Gå til innhold

Helt ærlig nå, er Game of Thrones virkelig så fantastisk som folk sier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 36f10...1db

Videoannonse
Annonse
Gjest The damned
Skrevet

Ja, jeg synes det. Du får prøve og se,og se om du også liker det.

Skrevet

Jeg kom til side 23 i boka, og da sjekket storebror "varene" på lillesøsteren.:kvalm:

Uaktuelt å hverken lese mer eller se serien. 

• Liker 2
Skrevet

Ja. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes iallefall det. 

Anonymkode: 33ce0...894

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tar det lang tid å komme inn i serien? Jeg har aldri prøvd mer enn én episode da jeg har vært ganske travel og jeg ikke ble umiddelbart oppslukt, men nå har jeg jo ferie og mye tid til overs. Er det fortsatt håp for å like serien selv om jeg ikke var overbegeistret for første episode? 

Anonymkode: 685e0...215

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg blir aldri hekta på noe etter én episode, og Game of Thrones kan virke litt tungt og drøyt i begynnelsen siden det er en del som skal introduseres både av bakgrunnshistorier og karakterer. For min del hjalp det at jeg hadde lest bøkene, og jeg vil helle abefale dem, men serien blir engasjerende og morsom når du kommer inn i den. Persongalleriet er helt fantastisk. Jeg tror aldri jeg har byttet mening om karakterer i bøker/serier så mye som jeg har gjort i GoT.

Men som alt annet er det en smakssak. Jeg liker generelt serier med blod, sverd og skjeggete mannfolk på hester.

Skrevet

Absolutt! Jeg ble hekta etter første episode,men kan skjønne at enkelte trenger første sesong på seg. 

Skrevet

Nei. Tok seg litt opp siste sesongen, men har aldri helt skjønt hypen. Synes heller ikke bøkene er det mest fantastiske jeg noen gang har lest av fantasy.

• Liker 2
Skrevet

Ja, ser dem for fjerde gang nå 😂 Og jeg liker ikke fantasy en gang.... 

AnonymBruker
Skrevet

Har sett alle sesongene, men bruker veldig lang tid på hver episod. Jeg blir fort lei, må har 3-4 pauser pr. episode. Så kan vel konkludere med at jeg synes det er sånn midt på treet.

Anonymkode: 5393f...93c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar det lang tid å komme inn i serien? Jeg har aldri prøvd mer enn én episode da jeg har vært ganske travel og jeg ikke ble umiddelbart oppslukt, men nå har jeg jo ferie og mye tid til overs. Er det fortsatt håp for å like serien selv om jeg ikke var overbegeistret for første episode? 

Anonymkode: 685e0...215

Det kan ta en stund før man fatter interesse for GOT. Trolig fordi den har en litt treg start, og fordi det er enorm mange karakterer. Jeg vil våge og påstå at dersom man ikke synes det er ok+ etter første sesong, så er det liten vits i å se videre. Men ville helst gitt det en sesong, og minst 5 episoder for og se om dette passer deg. Tror fåtallet blir grepet av første episode i denne serien, jeg sovnet faktisk. 

Når du først har satt deg inn i serien er det etter min smak den garantert beste serien som er laget. Den har alt, og mangler ingenting, det er absolutt ikke uten grunn at den topper nominasjoner på emmy awards hvert eneste år....

• Liker 1
Skrevet

Hadde lyst til å like serien og har sett 10-12 episoder, men måtte gi den opp. Jeg syns ikke den er no særlig å rope hurra for.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 36f10...1db

Ja. Men syns den siste sesongen var litt så som så

Gjest Sisti
Skrevet

For min del er det helt klart JA, den er så bra. Beste jeg har sett. Men jeg kan fint se at den ikke passer for alle - det er ikke en serie "alle" bør se. 

Jeg likte den etter en episode, og jeg liker vanligvis ikke den type serier. Ville nok gitt den noen episoder til, med mindre du syns første episode var gørr. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ser dere den? 

Anonymkode: 39c8d...fb6

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper jo lite hva vi i tråden svarer. Hvorvidt fremmede mennesker anser GoT som verdt hypen eller ikke vil jo ikke ha noe særlig å si for om du vil like den eller ikke. Det er en smakssak.

Anonymkode: 7714b...e30

Skrevet

Ja. Absolutt. Svigermor på 65 er også hekta :) 

9 timer siden, liljene skrev:

Jeg kom til side 23 i boka, og da sjekket storebror "varene" på lillesøsteren.:kvalm:

Uaktuelt å hverken lese mer eller se serien. 

Dette er jo ikke sentralt for handlingen i serien hele tatt. Synd at du gir opp hele serien og bøkene pga dette. Men så klart ditt valg :) 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser dere den? 

Anonymkode: 39c8d...fb6

HBO Nordic :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bra på samme måte som The Wire, Sopranos og Breaking Bad, men det er veldig underholdende og spennende.

Anonymkode: 8a6db...5e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...