Saade Skrevet 18. juli 2016 #1 Del Skrevet 18. juli 2016 Flere enn meg som har sansen for henne? Synes hun er et friskt pust 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pioner Skrevet 18. juli 2016 #2 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg også! Syns hun er morsom og viser ting akkurat slik som de er :-) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresiafrex Skrevet 18. juli 2016 #3 Del Skrevet 18. juli 2016 Enig! Brutalt ærlig og veldig morsom!:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 18. juli 2016 #4 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Ikke enig. Slitsom og uengasjerende... zzz Endret 18. juli 2016 av lille humla 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 18. juli 2016 #5 Del Skrevet 18. juli 2016 Hr ikke noe forhold til henne annet enn hennes deltagelse i "jeg mot meg". Skjønte aldri helt hva som var hennes greie og hva hun gjorde der 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 18. juli 2016 #6 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg liker henne veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 18. juli 2016 #7 Del Skrevet 18. juli 2016 Synes hun er ganske slitsom, minner veldig om Kristin Gjelsvik egentlig.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troochtvivel Skrevet 28. juli 2016 #8 Del Skrevet 28. juli 2016 Klarer ikke helt bestemme meg for om hun er kul eller slitsom? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ispinne Skrevet 28. juli 2016 #9 Del Skrevet 28. juli 2016 Et friskt pust, men også veldig slitsom i lengden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 30. juli 2016 #10 Del Skrevet 30. juli 2016 Litt blandede følelser for henne.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 30. juli 2016 #11 Del Skrevet 30. juli 2016 Den 18. juli 2016 at 22.32, BeverTramp skrev: Hr ikke noe forhold til henne annet enn hennes deltagelse i "jeg mot meg". Skjønte aldri helt hva som var hennes greie og hva hun gjorde der Samme tenkte jeg 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. september 2016 #12 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg digger henne! Så åpen og ærlig om alt. Fiser på snap, det kunne jeg aldri gjort da! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 5. september 2016 #13 Del Skrevet 5. september 2016 Hu er en så tøff og en superhelt for meg👏🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. september 2016 #14 Del Skrevet 5. september 2016 Hun er SÅ artig på snap! For noen blir det sikkert for mye, men de får heller la være å følge henne da, verre er det ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelibabas Skrevet 6. september 2016 #15 Del Skrevet 6. september 2016 I starten mislikte jeg snappene hennes. Bladde alltid forbi, men så ga jeg hu en sjanse. Fy så morsom og underholdene hun kan være 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flinke pike Skrevet 8. september 2016 #16 Del Skrevet 8. september 2016 Er det noen som vet om dette er samme dama som drev makeupmalin.blogg.no for en god slump år tilbake? Regner med det ikke er det, for da har hun forandret seg overraskende mye, men må høre 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken_ Skrevet 8. september 2016 #17 Del Skrevet 8. september 2016 3 timer siden, Flinke pike skrev: Er det noen som vet om dette er samme dama som drev makeupmalin.blogg.no for en god slump år tilbake? Regner med det ikke er det, for da har hun forandret seg overraskende mye, men må høre 😜 Når man nå går inn på linken makeupmalin.blogg.no så kommer det opp en tekst og noen linker. Velger å ikke linke til det her, men tror ikke det er samme dama etter å ha fulgt de linkene som ligger det, hvis de faktisk stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 8. september 2016 #18 Del Skrevet 8. september 2016 Synes hun kan virke litt slitsom, men samtidig liker jeg podcasten hennes. Selv om jeg noen ganger synes hun får det til å handle litt vel mye om seg selv når hun intervjuer andre. I den forrige podcasten synes jeg hun var regelrett dårlig. Surra og rapet (har for så vidt ikke noe i mot raping, det er en nødvendighet noen ganger. Men en skikkelig dirrende rap i øret når du hører på en angivelig profesjonell produksjon - det synes jeg blir litt for dumt). Har ikke sett "jeg mot meg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 9. september 2016 #19 Del Skrevet 9. september 2016 Den 8. september 2016 at 7.15, Flinke pike skrev: Er det noen som vet om dette er samme dama som drev makeupmalin.blogg.no for en god slump år tilbake? Regner med det ikke er det, for da har hun forandret seg overraskende mye, men må høre 😜 Nei, det er ikke samme person. Måtte inn å se, for Malin har faktisk forandret seg ganske mye hun og (hvertfall siden da jeg kjente henne), så trodde kanskje det stemte med at det var henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 19. september 2016 #20 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg følger henne på snap og podcast, og sånn sporadisk på youtube. Likte henne bedre før. Nå er hun blitt så usjarmerende. Raper, snakker om avføring, sopp i underlivet og hook ups hun har funnet på tinder. Ikke at det ikke er greit, men når det er overvekt av sånne ting, så blir det bare for mye... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg