Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #1 Skrevet 8. november 2004 Hva er nummenhet for et fenomen? Ikke vært borti det før. Hvorfor skjer det? Hvordan unngå det? Hvordan få det til å gå over?
Gjest Kaffegjesten Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 Å være nummen oppfatter jeg som å miste delvis følelsen i en eller annen kroppsdel. Lett å bli det hvis du fryser på fingrene og kommer i varmen igjen eller at du slår deg kraftig. Da kan du lett bli nummen der du har slått deg. Begge deler nevnt her går over av seg selv. Hvis alt går HELT OVER - da er det et annet problem. Da er du død og det trenger annen type oppmerksomhet. Annen type nummenhet har jeg ikke hørt om eller opplevd selv.
Joplaya Skrevet 8. november 2004 #3 Skrevet 8. november 2004 Presisering: nummenhet hos mannen, under sexakten. Nummenhet i penis.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 8. november 2004 #4 Skrevet 8. november 2004 ukjent problem, kan dessverre ikke hjelpe eller komme med råd.
Gjest Johan Skrevet 21. november 2004 #6 Skrevet 21. november 2004 Jeg vet. Rett på sak. En kan bli noe nummen på penis tuppen 5 sekunder etter utløsning. Det varer i under kant av et minutt. Stort sett ikke problem ved vanlig sex. Føles som over følsmhet. Ved suging hender det at dama blir kjempe ivrig og får noen ganger orgasme når det går for meg. Vi løser dette på to måter. Hun suger da litt dypere om hun vil fortsette å suge. Eller at vi kysser heftig og kjæler. mvh gjest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå