Gå til innhold

Møte tidligere date for "kos"..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fin fyr på 4 dater, vi hadde sex 3 ganger. Og det var en god opplevelse. Ikke tipptopp, men jeg bruker litt tid på å bli trygg på ny partner. Så det kan alltids bli bedre, når man kjenner hverandre litt.

Jeg måtte avslutte da jeg kjente at jeg ikke kunne få følelser, endel ting som ikke passer i min livsstil og så er det han som type. Men han er god på mange måter.

Ønsket mitt er jo å treffe noen jeg kan få en framtid med. Men hadde bestemt meg nå å kose meg litt i sommer, og om det dukket opp noen potensielle så er jo det en bonus.

Har fremdeles litt kontakt via snap med denne fyren, og jeg kjenner at jeg kunne tenkt meg å møtt han for sex og chill, selvom det er veldig ulikt meg. Aldri vært med noen kun for kos, men akkurat nå er jeg i en litt ny periode i livet. Jeg kan si jeg er voksen og står for valgene mine..

Mulig han ikke synes det er noen god ide, men skriver her først for å høre om noen har vært borti lignende og hva dere evt har gjort?

•  
    •  
    •  
    •  
      •  
      •  
      •  

Anonymkode: 5a8c8...40d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du vet at han er mer følesesmessig involvert enn det du er, så synest jeg du skal la være, siden du ikke har de samme følelsene. Det vil være å pine han. Vet du noe om hva han føler for deg?

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, lillsunshine skrev:

Dersom du vet at han er mer følesesmessig involvert enn det du er, så synest jeg du skal la være, siden du ikke har de samme følelsene. Det vil være å pine han. Vet du noe om hva han føler for deg?

Etter kun 4 dater kom vi ikke så langt til å snakke om slikt, og han er nok ikke typen som skriker ut følelsene sine. Han sier jeg er pen og flott, men det er jo kun overfladisk og sier ikke noe om følelser.. 

Anonymkode: 5a8c8...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...