AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Blir mobbet av min ff for min 17 cm lange og 13,5 cm tykke penis. Har hun noen grunn til dette ettersom jeg vet dette også er litt over gjennomsnittet? Anonymkode: 0f9d7...7d4
Maleficenta Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir mobbet av min ff for min 17 cm lange og 13,5 cm tykke penis. Har hun noen grunn til dette ettersom jeg vet dette også er litt over gjennomsnittet? Anonymkode: 0f9d7...7d4 Nei det har hun ingen grunn til... Har du såret henne på noen måte? Jenter kan typisk si slikt til gutter om de er sure på de og vil ta igjen ved å være slem og slenge dritt om det som er hans mest sårbare område.
meeg Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 Et øyeblikk siden, Maleficenta skrev: Nei det har hun ingen grunn til... Har du såret henne på noen måte? Jenter kan typisk si slikt til gutter om de er sure på de og vil ta igjen ved å være slem og slenge dritt om det som er hans mest sårbare område. Nei, det kan jeg ikke forestille meg å ha gjort. Har alltid hatt en god tone og kommer kun med masse komplementer til henne ettersom hun er den fineste og mest sexy jenta jeg noen gang har ligget med
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Et øyeblikk siden, meeg skrev: Nei, det kan jeg ikke forestille meg å ha gjort. Har alltid hatt en god tone og kommer kun med masse komplementer til henne ettersom hun er den fineste og mest sexy jenta jeg noen gang har ligget med og der røyk også anonymiteten min, haha.. Anonymkode: 0f9d7...7d4 1
Sphere Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Den 17. juli 2016 at 0.43, AnonymBruker skrev: Blir mobbet av min ff for min 17 cm lange og 13,5 cm tykke penis. Har hun noen grunn til dette ettersom jeg vet dette også er litt over gjennomsnittet? Anonymkode: 0f9d7...7d4 Hvordan reagerer du på dette? Nei, hun har selvsagt ikke noen grunn til det, ettersom det er en fin pikk over snittet på både lengde og tykkelse. Men noen kvinner bruker dette for å ta litt kontroll seksuelt. Få deg til å føle deg usikker og at du kanskje vil gjøre en ekstra innsats for å tilfredsstille. Det er bare det at denne metoden ofte har motsatt virkning. Kan føre til rask/treg utløsning, eller at han mister ereksjon. Det vil også kunne gå utover andre aspekter ved forholdet. Hadde jeg blitt ertet, ville jeg blitt tent, men dette ligger ikke for alle. Helt klart. 1
Cronosgjesten Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 Jeg hadde takket for meg, uansett hvor fin hun var 😊 SÅ godt er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 Om noe så skal du vel ta dette som et stort kompliment. Når alt hun har å mobbe deg for er noe som ikke er å mobbe deg for i det hele tatt Anonymkode: c660d...cf3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #9 Skrevet 12. september 2016 7 minutter siden, Sphere skrev: Hvordan reagerer du på dette? Nei, hun har selvsagt ikke noen grunn til det, ettersom det er en fin pikk over snittet på både lengde og tykkelse. Men noen kvinner bruker dette for å ta litt kontroll seksuelt. Få deg til å føle deg usikker og at du kanskje vil gjøre en ekstra innsats for å tilfredsstille. Det er bare det at denne metoden ofte har motsatt virkning. Kan føre til rask/treg utløsning, eller at han mister ereksjon. Det vil også kunne gå utover andre aspekter ved forholdet. Hadde jeg blitt ertet, ville jeg blitt tent, men dette ligger ikke for alle. Helt klart. Ble litt paff og sa ikke stort mye før etter akten hvor jeg konfronterte henne med å spørre hva som var grunnen til at hun sa det hun sa: blant annet "er jeg ikke bra nok for deg, jeg er helt normal" Anonymkode: 0f9d7...7d4
Cronosgjesten Skrevet 12. september 2016 #10 Skrevet 12. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om noe så skal du vel ta dette som et stort kompliment. Når alt hun har å mobbe deg for er noe som ikke er å mobbe deg for i det hele tatt Anonymkode: c660d...cf3 Dette får meg til å tenke at du nok ikke har en penis. Men om en partner uten grunn hadde sagt at du var slapp i musa, burde du med samme tankesett ta det som et kompliment...? Det er veldig rart å lese enkelte ting her inne, og dette innlegget var rart.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #11 Skrevet 12. september 2016 Er det seriøst vanlig å mobbe utstyret til hverandre, eller har jeg rotet meg bort i på den gale siden av internett nå ? Anonymkode: 5b0d5...ae9 1
Sphere Skrevet 12. september 2016 #12 Skrevet 12. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble litt paff og sa ikke stort mye før etter akten hvor jeg konfronterte henne med å spørre hva som var grunnen til at hun sa det hun sa: blant annet "er jeg ikke bra nok for deg, jeg er helt normal" Anonymkode: 0f9d7...7d4 Hun gjorde dette under akten? Hva svarte hun på spørsmålet ditt?
Maleficenta Skrevet 12. september 2016 #13 Skrevet 12. september 2016 11 timer siden, Sphere skrev: Hvordan reagerer du på dette? Nei, hun har selvsagt ikke noen grunn til det, ettersom det er en fin pikk over snittet på både lengde og tykkelse. Men noen kvinner bruker dette for å ta litt kontroll seksuelt. Få deg til å føle deg usikker og at du kanskje vil gjøre en ekstra innsats for å tilfredsstille. Det er bare det at denne metoden ofte har motsatt virkning. Kan føre til rask/treg utløsning, eller at han mister ereksjon. Det vil også kunne gå utover andre aspekter ved forholdet. Hadde jeg blitt ertet, ville jeg blitt tent, men dette ligger ikke for alle. Helt klart. Evt er hun en umoden drittkjerring. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #14 Skrevet 14. september 2016 Den Sunday, July 17, 2016 at 0.45, Maleficenta skrev: Nei det har hun ingen grunn til... Har du såret henne på noen måte? Jenter kan typisk si slikt til gutter om de er sure på de og vil ta igjen ved å være slem og slenge dritt om det som er hans mest sårbare område. Den første setningen din et det som teller her. Resten er bare tull.. Jenter som er skadet i hodet sitt er det bare en ting å gjøre med. Hiv henne på hodet og ræva ut. Anonymkode: 1ade0...8c9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #15 Skrevet 14. september 2016 Den Monday, September 12, 2016 at 13.16, AnonymBruker skrev: Er det seriøst vanlig å mobbe utstyret til hverandre, eller har jeg rotet meg bort i på den gale siden av internett nå ? Anonymkode: 5b0d5...ae9 Ja jenter er visst kjent for dette i følge alle de tusen penistrådene som er her inne. Aldri tenkt en tanke om penisen min før jeg kom inn på kg. Har utrolig nok aldri målt penisen min, men kanskje jeg burde gjøre det så jeg vet hvor jeg ligger ann i landet🤔 Anonymkode: 1ade0...8c9
Maleficenta Skrevet 14. september 2016 #16 Skrevet 14. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den første setningen din et det som teller her. Resten er bare tull.. Jenter som er skadet i hodet sitt er det bare en ting å gjøre med. Hiv henne på hodet og ræva ut. Anonymkode: 1ade0...8c9 Jojo men når furen har en helt normal pikk så må det jo være noe som ligger bak at hun mobber den. Hun må jo være sur for noe. Barnslig og idiot i hodet, ja, men likevel.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #17 Skrevet 14. september 2016 Herregud! Hvorfor tar du deg nær av et enkelt homo sapiens mening? Penisen din er overgjennomsnittet å for de fleste damer mer en nok, å dette vet du, så du vet det hun sier sier hun får å såre. Du må være som en psykopat, jeg vet om et par av de, de tar seg ikke nær av en dritt. Anonymkode: 95f0a...420
Maleficenta Skrevet 14. september 2016 #18 Skrevet 14. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud! Hvorfor tar du deg nær av et enkelt homo sapiens mening? Penisen din er overgjennomsnittet å for de fleste damer mer en nok, å dette vet du, så du vet det hun sier sier hun får å såre. Du må være som en psykopat, jeg vet om et par av de, de tar seg ikke nær av en dritt. Anonymkode: 95f0a...420 Hæ hvorfor må ts være psykopat? Den logikken forstod jeg ikke helt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå