Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #1 Skrevet 8. november 2004 Hva hvis dere elsker en person av hele deres hjerte men finner ut at dere egentlig ikke tenner på personen lenger.. Hva ville dere gjort? Ville dere fortsatt fordi dere vet at dette er den beste mannen i verden som vil gjøre alt for deg og heller tenkt at sexen ikke er SÅ viktig og heller på en eller annen måte (gudene må vite hvordan) få sexlivet til å fungere???
Lula Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 Hvis det er et seriøst og langvarig forhold med dype følelser involvert hadde jeg helt klart gjort en skikkelig innsats for å få sex-livet på rett kjøl igjen. Alle par har da kortere eller lengre perioder der sexen ikke er på topp. Da må man ta ansvar for å gjøre noe med det!! Om dere ikke finner ut av det på egenhånd er det også profesjonell hjelp å få på dette feltet. Har du tenkt å bytte ut alle menn etterhvert dersom du har perioder det du ikke tenner like lett lenger??? Kan bli relativt slitsomt etterhvert tror jeg!
MorningStar Skrevet 8. november 2004 #3 Skrevet 8. november 2004 Bøygen sier: gå utenom. Og ufattelig mange mennesker følger denne setningen.
Gjest Tex Skrevet 8. november 2004 #4 Skrevet 8. november 2004 Går ikke tenningsnivået opp og ned i alle parforhold...? Jeg har ihvertfall hatt det sånn innimellom.......
Gjest 1111 Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 Jeg ville gjort det meste for å få det til å fungere igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #6 Skrevet 8. november 2004 Bøygen sier: gå utenom. Og ufattelig mange mennesker følger denne setningen. hva mente du med det? bøygen? :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå