AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Jeg er 167 cm høy, og veier 58 kilo. Har lyst til å gå ned ca fem kilo. Tror det ville kledd meg. Er dette en dårlig idé helsemessig? Jeg har normalt med muskler, tror jeg, men ønsker ikke å trene styrke eller noe slikt i steden. Men da vil jeg i følge noen BMI-kalkulatorer bli lett undervektig. Anonymkode: 115fb...11f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Jeg vil anbefale deg å ikke se på vekta, men heller bruke et målebånd. F.eks. heller si at du vil gå ned 5 cm. Tren kondisjon et par ganger i uka, og kutt ut søtsaker. Ikke gå på noen slankekur. Du vil snart se at at du ser både sunnere og sprekere ut Og du er jo slank! Hallo. Jeg er 161 og veier 85 kg! Men jeg har masse muskler og store pupper, så ser ikke så diger ut pga vektfordelingen i kroppen... men jeg er slank om jeg er 66 kg, under det så kler jeg det rett og slett ikke. Anonymkode: 134f4...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 Når du er så slank som du er, så er gjerne prikken over i'en å stramme opp litt. Om en ikke vil trene styrke men kun spise mindre, så blir en gjerne litt slapp i fisken, og ser dermed litt "tykkere" ut enn man faktisk er. Anonymkode: 1edfb...fb0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå