allesote Skrevet 19. september 2016 #21 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg er en av de som mener at om man må få være åpen om alt, og kropp er kropp og naturlige kroppslige funksjoner burde være naturlig for folk å høre/se. MEN når det blir overvekt av det, og fokuset bare handler om å snakke om/gjøre tabubelagte ting, bikker det over til å bli too much.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 19. september 2016 #22 Del Skrevet 19. september 2016 1 time siden, acetosella skrev: Jeg er en av de som mener at om man må få være åpen om alt, og kropp er kropp og naturlige kroppslige funksjoner burde være naturlig for folk å høre/se. MEN når det blir overvekt av det, og fokuset bare handler om å snakke om/gjøre tabubelagte ting, bikker det over til å bli too much.. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 21. september 2016 #23 Del Skrevet 21. september 2016 Digger Makeupmalin, skikkelig frisk pust. Men kan ikke skjønne hvordan hun greier å feste så mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. september 2016 #24 Del Skrevet 21. september 2016 4 timer siden, Blå politibil skrev: Digger Makeupmalin, skikkelig frisk pust. Men kan ikke skjønne hvordan hun greier å feste så mye. Jeg greier å feste like mye, men jeg gidder ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. september 2016 #25 Del Skrevet 21. september 2016 8 timer siden, Blå politibil skrev: Digger Makeupmalin, skikkelig frisk pust. Men kan ikke skjønne hvordan hun greier å feste så mye. Hun er ung, og legge opp arbeidsdagen sin slik hun vil (for det meste). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 30. mai 2017 #26 Del Skrevet 30. mai 2017 La hun til på snap i dag, syns hun er morsom, så litt på you tube, hun forteller morsomme historier:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 30. mai 2017 #27 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) Føler hun kun er ute etter oppmerksomhet, skjønte aldri hva som var problemet hennes eller hvorfor hun var med på "jeg mot meg", annet enn at hun avbrøt de andre hele tiden. Hver gang hun avbrøt var det for å snakke om seg selv. "Det minner om meg fordi..." Ikke sjokkerende at hun brukte den serien for å bli kjent, da jeg følte det var hele hensikten hennes med å være med i programmet. Endret 30. mai 2017 av fitnessjenta 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 30. mai 2017 #28 Del Skrevet 30. mai 2017 2 timer siden, fitnessjenta skrev: Føler hun kun er ute etter oppmerksomhet, skjønte aldri hva som var problemet hennes eller hvorfor hun var med på "jeg mot meg", annet enn at hun avbrøt de andre hele tiden. Hver gang hun avbrøt var det for å snakke om seg selv. "Det minner om meg fordi..." Ikke sjokkerende at hun brukte den serien for å bli kjent, da jeg følte det var hele hensikten hennes med å være med i programmet. Jeg hadde akkurat samme oppfatning som deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idiotequex Skrevet 2. juni 2017 #29 Del Skrevet 2. juni 2017 Hun var festlig før, men nå har hun blitt en karikatur av seg selv. Overdreven, medieformet og tydelig preget av at sosiale medier er det som skaffer mat på bordet. Likte henne mye bedre da hun hadde bøttehatt, bodde med Erlend, lagde thaimat på snap og åpnet pakker som ikke var sponsa. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 2. juni 2017 #30 Del Skrevet 2. juni 2017 Hun kan bli litt mye, særlig med de engelske "kule" uttrykkene sine. Men bortsett fra det er hun helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 19. juni 2017 #31 Del Skrevet 19. juni 2017 Synes hun er skjønn, men blir for litt for mye for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 19. juni 2017 #32 Del Skrevet 19. juni 2017 Jeg hadde henne på snapchat, men ble lei av alt det som føltes som påtatt vulgært, så jeg valgte å slette henne. La henne til igjen nå for noen uker siden. Det finnes jo ingenting vondt i MM! Hun er seg selv og trykker aldri ned andre for å selv komme seg opp og frem. Av og til blir det kanksje litt mye underlivssopp og sånt noe, men det trykker jeg meg bare forbi. Flott at hennes yngre fanskare finner gode råd og trøst hos henne. Har begynt å like henne mer. Friskt pust i en ellers ensformig some-gjeng. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg