Gå til innhold

Hvordan møte en potensiell kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 25 år, og er nå klar for å finne meg en kjæreste igjen. Problemet er at det er vanskelig å finne noen som er ute etter et forhold, og som jeg i tillegg er interessert i. Jeg vet ikke om så mange andre steder å finne en kjæreste enn på byen, selv om det der selvfølgelig er mange som ønsker å kun finne seg noe for en natt. Så hvilke andre steder kan jeg finne noen, og hvordan i så fall komme i kontakt med han? Og hvis jeg vil prøve å finne noen på byen, hvordan går jeg så frem? 

Må legge til at jeg møtte en på byen for ikke så lenge siden, og jeg ble veldig interessert i han, men tror jeg var bare en engangs greie for han.. 

Anonymkode: 8d78b...fad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon, bare 24 år :) Men du skriver ikke noe her om det sosiale livet ditt, jobber/studerer du, er du ute blant folk ofte?

Anonymkode: 518ca...f9e

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei jente på 25 år, og er nå klar for å finne meg en kjæreste igjen. Problemet er at det er vanskelig å finne noen som er ute etter et forhold, og som jeg i tillegg er interessert i. Jeg vet ikke om så mange andre steder å finne en kjæreste enn på byen, selv om det der selvfølgelig er mange som ønsker å kun finne seg noe for en natt. Så hvilke andre steder kan jeg finne noen, og hvordan i så fall komme i kontakt med han? Og hvis jeg vil prøve å finne noen på byen, hvordan går jeg så frem? 

Må legge til at jeg møtte en på byen for ikke så lenge siden, og jeg ble veldig interessert i han, men tror jeg var bare en engangs greie for han.. 

Anonymkode: 8d78b...fad

I  dag er det vel lettest å finne noen gjennom nettet. Match.com eller Møteplassen.no er alternativer hvis du vil finne deg en kjæreste. Kanskje styre unna Tinder.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Anna Maria skrev:

I  dag er det vel lettest å finne noen gjennom nettet. Match.com eller Møteplassen.no er alternativer hvis du vil finne deg en kjæreste. Kanskje styre unna Tinder.

Men tenk om man blir lurt da! Menn sier så mye rart.. 

Anonymkode: ca15b...c10

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men tenk om man blir lurt da! Menn sier så mye rart.. 

Om man møter dem på nettet eller i real life , kan en bli lurt. Det er sant, men den sjansen må en nesten ta om en ikke vil forbli alene. Jeg ble lurt etter 18 års ekteskap. Den mannen jeg elsket hadde gått bak ryggen min i lang tid, og lygde meg rett opp i ansiktet når jeg spurte om det var noen annen. Der er ingen garantier, men en må likevel ta sjansen.

• Liker 2
Skrevet

En del av søken etter kjærligheten er å måtte luke ut alle som en ikke passer med. Etterhvert blir man forhåpentligvis flinkere til å se hvem som ikke vil ha noe seriøst, men det finnes dessverre ingen sikker oppskrift.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Anna Maria skrev:

Om man møter dem på nettet eller i real life , kan en bli lurt. Det er sant, men den sjansen må en nesten ta om en ikke vil forbli alene. Jeg ble lurt etter 18 års ekteskap. Den mannen jeg elsket hadde gått bak ryggen min i lang tid, og lygde meg rett opp i ansiktet når jeg spurte om det var noen annen. Der er ingen garantier, men en må likevel ta sjansen.

Men tenk om man blir lurt igjen og igjen da. Det har jeg lest om her på KG. Og opplevd for mange år siden. Har holdt meg unna menn i 10 år fordi jeg er så redd for å bli lurt igjen. 

Leit å høre om mannen som lurte deg. Håper du har det bedre nå! 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde styrt unna både byen+nettdating hvis du vil ha kjæreste. Mye notoriske drittsekker begge steder.

Mange menn som går mye ut og er velrenomert som dritsekker som også har profiler på ymse nettdatingsider som de tyr til får å "ordnet" seg for kvelden. Så har du tenkt å treffe en kjæreste sånn, vær kritisk.

Ville heller prøvd å treffe noen gjennom mer normale kanaler. Gjennom ting du liker å gjøre, interesser, trening osv.

Anonymkode: fa982...b60

Skrevet

Det er veldig mange som blir kjærester etter et ONS eller møte på byen. De fleste vil jeg tro. Det er jo der alle går. Bare fortsett å nyt byen så vil jeg tro at du treffer den rette der. Større sjanse for å treffe mr.right der enn på nettdatingn

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Lee Jones skrev:

Det er veldig mange som blir kjærester etter et ONS eller møte på byen. De fleste vil jeg tro. Det er jo der alle går. Bare fortsett å nyt byen så vil jeg tro at du treffer den rette der. Større sjanse for å treffe mr.right der enn på nettdatingn

Tull

Anonymkode: 371e5...eff

Skrevet

Jeg har tre exer og en kjæreste - en er en barndomskompis, en møtte jeg gjennom felles venner, en var en ONS fra byen og nåværende møtte jeg på Tinder. Menn kan du møte overalt. Som utgangspunkt er det nok lurt å unngå å ha sex før man er blitt kjent. Jeg synes tinder fungerte veldig bra til dating, men har venninner som opplever det som en ren tøm-og-røm-app. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Styr unna nettdating og Tinder. Ikke fordi jeg tror du blir lurt, men fordi det er vanskelig å finne en som er seriøs og som man klaffer med. Jeg leste en artikkel en gang om å komme seg ut av huset/leiligheten din i jakten på kjærligheten. Gå på kjøpesenter eller på en butikk istedenfor å kjøpe ting på nett, tren på treningssenter, gå tur i skog og fjell. Hver gang du er ute så vær imøtekommende og blid med alle du treffer på din vei for du vet aldri om de har en singel bror, svoger, kompis, sønn. Det gjelder rett og slett å sende noen vibber ut i verden. Lykke til!

Anonymkode: 38127...91b

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull

Anonymkode: 371e5...eff

Kanskje ikke de fleste møter hverandre på byen, men mange. Du har helt sikkert noen i omgangskretsen. Mange møter hverandre også på fest.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes de som fortsatt finner hverandre på fester jo. X'en fant jeg random på en fest. Og han jeg holder på var en bekjent av en bekjent, men det var også fest.og det må ikke være alkohol inn i bilde. Jeg møtte han jeg holder på med nå på fest,men var edru i starten. Men full og edru opptill flere ganger de dagene (festival)

Anonymkode: 6037b...c4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...