AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Uansett hvor jeg går så er det folk overalt. Bogstadveien,Frognerparken,Aker Brygge,Karl Johan. For ikke å snakke om Elixia. Grr. Er det fordi folk er fattige? At de ikke har råd til å reise bort i sommer? Anonymkode: 3dd66...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Er alltid mange som prioriterer å feriere i Norge, og da er jo hovedstaden en viktig plass å være. Alle barn burde en gang innom for å få med seg hva som er i Oslo. (Slottet, Akershus festning, Holmenkollen osv.) Er ikke spesielt billig å feriere i Norge/ Oslo. Men kan være mange velger Norge pga mindre terrorfare enn utlandet. Dessuten så er det mange som stikker innom Oslo på vei til, eller fra utlandet også. Enkelt å stoppe en dag eller to. I tillegg så er det vel en del utenlandske turister som er innom Oslo. Anonymkode: 848da...27b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 Folk som ferierer hjemme, utenlandske turister samt turister fra andre deler av Norge. Leste en artikkel om at det er ganske mange nordmenn som velger Oslo som primærmål i ferien for tiden, til dels på grunn av at det har kommet seg med severdigheter og ting å se og gjøre, til dels på grunn av ugunstig kronekurs og til dels på grunn av sikkerhetssituasjonen i Europa og en del andre land. Så vil man også ha Norway-cup i slutten av juli. Anonymkode: 369d9...1b6 3
Gjest PetterPanne Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Det er jo ganske åpenbart da: Pokemon Go
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 Men juli har alltid vært så digg måned i Oslo. Rolig på kollektivtrafikken,lett å få bord på uteservering,slipper køer i butikker. Var på Oslo City her en dag og det var en klaustrofobisk opplevelse. Anonymkode: 3dd66...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 1 time siden, PetterPanne skrev: Det er jo ganske åpenbart da: Pokemon Go Anonymkode: 1d8ff...4ed
herremann Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 (endret) 1 time siden, PetterPanne skrev: Det er jo ganske åpenbart da: Pokemon Go THIS! TS, bor du i en hule uten strøm, tv og internett? selv mine foreldre på 65 har hørt om pokemon go. Endret 17. juli 2016 av herremann 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #8 Skrevet 18. juli 2016 21 timer siden, herremann skrev: THIS! TS, bor du i en hule uten strøm, tv og internett? selv mine foreldre på 65 har hørt om pokemon go. Hva mener du? Jeg har ikke nevnt noe om Pokemon GO. Syns uansett det er patetisk. Men da er det pga folk er så fattige at Oslo bugner da.. Fattige og spillegale Anonymkode: 3dd66...3ba
Minlillesky Skrevet 18. juli 2016 #9 Skrevet 18. juli 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Uansett hvor jeg går så er det folk overalt. Bogstadveien,Frognerparken,Aker Brygge,Karl Johan. For ikke å snakke om Elixia. Grr. Er det fordi folk er fattige? At de ikke har råd til å reise bort i sommer? Anonymkode: 3dd66...3ba Liker du ikke mennesker eller? At det er liv i byen? Har du ikke tenkt på at det er sommer, folk har ferie? Mange som reiser rundt, stopper i Oslo en liten tur, familier på tur, familier som er hjemme i ferien og koser seg med det byen har å by på. Med mer.. Hvorfor drar du inn fattig? Noen trives faktisk med å bare være hjemme i ferien. Noen tar korte turer, andre reiser ofte og er avhengig av å reise...å være hjemme i ferien betyr ikke at man har dårlig råd. Jeg har god råd, men drar bare på 1 ferie i år. Om 2 dager reiser vi bort på camping 3 netter før vi vender snuten hjem. Vi storkoser oss hjemme i ferien, fordi det er sånn vi vil ha det. Mye å finne på selv om man ikke drar noen plass skjønner du. Handler ikke alltid om dårlig råd. Kommer ann på hva man har lyst til, tradisjoner etc. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #10 Skrevet 18. juli 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Jeg har ikke nevnt noe om Pokemon GO. Syns uansett det er patetisk. Men da er det pga folk er så fattige at Oslo bugner da.. Fattige og spillegale Anonymkode: 3dd66...3ba Hvor får du fattige fra? Foreslår at du flytter fra Oslo om du ikke liker å ha folk rundt deg. Anonymkode: 5b2bb...325 7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #12 Skrevet 19. juli 2016 Jeg er i Oslo fordi jeg bor og jobber der. Tar ikke sommerferie før i september Anonymkode: 85719...c76
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #13 Skrevet 19. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i Oslo fordi jeg bor og jobber der. Tar ikke sommerferie før i september Anonymkode: 85719...c76 måtte bare rette litt Anonymkode: 888fb...f15 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #14 Skrevet 19. juli 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: måtte bare rette litt Anonymkode: 888fb...f15 Hvorfor det? Det er da vitterlig fremdeles sommer sør i Europa på den tiden! Anonymkode: 85719...c76 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #15 Skrevet 19. juli 2016 Seriøst? Jeg syns det er helt ribba for mennesker i Oslo. Deilig følelse å bo midt i sentrum og slippe å stå i kø til/fra jobb. Lett å få plass hos restauranter også. Anonymkode: f59c6...332 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #16 Skrevet 19. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Jeg syns det er helt ribba for mennesker i Oslo. Deilig følelse å bo midt i sentrum og slippe å stå i kø til/fra jobb. Lett å få plass hos restauranter også. Anonymkode: f59c6...332 Enig. Anonymkode: 1d8ff...4ed
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #17 Skrevet 19. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Jeg syns det er helt ribba for mennesker i Oslo. Deilig følelse å bo midt i sentrum og slippe å stå i kø til/fra jobb. Lett å få plass hos restauranter også. Anonymkode: f59c6...332 Det er bare TS som ikke har skjønt at i Norge sin største by så er det en del folk, selv i ferien (til tross for at det er mye mindre enn det pleier å være). Men for TS er det selvsagt helt fint å være i Oslo nå, hen har jo faktisk en grunn, vi andre henger her kun fordi vi er fattig, det er ingen av oss andre som også jobber Anonymkode: 518b7...cdd 4
Gjest Bossa Nova Skrevet 19. juli 2016 #18 Skrevet 19. juli 2016 Jeg syklet forbi en del turister gjennom byen i dag. Er glad for at Oslo blir valgt som destinasjon, jeg.
Cathj Skrevet 19. juli 2016 #19 Skrevet 19. juli 2016 Sånn er det når du kun beveger deg rundt i turistområdene.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #20 Skrevet 19. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Jeg syns det er helt ribba for mennesker i Oslo. Deilig følelse å bo midt i sentrum og slippe å stå i kø til/fra jobb. Lett å få plass hos restauranter også. Anonymkode: f59c6...332 Jeg bor på Grunerløkka og synes det er stappet her. Når jeg reiser til og fra jobb er det like mye folk, påsken synes jeg faktisk var mye roligere. Anonymkode: 85719...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå