Gå til innhold

Jeg mista henne fordi jeg var for treg! Men les dette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei jente jeg har vært betatt av i flere år er nå i et forhold. På grunn av at vi er i to forskjellige faser i livet så tok jeg aldri initiativ muntlig til å ta det videre. 

Jeg viste ved kroppspråk at jeg likte henne. 

Dette er litt synd, men hun kunne heller ikke vente på meg heller. Som sagt er vi i to ulike faser i livet. 

Når dere damer kan velge mellom to menn, han ene har vist deg tydelig gjennom blikk i flere år at han liker deg, men tok aldri kontakt muntlig, du begynte etterhvert å like han godt! Men på grunn av omstendigheter(studie) så så dere hverandre kun i ferie. Den andre personen har du nylig møtt ( vi sier et halvt år siden), og denne ble du sammen med nå nylig. 

Nå som du er i et forhold, hva tenker du om fyr 1, selv om han fortsetter å vise deg tydelig at han liker deg, er interessert i deg. Tenker du tanken på at du  en eller annen gang blir sammen med han? 

Min alder i forhold til jenta er at jeg er noen år yngre! Vi er i tjueårene 

- Hilsen en som fortsatt har håpet, men det passer ikke akkurat nå.

Anonymkode: f508b...2a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei jente jeg har vært betatt av i flere år er nå i et forhold. På grunn av at vi er i to forskjellige faser i livet så tok jeg aldri initiativ muntlig til å ta det videre. 

Dette er litt synd, men hun kunne heller ikke vente på meg heller. Som sagt er vi i to ulike faser i livet. 

Når dere damer kan velge mellom to menn, han ene har vist deg tydelig gjennom blikk i flere år at han liker deg, men tok aldri kontakt muntlig, du begynte etterhvert å like han godt! Men på grunn av omstendigheter(studie) så så dere hverandre kun i ferie. Den andre personen har du nylig møtt ( vi sier et halvt år siden), og denne ble du sammen med nå nylig. 

Nå som du er i et forhold, hva tenker du om fyr 1, selv om han fortsetter å vise deg tydelig at han liker deg, er interessert i deg. Tenker du tanken på at du  en eller annen gang blir sammen med han? 

Men er du sikker på at hun likte/liker deg?

Anonymkode: 5ee07...92d

AnonymBruker
Skrevet

vist tydelig gjennom blikk i flere år.. ? :fnise:

Anonymkode: 6a8c9...011

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men er du sikker på at hun likte/liker deg?

Anonymkode: 5ee07...92d

Ja, hun stirra på meg når hun trodde jeg ikke så det, samtidig som hun oppsøkte meg og plutselig var bak ryggen min. 

+ En del småting med smil. 

AnonymBruker
Skrevet

Alt kan jo skje her i livet, men sannsynligheten er nok ganske liten. Sorry mac, det holder ikke å vise med blikk og kroppsspråk at du liker henne i lengden. Det kan fungere godt i en innledende fase, men etterhvert må man ta et valg om man aktivt skal satse på henne eller ikke. Dvs, kontakte henne og be henne ut. Det gjorde du ikke og dermed har hun tryffet en ny. Hva forventet du egentlig, at hun skulle lese tankene dine med tanke på hvor du ville?

Anonymkode: 71fb4...ba0

• Liker 7
Skrevet

Når jeg er i et forhold, tenker jeg på ham jeg er sammen med. Og jeg hadde syntes det var respektløst om noen viste meg interesse når de visste jeg var sammen med noen. 

• Liker 6
Gjest *Micki*
Skrevet (endret)

Ville sagt ja på det spørsmålet. Men, er man i et forhold så er det spikret.

Endret av *Micki*
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at hun har gjort rett valg. Å være med en fyr som faktisk er der. Ikke en som mener at kjærlighet er noe man presser inn når det passer bedre i forhold til livsstituasjon. Vil du ha henne holder det ikke bare å tenke. 

Anonymkode: 7bf2a...e06

• Liker 10
Skrevet

du hadde nok ikke vært aktuell for meg.. Jeg foretrekker menn som viser at de er interessert og kjemper for det de vil ha - ikke bare ser på det:fnise: 

Er mange som møter den de deler livet med i tyveårene, så om du ikke er klar nå og omstendighetene ikke er riktige, når vil de bli det? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde tenkt at det aldri kom til å bli noe. Det er jo en grunn til at hun ble sammen med en fyr, fordi hun liker HAN.

Anonymkode: b3903...884

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun venta på initiativ fra deg men fant det aldri, så hun gikk for en som tok tak. Hun liker deg nok helt sikkert, men du har selv friendzona deg hos henne ved ikke å gønne på. Ved å være passiv så antar hun at du ser på henne som en venn og du blir da dette ovenfor henne. 

Anonymkode: 9be67...4e4

• Liker 6
Skrevet

Å gi blikk eller kommunisere med kroppsspråk er ikke verdt noenting om det blir med det. Blikk får man hele tiden. 

Hvis han ikke hadde tatt direkte initiativ til en date, så hadde jeg nok mentalt lagt ham i arkivet. 

Terskelen for å gå inn i et forhold er for meg ganske høy, og har jeg faktisk gjort det er det han jeg fokuserer på. 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg ville aldri blitt sammen med noen dersom jeg hadde tanker om at det ikke kom til å vare og at jeg en gang i fremtiden kom til å bli sammen med en annen.

Det er forøvrig slett ikke sikkert at hun vet at du er interessert. Kvinner er ikke tankelesere, og det den ene parten tolker som blikk fulle av kjærlighet, kjemi, mening og usagte løfter, kan av den andre tolkes som "Han så på meg. Kjenner jeg ham? Bør kanskje smile litt bare i tilfelle."

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Lykkerusen skrev:

du hadde nok ikke vært aktuell for meg.. Jeg foretrekker menn som viser at de er interessert og kjemper for det de vil ha - ikke bare ser på det:fnise: 

Er mange som møter den de deler livet med i tyveårene, så om du ikke er klar nå og omstendighetene ikke er riktige, når vil de bli det? 

Det kan jo være mange ting i livet som gjør at det ikke passer. Man jobber for mye, sykdom i familien eller i verste fall hos seg selv, at man har tidkrevende aktiviteter osv. Det er en ærlig sak, men det fungerer selvfølgelig ikke å være passiv og ikke vise aktiv interesse.

Dessuten blir det samlivsbrudd i ca 50 prosent av tilfellene, så ut på markedet igjen må mange okke som i løpet av livet. 

Skrevet

En fyr som har sett på meg i flere år vs. en fyr som har snakket med meg i et halvt år? Den siste, lett. Den har man jo faktisk snakket med, blitt kjent med og fått muligheten til å falle for. 

Og nei, at en fyr glaner på meg får meg ikke til å tenke at vi blir sammen en gang.

Så: Siden du er i tjueårene og yngre enn henne, så er du ung nok til å se på dette som en lekse: Vil du ha noe, så må du faktisk jobbe for å få tak i det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Ananas. skrev:

En fyr som har sett på meg i flere år vs. en fyr som har snakket med meg i et halvt år? Den siste, lett. Den har man jo faktisk snakket med, blitt kjent med og fått muligheten til å falle for. 

Og nei, at en fyr glaner på meg får meg ikke til å tenke at vi blir sammen en gang.

Så: Siden du er i tjueårene og yngre enn henne, så er du ung nok til å se på dette som en lekse: Vil du ha noe, så må du faktisk jobbe for å få tak i det.

Jepp. Dog er det så synd at kvinner ikke lærer seg det samme ;) Dere skal vite at dere har det ganske behagelig i kjærlighetslivet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Dog er det så synd at kvinner ikke lærer seg det samme ;) Dere skal vite at dere har det ganske behagelig i kjærlighetslivet. 

Det er ikke spesielt uvanlig at kvinner tar initiativet til å bli kjent med en mann de liker.

Anonymkode: f3604...b66

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner lærer snart nok at menn har lave standarder for sex og langt høyere for forhold. Men ikke nødvendigvis finner det nødvendig å kommunisere hvilken bås du befinner deg i eller beskytte dine følelser, og det er der du brenner deg. 

Hvert kjønn sliter på sine områder, og det er gjennom tyveårene de erfarer det og (forhåpentligvis) lærer. 

Anonymkode: f5135...350

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke spesielt uvanlig at kvinner tar initiativet til å bli kjent med en mann de liker.

Anonymkode: f3604...b66

Nei, man får jo ikke håpe det. Jeg kunne jo like gjerne skrevet det samme til den potensielle date'n til ts som jeg faktisk skrev til ts. På den annen side så virket det jo som om det var han som var mest interessert her og burde da tatt initiativet hvis han ville noe mer. Men så har man omstendigheter selvsagt, og jeg kan ikke forstå at ts interesserer seg for noen man bare ser i feriene. Det er uansett dødfødt, greier man å unngå et avstandsforhold skal man bare være glad for det. For det innebærer lite glede og mye tårer. 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner lærer snart nok at menn har lave standarder for sex og langt høyere for forhold. Men ikke nødvendigvis finner det nødvendig å kommunisere hvilken bås du befinner deg i eller beskytte dine følelser, og det er der du brenner deg. 

Hvert kjønn sliter på sine områder, og det er gjennom tyveårene de erfarer det og (forhåpentligvis) lærer. 

Anonymkode: f5135...350

Å, har vi det? Mange av oss, inkludert meg selv, har da ganske høye standarder for sex også. Men jeg skjønner at det er behagelig for kvinner å lure seg selv med å tro at alle menn er desperate etter sex. Noe annet enn et selvbedrag er det dog ikke. At du kanskje får menn med lite respekt for seg selv, eller som er komplette tapere i seng er nå så, men det er altså ikke noe kvalitetsstempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...