AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Del Skrevet 17. juli 2016 Så hva gjør man, når man ser en bekjent på Tinder, som man gjerne skulle datet? Venter til man får en match, eller tar kontakt på Facebook (siden man er venner der)? Og hva skal man skrive i tilfelle sistnevnte? For alt jeg vet kan min alder være utenfor hans kriterie siden menn på min alder gjerne søker seg nedover. Skal jeg da bare ta det som et signal om at det er utelukket da jeg ikke er i hans søkefelt? Eller skal jeg rett og slett anta at matchen ikke kommer fordi han ikke er interessert? Den som intet våger intet vinner? Anonymkode: ef6e9...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #2 Del Skrevet 17. juli 2016 Jeg ville sveipet til høyre og avventet for å se om det ble en match..😊 Anonymkode: 9b8b3...8c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 17. juli 2016 #3 Del Skrevet 17. juli 2016 Først så prøver du å matche også kan du jo se hva han gjør. Og hvis ikke han tar kontakt kan du gjøre det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 17. juli 2016 #4 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hva gjør man, når man ser en bekjent på Tinder, som man gjerne skulle datet? Venter til man får en match, eller tar kontakt på Facebook (siden man er venner der)? Og hva skal man skrive i tilfelle sistnevnte? For alt jeg vet kan min alder være utenfor hans kriterie siden menn på min alder gjerne søker seg nedover. Skal jeg da bare ta det som et signal om at det er utelukket da jeg ikke er i hans søkefelt? Eller skal jeg rett og slett anta at matchen ikke kommer fordi han ikke er interessert? Den som intet våger intet vinner? Anonymkode: ef6e9...99d Sveip til høyre og vent. Skjer det ikke noe så skjer det ikke noe. Du kan ikke anta noe som helst. Endret 17. juli 2016 av jabx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #5 Del Skrevet 17. juli 2016 Ja, sveip til høyre og se om det blir match. Hvis det ikke blir match må du for all del ikke kontakte han på facebook. Anonymkode: f8ee2...45e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 17. juli 2016 #6 Del Skrevet 17. juli 2016 Skjønner dilemmaet - selv om det ikke blir en match betyr det ikke at han ikke interessert, det kan bare bety at du er utenfor aldersfilteret hans og dermed aldri kommer opp hos ham. Og det i seg selv betyr ikke at han ikke er interessert i deg, om han hadde visst at du var der. Glad jeg ikke er på Tinder og slipper slike vanskelige valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #7 Del Skrevet 17. juli 2016 2 minutter siden, applestories skrev: Skjønner dilemmaet - selv om det ikke blir en match betyr det ikke at han ikke interessert, det kan bare bety at du er utenfor aldersfilteret hans og dermed aldri kommer opp hos ham. Og det i seg selv betyr ikke at han ikke er interessert i deg, om han hadde visst at du var der. Glad jeg ikke er på Tinder og slipper slike vanskelige valg Da hadde ikke han kommet opp på hennes heller. Det er det som er poenget med å filtrere. Anonymkode: bd11f...a75 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #8 Del Skrevet 17. juli 2016 3 minutter siden, applestories skrev: Skjønner dilemmaet - selv om det ikke blir en match betyr det ikke at han ikke interessert, det kan bare bety at du er utenfor aldersfilteret hans og dermed aldri kommer opp hos ham. Og det i seg selv betyr ikke at han ikke er interessert i deg, om han hadde visst at du var der. Glad jeg ikke er på Tinder og slipper slike vanskelige valg Hvis han ikke en gang vil søke opp kvinner på hennes alder innen sitt aldersspenn, så er han vel egentlig "good riddance", vil nå jeg si! Anonymkode: f8ee2...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 18. juli 2016 #9 Del Skrevet 18. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Da hadde ikke han kommet opp på hennes heller. Det er det som er poenget med å filtrere. Anonymkode: bd11f...a75 Så dersom man som kvinne på 30 søker etter menn mellom 25 og 35 får man bare opp dem av disse som faktisk selv søker etter en kvinne på 30? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #10 Del Skrevet 18. juli 2016 59 minutter siden, applestories skrev: Så dersom man som kvinne på 30 søker etter menn mellom 25 og 35 får man bare opp dem av disse som faktisk selv søker etter en kvinne på 30? Dette var jeg ikke klar over. Så jeg dropper det. Takk for tilbakemelding ts Anonymkode: ef6e9...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 18. juli 2016 #11 Del Skrevet 18. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette var jeg ikke klar over. Så jeg dropper det. Takk for tilbakemelding ts Anonymkode: ef6e9...99d Det jeg skrev var bare et spørsmål til den andre anonyme, vet ikke om det er slik eller ei. Men det er jo litt trist dersom det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #12 Del Skrevet 18. juli 2016 Er da vel bare å trykke like eller superlike Slutt å gruble sånn, det er livet altfor kort til. Om dere ikke får match, så er det jo ikke sikkert han har fått deg opp enda. Det kan jo ofte la litt tid. Skader jo heller ikke å leve litt å sende han ei mld på facebook. Det verste som kan skje er at han avviser deg. "Hei, så deg på Tinder idag! Lenge siden sist. Hvordan går det med deg?". Anonymkode: 09038...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #13 Del Skrevet 18. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er da vel bare å trykke like eller superlike Slutt å gruble sånn, det er livet altfor kort til. Om dere ikke får match, så er det jo ikke sikkert han har fått deg opp enda. Det kan jo ofte la litt tid. Skader jo heller ikke å leve litt å sende han ei mld på facebook. Det verste som kan skje er at han avviser deg. "Hei, så deg på Tinder idag! Lenge siden sist. Hvordan går det med deg?". Anonymkode: 09038...cc1 Sveipa høyre, no harm no foul Anonymkode: ef6e9...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå