AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Jeg har sjokoladebrunt hår og jeg har farget etterveksten i flere år fordi jeg har en del grå hår. Jeg synes nesten de grå hårene titter fram så fort jeg går ut av frisøren, og lurer på om striper hadde vært en ide for å lage mer spill i håret. Innser at det er vanskelig å holde hele håret brunt når jeg har såpass mye grått hår, og da særlig oppe på hodet i skillen der etterveksten synes best. Men blir det fint med striper i brunt hår? Eller bør jeg gå mot en lysere farge? Er det noen som har et bilde å legge ut slik at jeg har noen ideer? Anonymkode: 5bee6...aef
Lykkehjerte Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Den 17.07.2016 at 22.22, AnonymBruker skrev: Jeg har sjokoladebrunt hår og jeg har farget etterveksten i flere år fordi jeg har en del grå hår. Jeg synes nesten de grå hårene titter fram så fort jeg går ut av frisøren, og lurer på om striper hadde vært en ide for å lage mer spill i håret. Innser at det er vanskelig å holde hele håret brunt når jeg har såpass mye grått hår, og da særlig oppe på hodet i skillen der etterveksten synes best. Men blir det fint med striper i brunt hår? Eller bør jeg gå mot en lysere farge? Er det noen som har et bilde å legge ut slik at jeg har noen ideer? Anonymkode: 5bee6...aef Har ingen ide om det virkelig virker, men jeg så på tv en gang i tiden, et doktorprogram som kom med tips, der de hevdet at grått hår forsvant ved å vaske/skylle håret i vann som poteter har kokt i. De hadde på sendingen, et fat med brunlig vann, og testet dette ut på en gråhåret dame. Det vil si en dame med brunt hår med en del grått innimellom. Det så ut til å virke, hele håret ble brunt igjen! Dette skulle vare som permanent farge, slik at det bare var å skylle håret igjen da ettervekst kom ut grått. Verdt et forsøk?
Majott Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Den 17.7.2016 at 22.22, AnonymBruker skrev: Jeg har sjokoladebrunt hår og jeg har farget etterveksten i flere år fordi jeg har en del grå hår. Jeg synes nesten de grå hårene titter fram så fort jeg går ut av frisøren, og lurer på om striper hadde vært en ide for å lage mer spill i håret. Innser at det er vanskelig å holde hele håret brunt når jeg har såpass mye grått hår, og da særlig oppe på hodet i skillen der etterveksten synes best. Men blir det fint med striper i brunt hår? Eller bør jeg gå mot en lysere farge? Er det noen som har et bilde å legge ut slik at jeg har noen ideer? Anonymkode: 5bee6...aef Jeg synes det er fint med blonde/gylne striper i brunt hår! Og det tror jeg vil dempe den effekten du får nå, ved at den grå skillen kommer så godt fram. Prøv det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå