AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Hei, jeg kan ikke fingre! Jeg tar jo på meg selv, stimulerer klitoris.. likevel så kjenner jeg ingenting, det kribler ikke Noen som vet hvordan man fingrer? jeg er så kåt for tiden, trenger det Anonymkode: b00c0...6c2
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Jeg trodde man bare puttet fingrene inn i hullet og kjente litt rundt der inne til man treffer noe som føles godt?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 3 minutter siden, HarryDotter skrev: Jeg trodde man bare puttet fingrene inn i hullet og kjente litt rundt der inne til man treffer noe som føles godt? Tro meg, jeg har prøvd Om kjæresten min fingrer meg, så er det så godt og han gjør jo det vanlige Om jeg gjør det selv, INGENTING Anonymkode: b00c0...6c2
Lawyer Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Du må lære å stimulere klitoris selv. Trenger ikke fingrene inni om du kan stimulere. Bare å øve
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tro meg, jeg har prøvd Om kjæresten min fingrer meg, så er det så godt og han gjør jo det vanlige Om jeg gjør det selv, INGENTING Anonymkode: b00c0...6c2 Riktig at det føles annerledes når man selv gjør det kontra når kjæreste hjelper til. For meg er det motsatt på en måte. Allt dama gjør med meg føles 10x bedre. Du har kanskje ikke funnet de riktige spottene. Eller så er det noe mentalt at du "vet at det bare er deg som berører" ?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 14 minutter siden, HarryDotter skrev: Riktig at det føles annerledes når man selv gjør det kontra når kjæreste hjelper til. For meg er det motsatt på en måte. Allt dama gjør med meg føles 10x bedre. Du har kanskje ikke funnet de riktige spottene. Eller så er det noe mentalt at du "vet at det bare er deg som berører" ? Ja, så blir jeg ikke våt nok av meg selv så blir jeg frustrert, og gir opp å fingre Anonymkode: b00c0...6c2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 37 minutter siden, Lawyer skrev: Du må lære å stimulere klitoris selv. Trenger ikke fingrene inni om du kan stimulere. Bare å øve hvordan? jeg klarte det nesten engang, men så kjente jeg en sånn rar tissefølelse.. så jeg stoppet Anonymkode: b00c0...6c2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #8 Skrevet 17. juli 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg kan ikke fingre! Jeg tar jo på meg selv, stimulerer klitoris.. likevel så kjenner jeg ingenting, det kribler ikke Noen som vet hvordan man fingrer? jeg er så kåt for tiden, trenger det Anonymkode: b00c0...6c2 Øvelse gjør mester. Selv stimulerer jeg KUN klitoris, å ha fingrene inni selv gir meg så lite. Jeg har aldri fingeren rett på klitoris - da blir det overfølsomt. Har peke- og langefinger RETT ovenfor og masserer i sirkler. Først rolig, så raskere når jeg kjenner det. Hvis det dabber av igjen går jeg tilbake til å gjøre det rolig. Hva man liker er forskjellig fra person til person, du må bare finne ut hva DU liker. Jeg blir heller ikke våt av meg selv, men så blir jeg sjeldent så våt i utgangspunktet. Igjen - noe som er veldig induviduelt. Anonymkode: e6c81...f89 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. juli 2016 #9 Skrevet 17. juli 2016 Jeg blir heller ikke kåt alene, må ha en mann der for å tenne maksimalt. Det er veldig deilig når han fingrer meg og tar på meg, men ikke noe særlig når jeg gjør det selv ,om ikke han ser på . Kan det være noe slikt hos deg og?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå