engelenmin Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Lurer litt på hvordan dere får organisert/kombinert trening med ansvaret for små barn?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Trener hjemme på kvelden. Har manualer (1-2-3 og 4 kg), matte, motstandsstrikk og tredemølle her. Og en rockering. Har lasta ned Jillian Micheals Body revolution og gjør dette samt noen 'løpeturer' på kvelden. Evt tidlig på morgen før barna våkner. Anonymkode: 39b29...21e 1
momo Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 Trene hjemme, eller treningssenter med barnepass. Nå er barna mine store. Men da de var små, var de veldig glad i å være på barnepassen.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 21 timer siden, momo skrev: Trene hjemme, eller treningssenter med barnepass. Nå er barna mine store. Men da de var små, var de veldig glad i å være på barnepassen. Jeg trener også på treningssenter, men får meg bare ikke til å ta med treåringen dit. Han er i barnehagen fra 7-17 og da er det lenge nok syns jeg. Jeg må derfor ha barnepass etter at han har lagt seg for å få trent. Å trene hjemme syns jeg er lite gøy. Elsker fellestimer på senteret! Anonymkode: 1fdc6...07c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå