Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jorah Mormont
Skrevet

I motsetning til noen menn så tar jeg et hint jeg er ikke velkommen på KG.

Vel takk for at dere mobbet meg ut 

farvel

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke la de bryte deg ned

Anonymkode: b22a3...f62

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Jorah Mormont skrev:

I motsetning til noen menn så tar jeg et hint jeg er ikke velkommen på KG.

Vel takk for at dere mobbet meg ut 

farvel

Ikke la dem mobbe deg fra dette sted.

Endret av MegHer
Gjest Krigerunge
Skrevet

Jeg har ikke sett deg her inne før. Ser at du er litt mer aktiv i de seksjonene av forumet jeg selv ikke er så aktiv, så det er nok grunnen. Det er fort gjort å bli "mobbet" i skråblikk og generaliseringer, og aktuelle saker og politikk seksjonene. Dette er internett. Det går bra. Ikke bry deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Sukk, får du virkelig aldri nok med disse trådene dine, under forskjellige bruker-navn?

Ja Ja, du klarer i alle fall å skrape til deg en del oppmerksomhet med dette tullet...

Anonymkode: a4629...c9f

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Lol. Farvel!

Anonymkode: 36b4a...4aa

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Farvel!

Anonymkode: 36b4a...4aa

Og her har vi en av disse som liker å bryte ned andre!!

Anonymkode: b22a3...f62

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke la mobben få viljen sin. Du er like bra som alle andre. Det blir kjedelig om vi alle skal ha like meninger om det som skjer. Men det er trist at det er noen som alltid må angripe personlig om det er meninger på tvers av dem selv eller flertallet. Det avslører bare deres intoleranse og mangel på empati, innnsikt og oppdragelse. Ønsker deg alt godt.

Anonymkode: 1ab89...e52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk kan være litt sinte her på KG. :klem: Ikke bry deg om de. De som sier "stygge" ting glemmer deg ut etter noen timer. Det er verre at du lager denne tråden egentlig.

Anonymkode: 9df46...510

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om du er Aye, så er du uønsket. Men du kommer alltid tilbake, dessverre. Om du er en annen person, så aner jeg ikke hvem du er, men om du er så følsom etter 50 innlegg så er kanskje ikke KG stedet for deg

Anonymkode: e7ed6...2c9

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Hva er TS sitt tidligere brukernavn?

Anonymkode: 775f9...290

AnonymBruker
Skrevet

Morna! 

Anonymkode: dcf38...655

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke mobbing er greit, og forsvarer det heller ikke, men trodde de fleste visste at KG ikke er en side for de følsomme typene. Her er folk brutale og ærlige, slik har det alltid vært og man må dessverre bare takle det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er TS sitt tidligere brukernavn?

Anonymkode: 775f9...290

Tom/Loki og Balian Ibelin i alle fall.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tom/Loki og Balian Ibelin i alle fall.

Jepp! Og der ble det jo nektet at dette var to brukere laget av samme person, men på mystisk vis ble begge brukerne slettet samme dag...

Anonymkode: 22d0f...dbe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp! Og der ble det jo nektet at dette var to brukere laget av samme person, men på mystisk vis ble begge brukerne slettet samme dag...

Anonymkode: 22d0f...dbe

Det tok vel ikke så lang tid fra den første av disse to brukerne ville slette seg, og til den andre brukeren også sendte inn slette-forespørsel heller...:laugh:

• Liker 1
Skrevet

Hej då! :kosteskaft:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så oppmerksomhetssyk Ts? Hadde du virkelig hatt lyst til å forlate kg, hadde du gjort det uten å lage en tråd om det for å få sympati. 

Anonymkode: c73b6...57c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er noen snålinger her inne som sletter seg og kommer tilbake i eninga og som i tillegg bare svarer surt i alle tråder. De får nå bare styre med sitt, men jeg skjønner ikke hva de holder på med.

Anonymkode: a8f20...955

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...