Gjest Tex Skrevet 9. november 2004 #21 Skrevet 9. november 2004 Ja, de var helt perfekte! Men det var en jæ*** jobb å pynte dem......
Sita Skrevet 9. november 2004 #22 Skrevet 9. november 2004 Ja, de var helt perfekte! Men det var en jæ*** jobb å pynte dem...... tror jeg nok...
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2004 #23 Skrevet 9. november 2004 Hjeeeeelp :o ??? Det ble faktisk veldig godt tatt imot,... (Og noen nevte til brudeparet at det var godt noen valgte noe litt annet enn Martini Asti, som maaange andre har,...)
Lula Skrevet 9. november 2004 #24 Skrevet 9. november 2004 Sorry, men Peach Canei er noe fordømt skvip! Hadde jeg fått det servert i bryllup (eller et annet sted)hadde jeg tatt Mozell eller ingenting i stedet. Velg gjerne litt utradisjonelt, men et visst minstekrav til kvalitet synes jeg man bør ha i en slik anledning! Men det er jo min mening da!
~sikka~ Skrevet 9. november 2004 #25 Skrevet 9. november 2004 Peach Canei er jo kjempegodt da.... ja vet det er fjortisdrikk, drakk det masse når jeg var en 16-17. Men synes fortsatt det er veldig godt faktisk. Drikker heller det enn champagne
rutti Skrevet 9. november 2004 #26 Skrevet 9. november 2004 Syns både martini asti og peach canei passe godt i brylluo :-) Kjempe gode begge to! Vi skal hvertfall ikke ha noe varmt
Gullhår Skrevet 10. november 2004 #28 Skrevet 10. november 2004 Vi hadde Herljunga eple cider med hvitvin og jordbær i. Og selvfølgelig alkoholfritt.
Nella Skrevet 11. november 2004 #29 Skrevet 11. november 2004 Har bare servert i endel bryllup jeg.( Ikke noe bryllupsplaner her enda gitt. ) Stort sett om sommeren så har det gått i Asti et eller annet og jordbær hos de fleste. Det blir veldig godt mottatt alltid og da med mozell som alkoholfritt. Da er glassene alltid tomme og alle i godt humør På høst har jeg vært med å servert hjemmelagd kreklinglikør også populært. Det som er mer "delt" virker det som er disse velkomstdrinkene med sprit, vin, nonneblod, sprite osv i flere varianter. Blir for sterkt for mange og kan fort bli litt for mye for mange også siden dette blir servert før maten og de fleste er sultne og drikker på tom mage. Pleier også å stå endel igjen. Har tilgode å smake en rød velkomstdrink som er god Så Asti eller annen musserende vin er genialt og greit å gå rundt å fylle på påfyll med også siden det ikke er så sterke saker. Den blue Nun Gold Edition som ble anbefalt lengre opp er også kjempefin i glasset med disse gullbitene som fyker litt opp og ned, ikke farlige å drikke heller.
Wayah Skrevet 11. november 2004 #30 Skrevet 11. november 2004 Vi skulle hatt en eller annen musserende vin(dama på polet plukket ut for meg) blandet med fanta exotic(det ble namnam). Utrolig nok klarte faktisk polet å surre bort de flaskene, så det ble ingen velkomstdrink. Full panikk i omtrent 10 minutter, og så kom vi frem til at ingen savna det allikevel, så vi blåste i det. Men de fikk seg en liiiiiten skyllebøtte på polet et par dager senere...
søndagsengel? Skrevet 11. november 2004 #31 Skrevet 11. november 2004 Er velkomstdrinken noe gjestene får et glass hver av når de kommer, eller er det vanlig med påfyll fram til middagen?
Nella Skrevet 11. november 2004 #32 Skrevet 11. november 2004 Litt forskjellig praksis. Noen tar bare et glass, ferdig med det. Men særlig der hvor brudeparet kommer litt senere enn gjestene pga fotografering og sånn så pleier de å ville ha påfyll rett før brudeparet kommer sånn at alle gjestene kan skåle med brudeparet. Dette bestemmes jo i forkant av dere. Men veldig hyggelig å skåle med brudeparet da
søndagsengel? Skrevet 11. november 2004 #33 Skrevet 11. november 2004 Litt forskjellig praksis. Noen tar bare et glass, ferdig med det. Men særlig der hvor brudeparet kommer litt senere enn gjestene pga fotografering og sånn så pleier de å ville ha påfyll rett før brudeparet kommer sånn at alle gjestene kan skåle med brudeparet. Dette bestemmes jo i forkant av dere. Men veldig hyggelig å skåle med brudeparet da Takk!!
Calla Skrevet 13. november 2004 #34 Skrevet 13. november 2004 Husk å ha litt vann fremme dere! Var i bryllup i sommer, og etter å ha kokt i bunaden noen timer fristet det ikke med mozell eller champis..hev meg over vannbollen som sto der! Den kan man jo gjøre litt stilig også...pynte med limebåter etc... Bare et tips!
søndagsengel? Skrevet 13. november 2004 #35 Skrevet 13. november 2004 Husk å ha litt vann fremme dere! Var i bryllup i sommer, og etter å ha kokt i bunaden noen timer fristet det ikke med mozell eller champis..hev meg over vannbollen som sto der! Den kan man jo gjøre litt stilig også...pynte med limebåter etc... Bare et tips! Takk! Blir glad for alle tips! det er ikke like lett å tenke på alt bestandig... :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå