Gjest Tristessa Skrevet 20. juli 2002 #1 Skrevet 20. juli 2002 Er blitt skikkelig hostete i det siste, og her i natt toppet det seg virkelig... Hostet i nesten et sett, og nå har jeg så vondt i ribben, mage, rygg (har problemer med den til vanlig) og skulderparti. Har paralgin forte og Brexidol som jeg har fått av lege, men vil helst ikke ta noen av delene da jeg skal ut i kveld... Er det noen som har noen råd om hvordan jeg får myket opp igjen og ikke har så vondt? Måtte bli båret til pcen av kjæresten i dag...
Gjest care Skrevet 20. juli 2002 #2 Skrevet 20. juli 2002 :o :o Så syk at du måtte bli båret til pc :o :o Du bør bytte lege.
Gjest Tristessa Skrevet 20. juli 2002 #3 Skrevet 20. juli 2002 Care: var hos legen for et par uker siden pga. vond rygg, og fikk da disse pillene. Skal bytte lege så fort som f***, er lei av å aldri få diagnose på ryggproblemene mine. Problemet mitt i dag morges var at jeg var så stiv, støl og vond at jeg ikke orket å rette meg ut med det første. Går bedre nå, men er rimelig krokbøyd og orker ikke å gå noe særlig langt... Hva kan jeg gjøre? Legen går jeg IKKE til, han har nemlig ikke peil...
Englepus Skrevet 20. juli 2002 #4 Skrevet 20. juli 2002 Du kan jo prøve lommelegen.no og se om du blir klokere.. Lykke til :D
marigull Skrevet 20. juli 2002 #5 Skrevet 20. juli 2002 Hei... hvis du er så syk at du må bli båret til pc så burde du kanskje ikke gå ut i kveld?? Når det gjelder smertene, så er det en god kombinasjon, men en paracet sammen med en ibux... begge er smertestillende, men ibuxen er i tillegg muskelavslappende.... men du burde jo tatt noe for hosten din som er en av årsakene til smerten? Når det gjelder ryggen din burde du kanskje gått til en annen lege og fått en diagnose, så du kan starte en eventuell behandling....? Men du har fått brexidol som er betennelses nedsettende... kan det være at du har fått dårlig informasjon fra din nåværende lege????(bare lurer) I alle fall............God bedring
Gjest Tristessa Skrevet 20. juli 2002 #6 Skrevet 20. juli 2002 Marigull: Jeg kom meg ikke ut i dag, hadde bare planer om en koselig kveld med noen venner slik at jeg får komt meg ut av huset. Er på vei til annen lege for å få en ny diagnose mht. ryggen, men i disse sommermånedene tar jo det litt lenger tid enn vanlig. Brexidol brukes faktisk ved muskel og skjelettsmerter og, tro det eller ei, og jeg fikk dem som alternativ til Paralgin Forte, da de er ganske lette å bli avhengige av... Takk for omtanken!
CEL. Skrevet 20. juli 2002 #7 Skrevet 20. juli 2002 Det er mulig du allerede har prøvd dette, men et varmt bad mykner ofte opp såre muskler. Ha oppi noen gode oljer så føler du deg kanskje bedre. Det er jo et eller annet som går nå, så det er kanskje lurt å holde sengen slik at du blir frisk? Tror nok det var lurt å holde seg hjemme i dag. Å drikke alkohol (vet ikke om du hadde planlagt det...) er ikke alltid bra for en forkjølelse. Piller er ikke heller så bra alltid. En tur i skog og mark er bra for ryggen.
Gjest Tristessa Skrevet 20. juli 2002 #8 Skrevet 20. juli 2002 Hadde nok ikke tenkt å ta den fullt ut nei, kanskje et glass rødvin eller to, men ikke de store mengdene. Men vet selv hvor mine grenser går, så alt er vel her Grunnen til at jeg ble båret ut av sengen i dag var fordi jeg hostet ryggen litt skakk i natt, for dem som har fått skiveforskyvninger i ryggen, vet de godt hvordan det kjennes! Fikk klikket ryggen på plass, men er litt øm enda... Men men, skal legge meg under pleddet snart og se dvd tenker jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå