AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Jeg er ei dame som liker å kle meg pent, sminke meg fint, ordner håret og alt slikt. Jeg er hjelpepleier, og på jobb så bruker jeg ikke sminke i det hele tatt. Håret settes oppi en hestehale selv om det ikke er så kledelig. Jeg føler meg ganske ofte stygg de dagene jeg jobber, men tenker ikke så mye over det når jeg er på jobb.. Grunnen til at jeg ikke sminker meg er at jeg har veldig oljete hud, jeg prøver å få orden på det men ingen sminke holder oljene i sjakk. Så da blir det sminkefri hud. Og på sommeren er det veldig varmt på jobben så svetter mye. Føler derimot kontrastene er så store.. Stygg og fæl på jobb men fin og plettfri på privaten.. Noen andre som er slik også? Varierer hvordan jeg kler meg når jeg skal på jobb, noen ganger har jeg bare på meg joggebuksa og hettegenser, skal jo uansett skifte til uniform. Er veldig interessert i klær og skjønnhet på generell basis men blir lite av det på jobb.. Anonymkode: 47b66...a0a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 For min deel hjalp det å variere hestehalen mellom høy, lav flette osv. Kanskje det hjelper deg og? Anonymkode: 1d145...467
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Hva med å farge vipper og bryn (hvis de ikke allerede er mørke vel å merke), og variere litt med håret? Hestehale, hårknute, ulike fletter.. Kanskje finne en dagkrem som regulerer oljen litt, eller bruke blotting paper hvis du blir veldig fet utover dagen. Anonymkode: 27615...636
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Jeg er egentlig en veldig pynte-jente. Dessverre jobber jeg i et veldig mannsdominert miljø, og de få kvinnene som jobber her pynter seg absolutt ikke, så jeg følte at jeg måtte tone ned litt. Nå kan jeg gå uten sminke på jobb, så lenge håret er stelt. Eller ha håret opp i en bun, så lenge jeg har litt sminke. Til kontrast elsket jeg å ha både ørepynt, ringer, armbånd eller smykker. Jeg kunne gå med skjørt, høyhelte sko, fine bluser, håret i fletter eller oppsatt. Til tider hadde jeg også akrylnegler, vippeextensions og en fin leppestift. Er jo trist å føle at jeg ikke kan gå rundt sånn, men dessverre har jeg merket at flere kunder ikke tar meg seriøst da. Har ofte blitt tatt for å være "kontordama" eller "sekretæren". Jobber forresten som ingeniør. Nå føler jeg meg egentlig litt trist i klesveien. Går rundt i jeans, ensfargede, langermede gensere og joggesko liksom. Men, men. Anonymkode: a9851...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå