AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Hei Er det noen av dere som har drevet aktivt med Yoga? Jeg er veldig interessert i å prøve det ut, og har lastet ned en app "yoga studio". Har prøvd den 4 ganger denne uken, en time om dagen. Jeg er lang og stiv og utrent, og ikke minst - utålmodig. Det jeg lurte på var hvor lenge man må øve før man merker noen progresjon? Hvilke endringer og effekter syns dere yoga gir? Jeg vet nemlig ikke hvor mange forsøk jeg skal gi det før jeg prøver noe annet. Har dere noen gode tips til meg? Anonymkode: 47353...8f6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Hei! Ulempen med å gjøre yoga hjemme er at du ikke får veiledning ifht om du gjør øvelsene riktig eller galt. Dersom du gjør øvelsen galt kan det skade kroppen din. Nå vet jeg jo ikke hvordan type yoga du gjør, om det er Iyengar yoga, vinyasa el? Det tar tid å myke opp stive muskler og ledd. Med yoga må du bruke tid, og du utvikler deg gradvis til å bli mer fleksibel og sterk. Når du er mer fleksibel, kan du pushe deg lengre. Det er viktig å bruke pusten slik at muskelene får tid til å strekke seg. Gi det litt lengre tid enn en uke. Prøv en måned, og legg merke til indre ro, søvnmønstre og fordøyelsen: alle disse påvirkes i positiv stand av yoga <3 Namaste Anonymkode: 62ac5...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå