akkurat som å holde skjult groteske gruppevoldtekter og terrorisering av småjenter. Folk mister all tillit til politi, medier og myndigheter når de lyver for å fremme sin politiske agenda. Anonymkode: 2b40a...6e4 6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #7 Skrevet 18. juli 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: IS driver omfattende tortur av ofrene sine. At de også gjorde det her er veldig sannsynlig. Dersom folk ikke blir opplyst om dette er dette skammelig. Akkurat som å holde skjult groteske gruppevoldtekter og terrorisering av småjenter. Folk mister all tillit til politi, medier og myndigheter når de lyver for å fremme sin politiske agenda. Anonymkode: 2b40a...6e4 Ingenting tyder på at dette er tilfellet i Frankrike. De skøt vilt rundt seg med våpen, det er ikke tortur. Anonymkode: fc2e3...886 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #8 Skrevet 18. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingenting tyder på at dette er tilfellet i Frankrike. De skøt vilt rundt seg med våpen, det er ikke tortur. Anonymkode: fc2e3...886 Virker som ryktet kommer av at noen hørting skriking mens det ikke var skyting. Men er det så rart når det ligger lik strødd over alt. Anonymkode: b8e0c...425 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #9 Skrevet 18. juli 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er for å få folk til å glemme raskere og fortsette å stemme på de samme partiene som gambler med folks sikkerhet og ve og vel. Anonymkode: 2b40a...6e4 Anonymkode: 1aeaa...acc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #10 Skrevet 18. juli 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er for å hindre "hevnangrep" på uskyldige mennesker som også er muslimer. Anonymkode: fd6f9...1d4 Dette har du nok helt rett i. Vi ser at myndighetene i flere land skjuler mye informasjon. Bl.a. i Sverige der de dekker over overgrep begått av innvandrere for å unngå hevnaksjoner. Anonymkode: 462ea...bd7 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #11 Skrevet 18. juli 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er for å hindre "hevnangrep" på uskyldige mennesker som også er muslimer. Anonymkode: fd6f9...1d4 For sent. http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/mann-dmt-for-rasistisk-motivert-vold-i-sogn-og-fjordane/3423244434.html Anonymkode: 8c0c0...30d 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #12 Skrevet 18. juli 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har du nok helt rett i. Vi ser at myndighetene i flere land skjuler mye informasjon. Bl.a. i Sverige der de dekker over overgrep begått av innvandrere for å unngå hevnaksjoner. Anonymkode: 462ea...bd7 Det er for å unngå for stor motstand mot politikken som føres. Man utsetter dermed sin egen befolkning for ekstra fare fordi befolkningen ikke får vite hva som foregår og kan ta sine forbehold. Festivaler og mediene og politiet sier alt går rolig for seg og foreldre sender da sine døtre trygge om at det er trygt. Det er forferdelig. Anonymkode: 2b40a...6e4 10
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #13 Skrevet 18. juli 2016 Jeg tror faktisk det er sant, les New York Times : http://www.washingtontimes.com/news/2016/jul/15/french-terror-cover-up-bataclan-attack-included-gr/ Anonymkode: cd070...f29 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #14 Skrevet 19. juli 2016 Angrer på at jeg leste innpå de linkene. Kommer til å få mareritt nå Anonymkode: 659d0...9ce 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #15 Skrevet 19. juli 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette har du nok helt rett i. Vi ser at myndighetene i flere land skjuler mye informasjon. Bl.a. i Sverige der de dekker over overgrep begått av innvandrere for å unngå hevnaksjoner. Anonymkode: 462ea...bd7 Selv om lykke-jegere og migranter kunne finne på å ta hevn (nettopp fordi de kommer fra en slik hevn-kultur) så betyr ikke dette nødvendigvis at etniske nordmenn, tyskere eller svensker ville ha gjort det samme. Men myndigheter og media er vel så politisk korrekte, så de ønsker ikke at folket skal få vite sannheten... Anonymkode: f7483...7d5 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #16 Skrevet 19. juli 2016 Jeg er faktisk for at slike opplysninger kommer ut i media. Da vet vi hvilken fare som er der ute. Lignende tortur skjedde på kjøpesenter terror angrep i Afrika (Westgate Mall i Nairobi) . Harbarka soldater sa til media at de aldri hadde sett noe så jævelig. Al Shabaab (terror gruppen som stod bak) er knyttet til Al Qaeda som igjen er delvis knyttet til Isis. Som kan bety at det er de samme bakmenn som står bak ordre, oppmuntring eller trening til å utføre slik tortur. Kilde: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2434278/Kenya-mall-attack-torture-claims-emerge-soldiers-Eyes-gouged-bodies-hooks-fingers-removed.html Anonymkode: 6b173...47c 4
Gjest Ferie Skrevet 19. juli 2016 #17 Skrevet 19. juli 2016 Oops kom ani anonym knappen. Det var mitt innlegg om Al Shabaab.
Pawn Hearts Skrevet 19. juli 2016 #18 Skrevet 19. juli 2016 Jeg kom visst i skade for å tilbakevise dette i feil tråd, så jeg får gjøre det igjen her: http://www.news.com.au/world/europe/bataclan-terrorist-attack-included-gruesome-torture-of-victims/news-story/c0cc809c303487541b985ef0e57992dd Og: http://www.snopes.com/france-covered-up-bataclan-victims/ 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #19 Skrevet 19. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er faktisk for at slike opplysninger kommer ut i media. Da vet vi hvilken fare som er der ute. Lignende tortur skjedde på kjøpesenter terror angrep i Afrika (Westgate Mall i Nairobi) . Harbarka soldater sa til media at de aldri hadde sett noe så jævelig. Al Shabaab (terror gruppen som stod bak) er knyttet til Al Qaeda som igjen er delvis knyttet til Isis. Som kan bety at det er de samme bakmenn som står bak ordre, oppmuntring eller trening til å utføre slik tortur. Kilde: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2434278/Kenya-mall-attack-torture-claims-emerge-soldiers-Eyes-gouged-bodies-hooks-fingers-removed.html Anonymkode: 6b173...47c Jeg er enig med deg. Selvom jeg er veldig svak av meg og blir dårlig av å høre om sånne ting som dette, vil jeg vite hva som skjer. Anonymkode: 659d0...9ce 3
Gjest Ferie Skrevet 19. juli 2016 #20 Skrevet 19. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med deg. Selvom jeg er veldig svak av meg og blir dårlig av å høre om sånne ting som dette, vil jeg vite hva som skjer. Anonymkode: 659d0...9ce Ja. Det er jo ett aspekt. Det er jo veldig ekkelt å lese. Men journalister kan jo skrive advarsel i overskriften. Slik at de som ikke vil lese slikt, ikke trenger å lese videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå