Gå til innhold

Symptomer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi prøver å bli gravide og er i 2pp og har samleie ca annenhver dag. Men i går så fikk jeg plutselig så vondt i magen og jeg fikk en følelse at jeg måtte på Do hele tiden! Kjentes ut som jeg holdte på å tisse på meg men da jeg gikk på Do så kom det bare noen dråper.. 

Det gikk over utover kvelden men nå har det begynt igjen i dag.. Det svir ikke når jeg tisser heller er helt vanlig.

håper virkelig ikke på urinveisinfeksjon! Har aldri hatt det før heller så vet ikke helt hvordan det er. Men kan det være symptomer på noe annet?🙏🏼 skal ha eggløsning den uka som har vært nå, ikke testa med ut i fra kalenderen skal jeg ha hatt det.

Anonymkode: f0156...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drakk masse vann og juice i sta sånn at je fikk tisse ut ordentlig, og etter det har det vært helt fint igjen! 

Takkoglov! 🙏🏼

Anonymkode: f0156...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri

om det er uiv, så hjelper det å drikke juice og vann. du blir bedre og det holder seg bra en god stund! og vipps om 1-2 dager så kommer det tilbake. håper du bare hadde blæreqatar og ikke uiv, og at det faktisk var et tegn på noe annet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Theakri skrev:

om det er uiv, så hjelper det å drikke juice og vann. du blir bedre og det holder seg bra en god stund! og vipps om 1-2 dager så kommer det tilbake. håper du bare hadde blæreqatar og ikke uiv, og at det faktisk var et tegn på noe annet :fnise:

Ja får krysse fingra på det 🙏🏼😀

Anonymkode: f0156...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.7.2016 at 15.07, AnonymBruker skrev:

Vi prøver å bli gravide og er i 2pp og har samleie ca annenhver dag. Men i går så fikk jeg plutselig så vondt i magen og jeg fikk en følelse at jeg måtte på Do hele tiden! Kjentes ut som jeg holdte på å tisse på meg men da jeg gikk på Do så kom det bare noen dråper.. 

Det gikk over utover kvelden men nå har det begynt igjen i dag.. Det svir ikke når jeg tisser heller er helt vanlig.

håper virkelig ikke på urinveisinfeksjon! Har aldri hatt det før heller så vet ikke helt hvordan det er. Men kan det være symptomer på noe annet?🙏🏼 skal ha eggløsning den uka som har vært nå, ikke testa med ut i fra kalenderen skal jeg ha hatt det.

Anonymkode: f0156...fd6

dette er nok uvi, typisk symptomer. Drikker du det du har nevnt, vil det komme og gå rett som det er, ville ha gått til doktor for å få antibiotika eller pencilinkur.

Anonymkode: 5c512...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...