Gå til innhold

Kan du falle for en barndomsvenn ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du falle for en barndomsvenn du har kjent siden du var veldig liten? Gjerne utdype det isåfall :-) 

Anonymkode: cb042...305

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis han var min type, kjærestemateriale og noen jeg tente på. Per i dag kunne jeg ikke falt for noen av mine mannlige barndomsvenner fordi jeg ikke tenner på noen av dem og jeg finner dem ikke attraktive på den måten. Noen kan jo forandre seg personlighets- eller utseendemessig og dermed bli attraktiv som kjæreste. Da kan det jo skje. Å bli sammen med en god venn lager jo et godt grunnlag for et forhold, men man kan potensielt miste et godt vennskap. Jeg hadde nok risikert vennskapet. 

Selv var jeg veldig stygg som barn/ungdom og de fleste av mine mannlige venner/bekjente/ukjente var aldri interessert i meg da, men ettersom jeg vokste opp har jeg forandret meg mye utseendemessig og plutselig er jeg kjærestemateriale likevel. 

Anonymkode: f7b7c...7c8

• Liker 1
Skrevet

Man faller sjelden for folk man har vokst opp med. Det kan forklares evolusjonistisk - det er en ulempe å få barn med noen som sannsynligvis deler mange av dine gener. Det er derfor søsken ikke forelsker seg i hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, absolutt. Har en og annen fra barndommen jeg fortsatt er svak for. Aldri vært forelska i de, men kjent de hele livet og vet hva slags folk de er :) Har ingenting med utseende å gjøre, for meg er det fordi de er genuint fine folk med "min" humor osv. 

Anonymkode: b4d58...7a8

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Det å falle for noen jeg vokste opp med, er drømmen. Som den over sier, det er noen man kjenner godt og vet hva slags folk de er og har samme type humor. Men det er ingen aktuelle kandidater, dessverre.

Anonymkode: c61d6...384

Skrevet

Neppe. De er friendzonet for evig. Men fra ungdommen, derimot.

Skrevet

Nei, jeg har søskenfølelser for alle barndomsvennene mine. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Han jeg har kjent lengst er som en bror for meg. Jeg er glad i ham og kan ikke tenke meg et liv der han ikke er en del av det, men ikke på den måten. Men gutte-venner fra ungdommen kan kanskje funke, men av de jeg fremdeles har kontakt med er alle utenom en veldig friend zoned:P Har inntrykk av at det er gjensidig også faktisk.

Anonymkode: b6e81...af5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...