AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Det spørs jo hva du definerer som en god lukt, ts. Den enes parfyme er den andres stank, som vi alle vet om vi noensinne har tatt bussen. Perosnlig synes jeg sitrus og grønne planter lukter godt. De lukter rent og friskt. Noen synes bregner lukter lunt og godt og hjemlig, andre synes de lukter muggen jord. Enkelte liker den parfymerte lukten av roser eller liljer mens andre synes den minner dem om gammeltante Helgas harske parfyme innkjøpt på 60-tallet. Så ... Hva lukter godt? Anonymkode: e86fd...725
MammaSvarDa Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Duftranke. Den kan lukte litt mye, men det lukter nydelig 1
Minya Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det spørs jo hva du definerer som en god lukt, ts. Den enes parfyme er den andres stank, som vi alle vet om vi noensinne har tatt bussen. Perosnlig synes jeg sitrus og grønne planter lukter godt. De lukter rent og friskt. Noen synes bregner lukter lunt og godt og hjemlig, andre synes de lukter muggen jord. Enkelte liker den parfymerte lukten av roser eller liljer mens andre synes den minner dem om gammeltante Helgas harske parfyme innkjøpt på 60-tallet. Så ... Hva lukter godt? Anonymkode: e86fd...725 Hehe, du tok ordene ut av munnen min ihvertfall. Jeg takler feks ikke liljer fordi de lukter kvalmende parfymetante, mens roser går fint. 1
Gjest Raindrops Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 18 timer siden, MammaSvarDa skrev: Duftranke. Den kan lukte litt mye, men det lukter nydelig Og jeg synes duftranker er kvalmende Anbefaler TS å dra til et hagesenter med inneplanter for å rett og slett lukte på ting!
MammaSvarDa Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 7 minutter siden, Raindrops skrev: Og jeg synes duftranker er kvalmende Anbefaler TS å dra til et hagesenter med inneplanter for å rett og slett lukte på ting! Hehe, ja der kan man se hvor forskjellige man kan oppfatte lukta. Jeg kunne hadd duftranker alle rom i huset om klare å holde liv i de i mere enn en uke. Det lukter jo som inne på plantasjen. Nei, du må nok ut og lukte på blomstene ts
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 Har du allergikere i familien bør du velge noe som ikke lukter for mye. Selv reagerer jeg på mange blomster........ Anonymkode: 52ddc...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå