AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Har noen en oppskrift som likner på Toros lyse muffins? Syns de blir så luftige og gode! Har prøvd mange oppskrifter med både det ene og det andre i, som skal være så gode. Opplever at de jeg har forsøkt blir veldig kompakte i konsistensen, tunge og ikke minst mektige, type kvalm av et par biter. Prøvde en oppskrift fra nett en gang, ble veldig luftig og god, nær toros muffins! Problemet er at jeg grunnet hastverk, glemte å skrive ned oppskriften, og finner den ikke igjen! Har noen en god oppskrift som gir luftige muffins? Det hadde vært veldig fint! Anonymkode: 1c9fb...655
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Kan du ikke bare bruke toro sin blanding da? Er jo bare diverse tørrvarer som er ferdig blanda for deg. Anonymkode: 59a77...9e1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare bruke toro sin blanding da? Er jo bare diverse tørrvarer som er ferdig blanda for deg. Anonymkode: 59a77...9e1 Selvsagt, og det har jeg gjort mange ganger! Men ønsker som sagt et alternativ som likner toro blandingen, og det er fordi i lengden og til store aventer blir det faktisk ganske dyrt å kjøpe alle de posemixene jeg trenger i forhold til å blande røren selv! Anonymkode: 1c9fb...655
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå