Gå til innhold

Stopp meg!!

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hjelp!! Jeg sitter her og koser meg foran pc'en, men hva skjer?!

Hånda mi går i jevnt tempo fra en svær bøtte med Maltesers-sjokolade (engelsk nammenam) til munnen min! Frem og tilbake frem og tilbake.

Hva slags tull er dette her, jeg skulle jo slanke meg!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Aurélie
Skrevet

:ler:

Her kreves drastiske løsninger. Egentlig har du bare to valg; enten plasserer du den bøtta di i trygg avstand fra pc`n (helst bør du slenge all sjokoladen i søpla og helle Zalo over).

Alternativ 2, fråts ivei! Det kommer en dag i morra også :ler:

Skrevet

Istedet for å føre sjokoladen til munnen, før den heller ned i en stor konvolutt,...og send den til meg :-)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg har snart drukket en halv liter melk også, fordi jeg spiser så mye sjokolade at jeg blir kvalm, og så må jeg nøytralisere med melk!!!

Og nå er bøtta halvfull...

Kanskje jeg bare skal spise til jeg sprekker? Eller til alt kommer opp fordi jeg er kvalm? Hmm..

Men ja, det kommer jo en dag i morgen også. Og hvilken dag er det, ninakanin, hm HM HMMM?!

Jeg skal ut og kjøpe JULEKJOLE I MORGEN!!

Jeg er gal, riv ruskende gal.. Sjokolade nå... Jeg liker jo egentlig ikke sjokolade engang!!

Skrevet
Hjelp!! Jeg sitter her og koser meg foran pc'en, men hva skjer?!

Hånda mi går i jevnt tempo fra en svær bøtte med Maltesers-sjokolade (engelsk nammenam) til munnen min! Frem og tilbake frem og tilbake.

Hva slags tull er dette her, jeg skulle jo slanke meg!!

Også Malteser sjokolade som er så godt da, i moderate mengder...... :( Men ey, har forresten en pose med det liggende... Børste støv av den.... Liggi gjemt siden forrige jul trur jeg :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...